Multi Kunimi
"Ben Oikawa, bu Iwa-chan, şu Kindaichi ve..." Oikawa Kageyama'nın 'kız arkadaşını' gösterdi "ve bu da Kunimi-chan. Hepimiz Kageyama'yı ortaokuldan beri tanıyoruz."
Kageyama yüzünü buruşturdu. Hinata yutkundu.
Daichi "Ah öyle mi? Ne güzel..."
Tsuki "Ah o zaman sen de büyük kral oluyorsun galiba." dedi dalga geçercesine.
Kageyama ve Oikawa aynı anda Tsuki'ye dönüp ölümcül bakışlar yolladılar. Oikawa "NANİ?" dedi Tsuki'nin üstüne atlayacakmışsına. Iwa Oikawa'nın tişörtünden çekip geri yanına çekti.
Kindaichi Kageyama'ya sert bakışlar yollarken o sırada Kunimi Kageyama'nın koluna girdi ve yanağına bir öpücük kondurdu. Ardından herkese bakıp "İyi bir maç olur umarım. Gidip formamı giyeceğim." dedikten sonra uzaklaştı.
Herkes "nEEEEE?!" tepkisi verirken takımdaki herkes Hinata'nın tepkisini de görmek için ona baktı. Tsukishima bile gülmüyordu.
Hinata'nın sinirden vücudu boydan boya kıpkırmızıydı.
Hinata koşarak uzaklaştı ve ardından Suga onu kovaladı.
Kageyama yerin dibine girmek istiyordu. Belki girebilirdi? Çömeldi ve kafasını dizlerine gömdü. Gözlerini kapattı ve yerin dibine girdiğini hayal etti.
Daichi "Ka-Kageyama? Hadi maç için hazırlık yapalım!" dedi onu iyi hissettirmek istercesine.
Tanaka ve Noya kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. "Bu Kageyama da tam kız mıknatısı çıktı ha."
"Aynen aynen. 1.sınıfta böyleyse seneye nasıl olur kim bilir." diye cevapladı Tanaka.
Nishinoya o an düşündüğü şeyi yanlışlıkla fazla sesli söyledi. "YA KIZ KALMAZSA?"
Daichi "TANAKA! NISHINOYA! KAPAYIN ÇENENİZİ!" diye bağırdığında ikili sohbeti kesti.
Oikawa "Tobio-chan! Kunimi-chan ile ortaokulda ayrıldığınızı sanıyordum?" diye eğildi yapmacık bir gülümseme ile.
Tobio kafasını kaldırıp Kindaichi'ye baktı. Kindaichi Kageyama ile göz teması kurmaktan çekiniyordu.
"Hadi artık gidip hazırlık yapalım." dedi Iwa Oikawa'yı çekiştirirken ve Aoba Johsai onların yanından uzaklaştı.
"Bebeğim çekiştirmeme gerek yok geliyorum işte!" dedi Oikawa Iwa hala onu çekiştirirken.
Daichi Kageyama'ya eğilip "Neler dönüyor?" diye sordu. Kageyama derin bir nefes verdi.
"İnan ki ben de hiç anlamıyorum."
...
Hinata koridorların ötesine gitti ve sessizce ağladı. Ardından "Senin en büyük aşkın voleybol aptal Hinata! Kageyama'yı unut artık." diyerek kendi kendine kızdı. (Yaa Hinataa🥺🐿🧡)
"Hey! Çok hızlısın!" dedi Suga nefes nefese. Hinata yüzünü duvara döndü.
Suga ağzını açıp onu iyi hissettirecek bir şeyler söylemek istiyordu ama Hinata araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...