Etter noen minutter så kommer Jack tilbake. Han setter seg ned og begynner å spise salaten sin.
"Where have you been?" Spør jeg ham.
"I......i..... I met a friend from long time ago. So we started to talk." Sier Jack usikker. Skal jeg tro på det? Jeg skjønner at han sier noe feil her. Jeg lar det bare ligge og spiser salaten min.
"I need to go to the toilet" sier jeg og går til doen. Jeg gir det jeg skal på doen og går tilbake. Og gjett hva. Jack er der ikke lengere. Tviler på at en annen venn kom til ham og snakket til ham. For denne gangen så er jeg helt sikker på at han er med noen andre.
Etter andre 30 minutter så kommer Jack tilbake.
"Jack can i ask you something?" Spør jeg ham. Jeg vil bare få dette overstått om han er utro eller ikke.
"Yeah sure"
"Jack are you cheating on me?" Spør jeg han og ser han på med et alvorlig blikk. Det tar litt tid før han starter å si noe.
"Am waiting" sier jeg til ham for å gi et hint. Han sier ingenting og da skjønner jeg. Han er utro.
"Why, whats wrong whit me?"
"You dont want to have......yeah you know. Sex" mumler han.
"This is nonesense. You know that i am not ready."
"You are never ready. I am breaking up?" Beslutter Jack.
"No you cant. Because i am breaking up first" jeg tar vesken min og går av gårde. At han kunne. Han skjønner at jeg er ikke klar. For når jeg var liten så voldtok pappa meg. Mamma brydde seg ikke. Hun sto og så på mens datteren hennes ble voldtatt av sin egen far. Så døde mamma. Og etterpå pappa. Jeg prøver å legge det bak meg men det kommer stadig opp i hodet mitt.
Jeg løper til en park. Så finner jeg meg en nermeste benk og setter meg ned. Og da kommer tårene pressende på. De kommer trillenes ned på kinnet mitt. Det er ikke så mange her i parken så jeg trenger ikke akkurat å skjule meg. Men da tar jeg feil. For jeg kan høre at mange fotrinn komme nermere. Og noen gutter snakker. Plutselig så stopper de opp av en eller annen grunn. Jeg bryr meg ikke om dem og forsetter å gråte.
"Exuse me are you Ok?" Spør en gutt. Jeg snur meg og ser på de.
"Yeah i am fine" sier jeg beskjedent.
"Dosnt look like you are." Sier en gutt med krøllete hår. Jeg klarer ikke så se noe mye for det er mørkt ute. En tåre kommer trillende ned kinnet mitt. Jeg prøver å holde meg for å ikke gråte men det går ikke. Tårene fosser ned og jeg begynner å gråte. Jeg hører at guttene hvisker 'What have you done now Harry" Han som heter Harry svarer' i havent done nothing'
Jeg kjenner to armer som kommer bak fra. Personen prøver å trøste meg sikkert. "Shhh dont cry. Because then you make me cry." Hvisker Han Harry fyren i øret mitt. Får håpe at det går bra.
-------------
Klarer vi 1 vote til neste del?