1. maç

708 28 82
                                    

Selamm aklıma ilginç bir senaryo geldi. O yüzden bu kitapta Hinata ve birkaç karakterin cinsiyetini kız olarak değiştirdim. (Aklımdaki Hinata tam da medyadaki gibi) İyi okumalar...

[Küçük yaştakilere okuması önerilmez!]

Ah unutmadan başlama tarihlerinizi alabilir miyim~~

"Fark etmeyeceklerine emin misin?" diye sordu Yamaguchi.

Hinata kısa erkek peruğunu kafasına tokayla tuttururken "Merak etme. Bir problem çıkmayacak." dedi.

Tsukki "Yaptığın en budalaca 1000 şey listesine yeni bir madde eklendi." dediğinde Hinata Tsukki'ye dil çıkarttı. Sonunda peruğu takmayı bitirdiğinde heyecanla Yamaguchi'ye döndü.

"Pekala ne düşünüyorsun?" Hinata beline kadar olan uzun kıvırcık kızıl saçlarını peruğa sığdırabilmek için omzunun biraz altında kesmişti. Doğal olarak saçları peruğun altına yeteri kadar gizlenmişti.

Yamaguchi "Şuanlık bir problem gözükmüyor bence." diye cevapladı.

Tsukki "Her türlü budala gözüküyorsun." dedi.

Hinata küçüklüğünden beri voleybola aşıktı ve büyür büyümez maçlara çıkmak için can atıyordu. Ama ortaokula başladığında okulunun kız voleybol takımı olmadığını öğrendiğinde hayalleri başına yıkılmıştı.

Kız voleybol takımı açmak istediğinde müdür yeni bir takım açmakla uğraşamayacaklarını söyleyip Hinata'yı başından savmıştı.

Bu yüzden Hinata erkek voleybol takımına gizlice girmeye çalıştı. Yaşlı voleybol koçlarına Hinata'nın erkek olduğuna inandırmak çok da zor olmamıştı.

İşte sonunda Hinata ilk maçına çıkmak üzere turnuva alanına gelmişti.

Hinata'nın takımında arkadaşı Yamaguchi ve onun arkadaşı, Hinata kendisine pek bayılmaz, Tsukishima vardı. Onun dışında takımı tamamlamak için üç tane de birinci sınıf öğrencisi bulmuşlardı. Antremanları diğer takımları yenecek kadar güçlü olmasa da Hinata içindeki umuda güveniyordu.

"İlk eşleştiğimiz takım belli oldu mu?" diye heyecanla sordu Hinata.

Yams kafasını salladı. "Evet sanırım ismi Kitagaw-..." O sırada gözleri Hinatanın arkasındaki bir şeye döndü. Hinata ilk ne olduğunu anlamadı. Ardından Yams'ım bakışlarını takip ettiğinde arkasında bir gurup dev duruyordu. Hepsinin üzerinde mavi beyaz formadan vardı.

En öndeki diken saçlı çocuk "Yukigaoka siz misiniz?" diye sordu.

Hinata öne çıktı. "Evet?" duruşu sanki onlara meydan okuyordu.

Karşısındaki bir gurup dev ilk önce duraksadı. Sonra bir anda katıla katıla gülmeye başladılar.

"Ah bir an güçlü bir rakip olduğunuzu falan sandım ama takımın boy ortalasının 150 olduğunu görünce içim rahatladı doğrusu."

Tsukki kaşlarını çattı.

"Hey! Boyum 1.60 bir kere." Hinata boyunu 3 santim arttırarak söylemişti.

Karşı takım daha da sesli gülmeye başladı.

Hinata'nın sinirden yüzü kızarmıştı. Tam önündeki diken saçlı çocuğun üzerine atlayacaktı ki Yamaguchi Hinata'nın ne yapmayı amaçladığını anlayıp öne atıldı ve Hinata'nın omuzlarından ittirerek onu ters tarafa yönlendirdi.

"Pekala ilk maçımızdan önce bir sorun çıksın istemeyiz değil mi? Haydi biraz ısınma yapalım."

Kitagawa dalga geçerken uzaklaşırken Hinata çatık kaşlarını hala onlara yönlendiriyordu. Gurubun en arkasındaki suratı asık olan çocukla bir saniyeliğine göz göze geldiğinde Hinata bir an donup kaldı.

boys voleyball team | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin