13. duş

245 16 12
                                    

Ertesi gün Karasuno, antremanda Inarizaki ile karşı karşıyaydı.

Kageyama ve Hinata sonunda yeniden file önündeydi. İkisi de Inarizaki'nin blokçusu Suna'yı kesiyorlardı.

Hinata Kageyama'ya "Sence diğerlerine söylemiş midir?" diye sordu.

Kageyama "Bilmiyorum. Ama söylemiş olsa diğerleri belli ederdi."

Daichi "Tsukki! Kageyama ve Hinata'nın arasına gir." diye komut verdiğinde ikisi de Daichi'ye "WTF?" dercesine baktı.

"Pasörüm ben? Ortada durmalıyım hani?" diye tersledi Kageyama.

Sabahtan beri Daichi ve Suga sözde sessiz kalmış ama davranışları onları ayırmaya çalışıyor gibiydi.

Buna rağmen Hinata ve Kageyama maç sırasında gerçekten iyi iş çıkarmışlardı. Hızlı paslarıyla herkesi şaşırtmışlardı.

Atsumu filenin arkasından Hinata ile göz göze geldiğinde göz kırptı. Hinata kaşlarını çattı ve bakışlarını başka bir yere yönlendirdi.

Sonunda antreman bittiğinde herkes duşlara ilerledi. Hinata eşyalarını almıştı ve duşların boşalmasını bekliyordu. Kageyama'nın bankta oturup telefonuna baktığını gördüğünde hızlı adımlarla yanına oturdu ve kafasını omzuna yasladı.

"Bugün çok eğlendim!" dedi. Hinata sonunda voleybol sahasında aktif olarak rol almaya başlamıştı.

"Ben de." diye cevapladı Kageyama. O da çok iyi oynadıklarını düşünüyordu ama Inarizaki'ye karşı kaybetmişlerdi. O yüzden morali biraz bozuktu.

Hinata gözlerini Kageyama'nın ekranına yönlendirdi. "Neye bakıyorsun?"

Kageyama "Turnuvanın başlayacağı tarihlere. İlki iki hafta içinde olacakmış." dedi.

Hinata kaşlarını kaldırdı. "Vay! Baya yakınmış." dedi. Vücudunu heyecan sarmıştı.

O sırada Atsumu, Osamu ve Suna duştan çıkmışlardı. Hepsinin belinde sadece bir havlu sarılıydı. Osamu elindeki başka bir havluyla saçını kuruluyordu.

Atsumu sinsi bakışlarla onlara yaklaştı. Hinata gözlerini onların şekilli vücudundan uzak tutmaya çalışıyordu.

Atsumu kendini beğenmiş bir edayla "Aslına bakarsanız gerçekten çok iyi oynadınız ama buna rağmen bize kaybetmeniz üzücü." dedi. Osamu da onunla beraber gülerken Suna gözlerini devirdi.

Kageyama dişlerini sıktı.

Hinata sinirle ayağa kalktı. "Kavga çıkartmak mı istiyorsunuz!"

Atsumu "Hayır, ama istediğim başka şeyler var." dedi Hinata'yı süzerken. Kageyama'nın alnındaki damar gittikçe daha da belirgin hale geliyordu.

O sırada Kita kızlar duş yerinden çıkmıştı. Saçları nemliydi ve onun da vücudunda sadece bir havlu vardı. Atsumu ve Osamu'yu Hinata ve Kageyama ile kavga etmek üzereyken gördüğünde onlara yaklaştı ve Atsumu ile Osamu'nun sırtından ittirerek onları Kageyama ve Hinata'dan uzaklaştırdı. Suna ise arkadan onları takip etti.

Atsumu ve Osamu "Kita! İttirmesene b-..." diye bağırırken Kita'yı gördüklerinde yutkundular.

Atsumu Osamu'ya "Siktir, Kita çok seksi." diye fısıldadı. Osamu sinsice gülümsedi. Ardından ani bir hareketle Kita'yı kucağına aldı ve koşarak onu kaçırdı.

Atsumu "Hey! Beklesene ya!" dedi onların ardından koşarken. Suna ise odaya doğru yürümeye devam etti.

Kageyama ayağa kalktı ve "Ben duşa giriyorum." dedikten sonra duş yerine girdi. Morali bozuk gözüküyordu. Ve Hinata onu suratı asıkken görmekten nefret ediyordu.

boys voleyball team | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin