Hinata telefonu kapattı ve elleriyle yüzünü kapattı. Kenmadan böyle bir şey söylemesini asla beklemezdi.
Bir bildirim daha gelince aptal Kenma ne yazdı diye düşündü ve telefonunu eline aldı. Ama mesaj Hinata'nın kaydetmediği bir numaraydı.
Bilinmeyen: selam ben Kageyama
Hinata 'Sonunda mesaj attı' diye düşünürken telefonu eline aldı ve Kageyama'nın numarasını kaydettikten sonra soğuk bir cevap attı.
Hinata🍊: slm
Kageyama: naber
Hinata🍊: ii sn
Kageyama: bende iyiyim
Kageyama: bu kadar kısa yazmazsan daha iyi olacağım aslında
Hinata🍊: tm
Hinata Kenma'nın sözlerinden etkilenmişti ve bu şekilde yazarak Kageyama'ya karşı hisleri olmadığına emin olmaya çalışıyordu.
Kageyama: peki
Kageyama: takıma girmek için belki onlara şantaj yapabiliriz diye düşünmüştüm
Hinata🍊: şantaj mı?
Kageyama: evet
Kageyama: spor salonunda yaptıkları şeyi kullanabiliriz anlarsın ya
Hinata🍊: olabilir aslında
Hinata🍊: ama daichi bizi öldürmeden onunla konuşma şansımız olabilecek mi?
Kageyama: umarım olur
•••
Ertesi gün Kageyama teneffüste Hinata'nın sınıfına geldi. Sınıfın ortasında parıldayan kızıl saç tutamının yanına gitti. Elleri ceplerindeydi. "Hadi. Gidiyoruz." dedi umursamaz bir şekilde.
Sınıftaki dedikoducu gurup ikisini de kesiyordu. Japonya'da bir erkeğin bir kızı sınıfından almak için gelmesi çok normal bir şey olmadığından sınıftaki fısıltılar yükselmişti ve Kageyama'da bunun farkındaydı.
Saf Hinata, fısıltıları duymuyordu bile.
"Şimdi mi? Okuldan sonra yapsak olmaz mı?" Yakın masada oturan birkaç kız gözlerini kocaman açtı ve birbirlerine baktılar.
Kageyama gözlerini devirdi. "Eğer kalabalık bir yerde sorarsak bizi öldürme riski azalır." Sınıftakiler olayı yanlış anladıklarını farkettiklerinde önlerine döndüler ve başka bir konu hakkında konuşmaya devam ettiler.
Hinata "Peki." dedi ve birlikte 3. sınıfların koridoruna doğru ilerlemeye başladılar. Daichi'nin sınıfına yaklaştıkça ikisinin de içindeki stres artıyordu.
Tam sınıfa girecekken kapıda Suga ile karşılaştıklarında iki tarafta da ölüm sessizliği oluştu. Suga gülümsemeye çalışsa da onun da dünkü durumdan dolayı tedirgin olduğu belliydi.
Suga'nın yanında Daichi belirdiğinde Kageyama'nın alnından ter damlıyordu. Onları tehdit etme kozunu kullanmak üzere ağzını açmak istiyordu ama korkuyordu.
Konuşan ilk taraf Daichi oldu. Aslına bakarsanız Daichi bekledikleri kadar sinirli gözükmüyordu. Hatta tam tersine gülümsüyordu.
Elini kafasının arkasına attı. "Eee şey... Biz dün Suga'yla konuştuk ve sizi takımımıza geri almanın mantıklı bir seçenek olabileceğini düşündük."
Suga çekingen bir şekilde devam etti. "Ama dünü aklınızdan silerseniz gerçekten çok iyi olur."
Hinata ve Kageyama duydukları karşısında şaşkınlığa uğradılar. Cevap vermek yerine hızlıca başlarını aşağı yukarı salladılar.
"Güzel o zaman hehhe.... Her gün okuldan önce ve sonra antreman saatlerimiz var. Yani bugün görüşürüz.." dedikten sonra Kageyama ile Hinata'yı pışpışladı ve Suga'yla sınıfa geri girdi.
Hinata sevinçten havalara uçuyordu.
Aynı sevinci görmek için heyecanla Kageyama'nın suratına bakmıştı. Ama sonunda istediğini alan Kageyama, Hinata'ya görüşürüz bile demeden kendi sınıfına doğru yol aldı.
Hinata içinden 'Aptal' diye geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...