Hinata soyunma odasında Sugawara ile karşılaştı. İkilinin arasındaki buzlar hala erimemişti.
Suga'nın bembeyaz bir teni vardı. Hinata onun çok güzel ve olgun olduğunu düşündü. Suga'nın boyu o kadar uzun olmasa da Hinata'ya göre uzundu.
İkisi de tek kelime etmeden üslerini giyindiler. Suga Hinata'nın üstünü giymesini bekledi ve beraber Voleybol salonuna ilerlediler. Hinata bir konuşma başlatmak istiyordu ama ilk defa biriyle iletişim kurarken bu kadar zorlandı.
"Kiyoko! Hitoka!" Suga beyaz tenli ve siyah saçlı gözlüklü bir kıza ve onun yanındaki Hinata'nın boyunda sarı saçlı bir kıza gülümseyerek selam verdi. Ardından Hinata'ya gösterdi. "Bu Hinata. Takımımıza bu yıl katılan birinci sınıflardan biri."
Kiyoko isimli kız Hinata'yı gördüğünde gülümsedi. Ardından başını eğerek selam verdi. "Merhaba. Ben voleybol takımının menajeri Kiyoko. Umarım iyi anlaşırız."
Hinata Kiyoko'nun güzelliğine ağzı açık bir şekilde baktı.
Hitoka çekingence selam verdi. "M-merhaba ben Hitoka Yachi. Ben de 1.sınıftayım ve Kiyoko-san'ın yardımcısıyım. Tanıştığımıza memnun oldum." dedi ve gülümsedi.
Kiyoko ve Suga, 1.sınıf kızlarının bu çekingen ve sevimli haline güldüler.
Salona girdiklerinde daha önce görmedikleri başka oyuncuları da gördüler. Kageyama çoktan salona girmişti ve filenin yanında pas çalışıyordu.
"KIYOKO-SAAAAANN!" Tanaka ve yanındaki kısa boylu diken saçlı bir çocuk gözlerinden kalpler saçarak Kiyoko'ya doğru koştular.
Daichi "Tanaka, Nishinoya bağırmayın!" diye bağırdı.
Suga Hinata'ya"Birazdan antremana başlayacağız. O yüzden ısınmaya başlayabilirsin." dedikten sonra Daichi'nin yanına gitti.
Hinata köşeden bir top aldı ve elinde sektirdi. Ardından Yamaguchi'yi görünce hemen onun yanına gitti. Etrafta Tsukki görünmüyordu neyseki.
"Selam, beraber ısınalım mı?" diye sordu Hinata parlak gözlerle. Yamaguchi onayladı.
Hinata ve Yams paslaşırlarken bir çift lacivert göz arada onlara bakıyordu.
Kageyama'nın Karasuno'da tanıdığı kimse yoktu ve tamamen yalnızdı.
•••
Antreman başlamıştı. Gerçi bu antreman yeni gelenlerin hünerlerini görmek içindi. Daichi en çok Kageyama'yla ilgileniyordu ve bu Hinata'yı sinirlendirmişti.
Tsukki bile iyi oynamamasına rağmen uzun boyuyla dikkat çekiyordu.
Sonunda sırayla herkes smaç atacaktı. Kageyama'yı pasör olarak koydular ve diğerleriyse attığı pasları smaç olarak filenin karşısına yollamaya başladılar.
Hinata inadına sıranın sonundaydı.
Kageyama ne kadar iyi bir oyuncu olsa da Daichi bile onun paslarına zor yetişiyordu.
"Vay canına bu pasa ayak uydurmak gerçekten kolay değilmiş." dedi Daichi. Kageyama gözlerini devirdi.
Yine ortaokuldaki gibi oluyordu. Kimse Kageyama'nın paslarını yakalayamıyordu.
Yamaguchi topa bile dokunamadan pası kaçırdığında sıranın arkasına geri döndü.
Sıra Hinata'daydı. Kageyama ona yakalayamaması için diğerlerine attığından daha da hızlı bir pas attı.
Hinata tüm hızıyla koştu ve zıplayabildiği kadar yükseğe zıpladı. Eli topa tam zamanında değdikten saliseler sonra top filenin karşısına mükemmel bir şekilde ulaşmıştı. Hinata'nın ayakları yere değdiğinde gözlerinin kapalı olduğunu yeni farketmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Fiksi RemajaHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...