Karasuno aynı gün birkaç takım ile daha voleybol maçı yapmıştı. Hatta yendiği takımlardan birindeki Terushima isimli bir çocuk Hinata'nın telefon numarasını bile istemişti. Kageyama hafiften kıskançlık krizine girse de o gün girdikleri tüm maçları almışlardı.
Hatta en son Dateko ile karşılaşmışlardı. Bu finallerden önceki son maçtı. Bu maç da biraz yoğun geçti. Ama sonunda zafer Karasunonundu!
Finallerde Shiratorizawa ile karşı karşıya geleceklerdi. Maç haftaya olacaktı o yüzden kafa dinlemek için biraz zamanları vardı.
Karasuno lisesinin antreman sahasında Shiratorizawa'ya karşı hazırlık yapılırken Kageyama çok ilginç bir teklif sundu.
"Geçen gün evde dedeme ait olan onlarca voleybol kaseti buldum. İsterseniz bugün okuldan sonra evime gelebilirsiniz ve onları izleyip maçlar hakkında bilgi edinebiliriz?"
Suga bu nazik teklife karşılık vermeye çalıştı. "Ah ama sana zahmet olacak Kageya-..."
O sırada gözleri parlayan Hinata Suga'nın sözünü keserek araya girdi. "Kaset mi? Hangi yıllardan kalma?"
Kageyama düşündü. "Sanırım 1980 gibi hatta belki daha eski yıllardan kalma."
"Neeee! O maçların videolarını bir türlü bulamıyordum ben de!" Ardından Hinata Daichi ve Suga'ya döndü. "Lütfen! Gidelim!!" dedi heyecanla. O kasetleri görmeyi çok istiyordu.
Suga kaşlarını çattı. "Sözümü kesmen çok yanlış bir davranış Hinata ama.." Suga derin bir nefes verdi. Eğer Kageyama için de uygunsa bir günlüğüne onun evini ziyaret edebiliriz."
Hinata Suga'nın üstüne atladı. "Tamamdır bir daha sözünü kesmeyeceğime söz veriyorum!"
•••
Cuma günü okuldan sonraydı. Takımdaki çoğu kişi Kageyama'nın evindeydi. Yalnız Tsukishima ve Yamaguchi 'sınav çalışmak için' Tsukishima'nın evinde buluşacaklarından gelmeyeceklerdi TA Kİ haftasonu olduğundan Tanaka bir şekilde kasetleri izlemeye gelmelerini sağladı.
Kageyama evin anahtarını alıp kapıyı açacağı sırada kapı bir anda açıldı. Kapıyı açan kız -20 yaşlarının başında gözüküyordu- tek kaşını kaldırdı.
"Kageyama? Bu kadar arkadaşın olduğunu bilmiyordum."
Kageyama kaşlarını çattı. "Abla..."
Daichi başını eğildi. "Kusurumuza bakmayın. Biz Karasuno lisesi voleybol kulübüyüz. Ben Daichi. Tanıştığımıza memnun oldum."
Kageyama'nın ablası gülümsedi. "Hey bu kadar ciddi olmanıza gerek yok." Ardından kısa bir saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı. "Ben Miwa Kageyama. Tanıştığımıza memnu-" Bir anda Miwa'nın gözleri Hinata'ya takıldı. Yaklaştı ve onun saçlarına dokundu. "Aman tanrım saçların ÇOK GÜZEL. Bir ara buluşup saçına güzel bir model yapmamı istersen-"
Kageyama "ABLA!" diye bağırdı.
Miwa Hinata'ya göz kırptı ve elleriyle Hinata'ya 'Ara beni' işareti yaptı. Ardından uzaklaştı.
Noya ve Tanaka ağızları açık bir şekilde Miwa'nın arkasından baktılar. "O çok havalı biri!" (KAKKEONAA)
Kageyama derin bir nefes verdi. "Her neyse hadi içeri girelim." dedi.
Herkes içeri girerken Hinata'nın yanakları kızarıyordu. Kageyama'nın evindeydi ve her yer Kageyama kokuyordu!!!! Hinata her an bayılacakmış gibi hissetti.
Herkes Kageyama'nın odasındaydı. Noya ve Tanaka çekmeceleri karıştırıyorlardı. Tanaka "Aha bakın ne buldum!" dedi çekmeceden bir dergi çıkarırken. Kageyama koşarak dergiyi aldı ve çekmeceye geri koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...