Uzun bir antrenman günüydü. Hinata ve Kageyama sabah yaşadıkları olayı görmezden gelip hızlı pasları üzerinde çalıştılar. Hinata Kageyama'nın gün geçtikçe daha da yumuşadığını düşündü.
Akşam olmuştu. Herkes duşlarını almıştı ve serbest zamandı. Hinata ve Kenma kızların odasında yerde sohbet ediyorlardı. Odada diğer takımlardan da birkaç kız oyuncu ve menajer olmasına rağmen takımlardaki kız nüfusu erkek nüfusuna göre daha da azdı.
Yachi yorgun bir şekilde odaya girdi ama suratında bir gülümseme vardı. Kenma'yla Hinata'nın yanına oturdu. Hinata, Kenma ve Yachi'yi antreman arasında tanıştırmıştı.
"Lev tüm gün boyunca benimle ilgilendi." dedi Hitoka Yachi. Yanakları kızarmıştı.
Kenma güldü. "Lev mi? Evet o çok sıcakkanlı biridir." dedi. Ardından ekledi. "Neler yaptınız?"
Hitoka yüzünü ellerinin arasına aldı. "Uhm biraz okulu gezdikten sonra antremana kadar ona eşlik ettim. Ardından ara olduğunda bahçede beraber yemek yedi-..."
"HEY HEY HEY!!" O sırada Bokuto'nun odaya girmesiyle Hitoka'nın sözü kesildi.
"Kızlar hepiniz benimle geliyorsunuz! Hadi hadi hadi!" Hinata şaşkınca kaşlarını kaldırdı. Kenma "Nereye?" diye sordu.
O sırada Kuroo ve Lev'de odaya girdi. Kuroo'nun gelmesiyle Kenma ayağa kalktı ve Kuroo'nun kolunun altına girdi. Bokuto eğildi ve Hinatayla Hitoka'nın ellerinden tutarak ayağa kaldırdı.
"Parti var hadi!"
Bokuto hepsini erkeklerin yatakhanesine sürükledi. Yatakhanede Tanaka, Noya, Asahi, Tsukki, Yamaguchi, Yamamoto, Yaku, Komi, Konoha ve Kageyama vardı.
Konoha çapkınca Hinata'yı süzdü. Kageyama Konoha'nın bakışlarını gördükçe içinde ona karşı bir saldırma içgüdüsü hissetti.
"Kızlar da geldiğine göre..." Kuroo iki şişe votka çıkarttı. "Oyuna geçelim o zaman?"
Hinata gülümsedi. "Vay oyun mu? Kulağa güzel geliyor!" dedi ve Kageyama'dan uzakta olmak için Konoha'nın yanına oturdu. Konoha gülümsedi.
"Selam ben Akinori Konoha." dedi Hinata'nın kulağına doğru fısıldayarak. Hinata da kendini tanıttı. Kageyama burnundan soludu.
Hitoka'nın suratı kızarmıştı. "Ah uhm... Kiyoko eğer alkol alırsam bana kızabilir."
Noya göz kırptı. "Kiyoko'nun bundan haberi olmayacak."
Lev "Endişelenme, eğer bir şey olursa ben buradayım." dediğinde Hitoka'nın bakışları yumuşadı.
Hepsi çember şeklinde oturdu. Kuroo boş bir şişe çıkardı. "Herhalde şişe çevirmecenin ne olduğunu biliyorsunuzdur?" dediğinde diğerleri onayladı.
Kuroo sinsice gülümsedi. "Ama bu sefer işin içinde alkol var. Yani eğer size verilen görevi yapmazsanız görevin derecesine göre içmeniz gerekiyor."
Hitoka her an bayılabilirdi.
"Hey hey hey! Hadi başlayalım." dedi Bokuto Akaashi'nin kucağına kıvrılarak. Eğildi ve şişeyi çevirdi.
Şişenin bir ucu Yaku'ya diğer ucu Noya'ya gelmişti. Yaku soruyordu.
Yaku sinsice gülümsedi. "Asahi ile en çok yapmak istediğin sex stilini göster." dediğinde herkes şokla beraber kahkaha attı. Noya dişlerini sıktı. Kaşları çatılıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...