Son sayfa fanart doluu
Ertesi sabah Kageyama Tobio çok ama çok kirli bir rüyadan uyandı.
"Siktir." diye mırıldandı.
Aleti battaniyenin altından bile belli oluyordu.
Kageyama'nın yanında yatan Tsukki somurtarak gözlüklerini aldı ve taktı. "Bizi sabah sabah güzel bir küfürle uyandırma onurunu neye borçluyuz?" dedi. Yamaguchi'de uyanıp gözlerini ovuşturdu.
Kageyama kaşlarını çattı. "Hiçbir şeye. Önüne dönsene sen." dedi tişörtünü yer yatağının arkasındaki çantasından çıkarırken. Battaniyeyi alt gövdesinden özellikle çekmiyordu ve Tsukki'de bunu farketmeyecek kadar aptal değildi.
Kageyama tişörtünü üstüne geçirmeye çalışırken Tsukishima Kageyama'nın battaniyesini tutup hızlıca çekti ve "Woopsie!" dedi sinsi kahkalarının arasından.
Yamaguchi şaşkınlıkla ağzını açarken Tsukki bir kahkaha patlattı ve çevredekilerin dikkatini çekti.
"APTAL HERİF." Kageyama tişörtünü giyemeden çıkarmak zorunda kaldı ve hemen battaniyeyi geri çekti. Suratı kıpkırmızı olmuştu.
Noya ve Tanaka gülüşme olan her yerde beliriyordu. Noya merakla Tsukki'ye "Ne oldu?" diye sordu.
Tsukki "Anlaşılan Kageyama sulu bir gece geçirm-... Hey! Onları bana geri ver!" Kageyama Tsukki'nin gözlüklerini çıkardı ve yana fırlattı. Beline battaniyeyi sardığı gibi ayağa kalktı. Noya ve Tanaka kahkahalarla ortalığı inletirken sinirle tişörtsüz bir şekilde odadan çıktı.
"SİKTİR." Kageyama hızla erkekler tuvaletine doğru ilerledi.
Bir kabine girip kapıyı kapattı. Battaniyeyi kapının arkasına astıktan sonra şortunu ve boxerını indirip aletini eline aldı.
Gözlerini kapatıp sırtını yasladı.
Ve onu hayal etti.
Hinata'yı kucağında zıplarken hayal etti.
Bunu yaptığına inanamıyordu.
•••
Kageyama işi bittiğinde kendini temizledi ve battaniyeyi katlayıp kolunun altına aldı. Kapıyı açtı ve erkekler tuvaletinden çıktı.
"Kageyama?"
Hayır, olamaz diye düşündü Kageyama. Şuan olmaz.
Kageyama yavaşça Hinata'ya döndü. Onun yüzüne nasıl bakabileceğini bilmiyordu.
Hinata'ya döndüğü an üstündeki şeylere bir göz attı.
Kısa bir şort ve hatları belli eden bir atletten oluşan pijama takımı.
Yoksa o sütyen giymemiş miydi?
Mükemmel.
"Gü-günaydın." dedi Hinata. Kageyama'yı yarı çıplak bir şekilde görmeyi beklemiyordu.
Bir anlık göz göze geldiklerinde Hinata'nın yanakları gözle görülebilircesine kıpkırmızı olmuştu. Onun bu halini gören Kageyama endişelendi. Ama kendi yanaklarının da bir o kadar kızardığını farketmemişti.
Hinata'nın küçük vücuduna oranla büyük olan göğüsleri adeta üstündeki atletten kurtulmaya çalışıyordu.
"Uhm sana da." diye karşılık verdi Kageyama. Vücuduna hakim olamıyordu. Acilen tuvalet kabinine dönmesi gerekiyordu.
Hinata Kageyama'nın ona gülümseyen karın kaslarına karşılık vermek üzere gülümsemeye çalıştı. Ama yüzü acı çeken bir sincabı andırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...