Eleanor's pov.
Sophia har sent meg en melding om at hun har blitt skytt ut av spillet av Harry. Så da er det bare meg og Dawn som er igjen. Hvis ikke hun også er skutt. Men det tror jeg ikke. Så ja jeg gjemmer meg på rommet til meg og Louis. Et tåpelig sted å gjemme seg men da er det hvertfall lett å gjemme seg. For jeg tviler på at det er noen her og gjemmer seg. Men blir ikke jeg en pyse da? Oh ja...
Det blir jeg....og jeg vil ikke være en pyse. Så ja....... da må jeg komme meg ut av dette rommet og finne noen av guttene. Men er ikke det litt for risikabelt? Altså det er jo to jenter mot 5 gutter igjen. Hvis ikke det har skjedd noe annet. Men fet er jo litt for vanskelig det da. Aggh dette er bare så vanskelig å velge i mellom. Skal jeg gå eller skal jeg vente?Zayn's pov.
Greit hvor skal jeg starte?
Akkuratt nå så sikter jeg på Dawn og ja hun sikter på meg. Så en av oss er nødt til å skyte. Men når?
Skal jeg være snill og la henne skyte meg eller skal jeg bare skyte henne? Hvorfor måtte dette skje. Kunne ikke jeg bare bli skytt for lenge siden? Eller det er jo bare dårlig for jeg liker å vinne. Hvem gjør ikke det? Så ja.... her står vi. Sikter på hverandre. Veldig flinke er vi også.
Vent nå littt......
Hva var det? Jeg er sikker på at jeg såg noe røre seg bak Dawn. Si at det er noen av gutta. Please!!
Der er det igjen!!
Er det Harry? Ja det må være han ingen andre har like krøller som han har.
"Zayn!" Roper han og småjogger bort til meg.
"So you need to shoot Dawn away. I can help!" Smiler Harry. Han kommet mot meg og sikter på Dawn
"Yeah...sure"mumler jeg.
Så nå er det 2 mot 1. Det passer veldig dårlig nå at ei jente kommer inn akkuratt nå!
"Hey! Dawn!!" Roper en stemme bak Dawn! Ugh du kødder nå! Eleanor kommet inn og stiller seg ved siden av Dawn
"Do you need help?" Spør hun?
"Yeah... you saved me. So now we need only to win and we are the next One Direction" svarer Dawn med en sånn slags elegant sarkasme.
"Great then I am Harry then. Look at my curly hair!" Roper hun og tar seg i håret som om hun hadde krøllete hår."And I can be Zayn 'oh no.... please Harry dont push me down to the water I cant swim!" Ler Dawn og latersom at hun synker og Eleanor later som at hun dytter henne ned. Vel dette var vel den ene grunnen at jeg skulle ha fulgt med i svømme timene som jeg ikke gjorde. . . Det var ikke min feil at timene var kjedelige. Det var svømme læreren sin feil. . . . . Sier vi.
"Who are going to surrender?" Spør Harry. Og allr sammen kikker rundt på hverandre. Ingen vil ut. Men noen må ut. Men hvem?
"Zayyyyyn?" Spør Dawn og gir en lang y-lyd.
"Yes. What?" Spør jeg.
"Can you?" Sier hun med valpeøynene. Vil hun at jeg skal overgimeg. Aldri i verden. Jeg skal ikke overgimeg.
"Forget it" sier jeg og kikker vekk. Men hun ser fortsatt på meg med valpeblikket. Jeg kan ikke tto at jeg sier dette men. . .
"Fine. . . I surrender.. Sorry Hazza. But now are you alone!" Sier jeg til ham."Thanks!" Kysser Dawn meg på kinnet.
"Bye Styles!" Sier Eleanor og skyter Harry.