3. takım

257 25 11
                                    

"Sen neden buradasın?" diye saçma bir soru yöneltti Hinata. Kageyama'nın üzerindeki okul formasını görmezden gelmeye çalışıyordu.

Kageyama dişlerini sıktı. "Körsün herhalde?" Ardından elindeki topu bir kez sektirdi. "Voleybol takımına geldim."

Hinata suratına alaycı bir gülüş yerleştirdi ve kollarını birbirine doladı. "Burası kız voleybol takımı budala!"

Kageyama "Ben üzerinde kız voleybol takımı yazan bir kulübü işaretlemedim. Gerçi seni bilemem. Erkek takımlarına girmeye fazlasıyla meraklı görünüyorsun."  dedi. Hinata'nın sinirden yüzü kızarmıştı. Kageyama onun korkutucu gözükmekten ziyade şirin gözüktüğünü düşündü.

O sırada Yamaguchi nefes nefese salonun kapısında belirdi. Kageyama ve Hinata bakışlarını ona yönlendirdi. Yamaguchi biraz soluklandıktan sonra ağzını açtı. "Hinata. Sana söylemem gereken bir şey var..." Söylemesi gereken şeyi söyleyemeden salona üç öğrenci daha girdi.

Üçünün'de üzerinde Karasuno'nun okul forması vardı. İçlerinde basit bir saç kesimine sahip olan konuştu. "Selam! Siz takıma yeni gelen 1.sınıf öğrencileri olmalısınız?"  Yanında dazlak kafalı ve aptalca bir ifadeyle bakan bir herifle, saçları griye yakın ve içten gülümseyen bir kız vardı. (Tahmin edin bu kız kim heheh)

Hinata ilk önce şaşırdı. Kız voleybol takımının kaptanı erkek miydi? Yoksa bu gerçekten de Kageyama'nın dediği gibi erkek voleybol takımı mıydı?

Ne takımı olursa olsun Hinata'nın umrunda değildi. Yeter ki voleybol takımında olsundu.

"Ben Daichi..." Daichi'nin kaba durmayan ama sağlam bir yapısı vardı. Hinata onun takım kaptanı olabileceğini düşündü.

Daichi yanındakileri tanıtmaya devam etti. Saçları gri renkte olan ve at kuyruğuyla toplanmış ince ve güzel bir kızı gösterdi. "Bu Sugawara. Kendisi çok iyi bir pasördür." Ardından Sugawara'ya göz kırptı.
"Ve bu dazlak iste Tanaka."

"HEY BANA DAZLAK DEME!" Daichi Tanaka'nın dediğini görmezden geldi ve gülümsemeye devam etti.

Hinata da kendini tanıtmak istiyordu ki hepsinin ilgisi Kageyama'ya yöneldi. Daichi "Ah seni geçen seneki turnuvada görmüştüm. Gayet iyidin dostum!"

"Evet boyuna da baksana. Bu yıl bize bir avantaj sağlayabilir." Kageyama bu iltifatlar karşısında sinsice gülümsedi ve dalga geçercesine Hinata'ya göz kırptı. Hinata sinirle eteğinin ucunu kavramıştı.

Hinata onların dikkatini çekmeye çalışmak için hemen öne atıldı. "Merhaba ben Hinata Shoyo ve ben de takıma katılmak üzere geld-..."

Tanaka kafasını aşağı eğdi. "Ah sen orada mı duruyordun? Kusura bakma boyunun kısalığından farketmemişim." Hinata'nın suratındaki gülümseme dondu. Tanaka yaptığı espriye gülerken Kageyama'da ona eşlik ediyordu.

Tanaka o sırada hatırladığı şeyle yine heyecanla konuşmaya başladı. "Ah! Seni biliyorum ya. Sen erkek gibi davranarak maça girmeye çalışan kızdın dimi? Haha hayatımda gördüğüm en aptalca şeylerden biri olabi-..." Tanaka ensesine yediği koca şaplakla beraber inledi.

"Hey! Sugawara-san! Bunu neden yaptını-..." Tanaka Sugawara'nın ölümcül gülümsemesiyle artık susması gerektiğini anladı.

Daichi "Vay iyi misin! Gerçekten çok sert bir vuruştu." dedi. Ardından Sugawara'nın elini tuttu ve elini incitmiş mi diye inceledi.

Sugawara elini kendine çekti. "Saçmalama Daichi." dedi. Ama Daichi'nin yaptığı bu şakadan hoşlandığı belli oluyordu.

Sugawara ardından sıcak bir gülümsemeyle Hinata'ya döndü.

"Ben de seni izlemiştim ve bence maçta elinden gelenin en iyisini yaptın." Bunlar Hinata'nın duymak istediği sözler olmasa da yine de teşekkür etti.

Daichi "Anlaşılan bu sene takımımıza giren birinci sınıf öğrenc-..."

Hinata Daichi'nin sözünü kesti. "Diğer üyeler nerede?" Hinata başka kız üyeler bekliyordu.

Kageyama topu Hinata'ya fırlattı. "Burdayım işte aptal!" Hinata beline çarpan topla yerinde zıpladı. Ardından topu yakaladı ve Kageyama'nın suratına gönderdi.

Kageyama topu havada yakaladı. Tam da o sırada Hinata onun bacağına yapışıp dengesini bozmaya çalıştı. "Aptal! Bacağımı bıraksana be!"

Daichi sözü kesildiği için sinirlenmişti ve sinirlendiğini kaşının seğirmesiyle belli ediyordu. Hinata ve Kageyama'nın kavgasını gördükçe suratına yerleştirdiği gülümseme daha zehirli bir hal alıyordu.

Yamaguchi Hinata'yı tuttu. "Hinata! Sakinleş. Sana söylemem gereken bir şey var..."

Tanaka kahkahalar atıyordu. Sugawara Daichi'ye baktığında birazdan olacak şeylerin hiç iyi olmayacağını anladı. Daichi tüm sinirini içinde biriktiriyordu ve patlamak üzereyd-...

"KAPAYIN ÇENENİZİ!" Hinata ve Kageyama korkuyla yerlerinde sıçradılar ve yavaşça kafalarını Daichi'ye çevirdiler.

"Anlaşamadığınız sürece ikiniz de takımdan atıldınız!" Kageyama ve Hinata kaşlarını çattı.

"Anlaşmamıza gerek yok ki. Zaten farklı takımlardayız." dedi Kageyama.

Yams iki saattir söylemeye çalıştığı şeyi söylemek için ağzını açtı ama onun yerine Suga konuştu.

"Bu yıl voleybol federasyonunun aldığı kararla kız ve erkek voleybol takımları birleşti."

Hinata ve Kageyama aynı anda "NE!" diye bağırdılar ve dehşetle birbirlerine baktılar.

boys voleyball team | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin