Del 11

143 5 0
                                    

"I have missed you soo much!!!!" Roper jeg i klemmen.

"I have missed you too!!" Roper hun tilbake. Vi trekker oss ut av klemmen.

"How was it in Paris?" Spør jeg henne og tar en koffert som hun har med.

"It was great. I had shopped a bit and of course I was on school... How about you?" Vi gikk mot bilen og Zayn ventet ute ved bilen. Han åpnet bagasj rommet og tok i mot bagasjen.

"Me.. well aftet that break up i got some friends. One of them is Zayn." Sier jeg og presanterer Zayn for Lucie og motsatt.

"Zayn....like Zayn from One Direction?" Spør hun energisk og får hakeslepp. Vel hva kan si hun er en fan.

"Yeah, the one and only." Smiler Zayn og setter seg i i bilen. Det samme gjør jeg og Lucie.

"How did you meet him?" Spør Lucie.

"That is a long story." Sa jeg og smilte til meg.

"Zayn can you drive to you place. I forgot the keys." Spør jeg med valpeøynene mine.

"Yeah sure" smiler han.

Etter når vi har kjørt så har vi kommet frem. Alle tre gikk inn i huset.

"NIALL DONT EAT ALL THE FOOD!?!??!?!?!!" Roper Louis etter han. De løper rundt stuen. Liam og Harry sitter og spiller Fifa. Når Niall får øye på oss så stopper han å løpe.

"Who is this beauty?" Spør han med et flørteblikk. Noen her er forelska!!

"This is my bestfriend Lucie. Lucie this is the rest of the kindergarden." Smiler jeg.

"Ey we are not that bad!!" Bryter Niall.

"Just wait and see."

Senere den kvelden så hadde vi spist pizza. Det var Liam som lagde den. Den var kjempe god. Etter vi hadde spist pizzaen. Så hadde vi en liten krig. For før vi spiste mat så gikk Harry og Niall på butikken og kjøpte softgun pistoler og kuler til oss alle. Så nå skyter vi softgun på hverandre. Og lagene er slik. Jeg og Zayn. Niall og Lucie. Og tilslutt Louis, Liam, og Harry. Og vi er spred i hele huset. Jeg og Zayn gjemmer oss i kjøkkenet. Vi venter på at Niall skal komme så vi kan slå han ut av spillet.

Jeg lener meg stille bak et skap og har utsikt til døra. Zayn er bak kjøkkendøra. Vo ser hverandre veldig godt. Jeg stirrer på døra og venter på at noen kommer inn. Plutselig så kommer Niall. Han lister seg stille inn og skynder seg bort til kjøleskapet. Jeg teller inni men stille til tre og skyter han.

"Shit!!!!!!!!!. Dawn? Zayn? Are you there. You won the game." Sier Niall litt usikkert.

Jeg og Zayn kommer fram og ser litt stolte.

"Guys. Zayn and Dawn won the game!" Roper han.

Plurselig så skjenner jeg et rykk i ryggen og snur meg. Ahhhh shit. De lurte oss. For der står Lucie med en softgun i hånden

"Ha ha got you!" Smiler Lucie mot oss. Vi er sikkert de første som er ut. Jeg og Zayn går til stua og setter oss i sofaen.

________

HE HE

Sorry for at jeg ka ut denne delen litt sent. Men det tok litt tid. Kommer en ny del på Søndag eller mandag.

Touch and go   z.mWhere stories live. Discover now