[Sondaki soruları cevaplarsanız sevinirim^^]
•••
Kindaichi ve Kunimi smaçı gördüklerinden beri acayip şaşırmışlardı. Çünkü dünyada Kageyama'nın pasını mükemmel bir şekilde karşılayacak biri olduğunu sanmıyorlardı.
Ta ki Hinata'yı görene kadar.
Aslında ancak onun kadar çevik, istekli ve takım arkadaşına güvenen biri bu servisi bu kadar iyi yakalayabilirdi. Ama Kageyama'nın da oyun tarzında bir değişiklik olduğu apaçık belliydi. Artık takımdaki yerini daha iyi kavramıştı sanki.
İkisi de içlerinde bir kıskançlık duygusu sezdiler. Kageyama bu kısa sürede nasıl bu kadar gelişmişti?
Karasuno servisi yolladı. Aoba Johsai'nin liberosu topu yakalayıp Oikawa'ya yolladı. Oikawa pası kime atması gerektiğini düşündü. Karasuno'nun iki blokörü de Iwaizumi'nin smacını beklediğinden Kunimi'nin olduğu tarafta topu bloklayabilecek kimse yoktu. Pası yollamak için daha iyi bir yer olamazdı.
Oikawa pası Kunimi'ye yolladı. Top tam olması gerektiği gibi Kunimi'nin eline ilerledi. Kunimi bir smaçı bastı.
Ama bir anda önünde turuncu bir sincap belirdi.
Kunimi Hinata tarafından bloklanırken Aoba Johsai yere düşmekte olan topu kurtaramadı ve puanı Karasuno aldı.
Hinata aldığı puanın sevinciyle zıpladı. Nishinoya ve Tanaka ile beşlik çaktılar.
Kageyama gülümsedi.
O sırada Kindaichi şaşkınlıkla kendine hakim olamadı. "O sahanın bir ucundan diğer ucuna nasıl bu kadar hızlı geldi?"
Kunimi'nin kaşları çatılıydı. "O kız çok sinir bozucu."
Tanaka ikinci servisi yolladı. Ama top yanlışlıkla alanın dışına çıktı ve puan karşı tarafa geçti.
Servisi Aoba'dan Hanamaki attı ve maç devam etti. Bir süre sonra 24-18 Karasuno öndeydi.
Servisi Daichi yolladı. Karşı taraftan Issei yakaladı ve Oikawa'ya yolladı. Oikawa pas atacakmış gibi yapıp bir plase yolladı ama topu son anda Noya kurtardı ve top Kageyama'ya gitti. Kageyama topu Hinata'ya yolladı. Hinata smaç basacaktı ki o sırada Kindaichi blok için zıpladı. Hinata gözlerini kıstı ve en kesin noktadan çapraz bir smaç bastı. Alan kısıtlı olduğu için libero topu kurtardı ve Oikawa'ya yolladı. Oikawa topu Kindaichi'ye yolladı. Kindaichi smaç basarken bir anda Kageyama tarafından bloklanınca top Aoba'nın sahasına düştü ve Karasuno set sayısını aldı.
Karasuno sevinçle Kageyama'nın üstüne atlarken Kageyama homurdandı.
Daichi "Almamız gereken bir set daha var! Hadi kalkın kalkın!" dedi.
Son sete geçildiğinde servisi Kageyama atıyordu.
Kageyama çok dikkatli bir şekilde odaklandı. Topu sektirdi ve hakem düdüğü çalana kadar bekledi. Ardından topu fırlattı ve Oikawa'nın suratına vuruyormuş gibi hayal edip topa çok güçlü bir şekilde vurdu.
Topu karşı taraftan kimse kurtaramadı ve puanı Karasuno aldı.
Bir kez daha mükemmel bir smaç servis yolladı. Karşı taraf servisi yakalamaya çalışırken can çekişiyordu.
Kageyama üç tane servis puanı almayı başarmıştı bile. Sıra dördüncüsüne geldiğinde topu karşılamaya giden Oikawa olmuştu. Iwa'ya yolladığı pasla Kageyama'nın servis serisini kırmayı başardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...