"Would you come with us?" Spør en gutt med lyst hår.
"I am not sure. But i don't have any others place to stay. So yes i am coming." Smiler jeg til dem. Han Harry hjelper meg opp og vi går ut av parken til en bil. Men det er da jeg ser ansiktet til dem. Det er jo 1D. Det er jo helt- Alt rundt meg svever rundt meg. Det er som.....jeg kjenner at jeg mister balangsen min og treffer noe hardt.
"Hello are you there?" Spør en stemme om og om igjen i hodet mitt. Den er som en vekkerklokke. Skal aldri slutte å snakke. Jeg føler at noe kaldt og vått treffer ansiktet mitt. Øyenlokkene åpner seg. Der kommer et sterkt lys. Etterhvert så blir lyset mildere. 10 øyne stirrer på meg. Jeg føler meg litt ukomfertabel.......okey kanskje veldig ukomfertabel så jeg trekker meg litt tilbake.
"Where am I?" Mumler jeg til meg selv.
"You are here. At our house?" Sier en gutt med det lyste håret. Jeg setter meg opp og ser meg rundt. Dette rommet er ikke kjent for meg så da har jeg vel aldri vert her.
Jeg ser tilbake på de. Det skremmer meg litt om hvordan de ser på meg.
"What happend to me?" Spør jeg.
"You fainted on the ground" sier Han Louis fyren tror jeg. For jeg blander alltid Liam og Louis.
"Okey. But i think that i need to get home. Thank you guys for your help but i think i can manage on my own now." Sier jeg takknemlig til de.
"Are you sure?" Sier Zayn jeg tror det er det han heter. Alle navnene deres går fort i surr på meg.
"Yeah I am sure thanks for your help" smilet jeg til dem. De viser meg veien ut.
Jeg står på trappen og trekker inn den friske luften. Og da skjenner jeg igjen dette stedet det er ikke så langt unna huset der jeg bodde. Jeg begynner å ta turen hjem. Solen titter forsiktig ut av skyene på himlen. Det er ikke så mange mennesker ute på gaten. Det er bra. For at noen ganger når jeg går til et sted så føles det ut som at jeg går helt mongo eller hvertfall veldig rart.
Jeg kommer hjem. Ser ikke ut som at Jack har vært her siden vi dro på daten. Han er sikkert hos den dama han var utro med. Jeg finner fram noen pappesker og fyller tingene mine.
*etter pakkingen*
Jeg ser over om det er noen ting som jeg må ha med. Jeg finner fram macen min og ser etter ei leilighet. Har ikkd hatt noe tid siden det som skjedde i går så. Jeg finner ei leilighet som ligger nermere sentrum. Jeg tar det og ser på bildene som er vist fram. Ser ganske bra ut. Jeg skriver en tekst melding om at jeg vil kjøpe den leligheten. Og ikke lenge etter så får jeg svar. Jeg kan kjøpe det og flytte inn med en gang. For en lettelse.
*Mange esker senere*
Jeg gikk med den siste esken til leiligheten min. Den var litt stor så jeg fikk ikke så mye kontroll over den. Jeg prøvde å se hvor jeg gikk. Men så falt jeg ned på bakken. Jeg tror jeg komm bort i noen. Jeg tokk esken bort fra meg og skjekker hvem jeg dultet bort i.
Det var...
---------
Hei folkz.
Litt sen oppdatering. Hadde litt rydding å gjøre men nå er alt som det skal.
2 votes for neste del