Del 13

157 9 2
                                    

Dawn's pov

Jeg våknet av den grusomme alarmen. For. I går når jeg akkuratt skulle til å sove så kom det en melding. Og da angret jeg veeeldig på at jeg ikke satte telefonen på lydløs. Men ja ja. På meldingen så var det sjefen min på jobben som skrev en melding. Og der sto det:

Hi Dawn. I know that you are not working but can you take a shift? Its only for couple of hours. Thank you!!!

Så kunne jeg ha sagt nei?

Nei det kunne ikke. For i virkeligheten så er han veldig streng. Jeg vil ikke gjøre noe for å få sparken. Så jeg sa ja.

Så nå våknet jeg 6.00 am. Jeg skal begynne å jobbe klokka 7.00 am. Det forbauser meg at cafeen åpner kl 7.00 am. For jeg tenker at ingen gidder å våkne så tidlig. Men noen ganger det er nesten fult med en gang når den åpner.

Så jeg skynder meg til skapet mitt og tar på uniformen min. Så går jeg til badet og vasker ansiktet mitt. Så går jeg til kjøkkenet mitt og finner fram mat. Jeg finner fram litt rester fra middagen i går og spiser det. Etter jeg har spist det så går jeg ut og skynder meg til cafeen.

Zayn's pov

"LOUIS TOMLINSON. COME HERE!!!" Roper jeg til Louis. Ja for han har funnet frem en pen og tegnet ovet hele ansiktet mitt. Han har tegnet en stor bart på meg og gjort nesten hele ansiktet mitt fult av tegninger. Tegninger av forskjellige disney-figurer. Og masse andre tegn t.o.m batman.

Og nå har vi landet på flyplassen. Heldigvis så er ikke fansen der. Det er bra at de ikke er der. For jeg vil ikke at de skal se meg slik som jeg ser ut nå. Men det kan hende at fansen ser det uannsett. For noen her har tatt og spist all maten på flyet. Gjett hvem det er.
...
...
...
...
Niall?
...
...
Sa du Niall?
...
...
Ja, du gjettet riktig det er Niall. Så nå må vi stoppe på en cafe for å spise frokost. Takket være Niall.
Takk Niall nå kan hele verden se tegningen til Louis på mitt fjes. Tusen takk Niall. Hva skulle vi ha gjort uten deg?

Akkuratt nå så går vi ut av bilen. Vi har funnet en cafe. Den er den eneste som er åpne akkuratt nå så vi har ingen valg å gå noen andre steder. Vi går inn.

Cafeen er litt fin og litt ikke fin. Vi er de eneste som er der. Vi setter oss i et hjørne og bestemmer oss hva vi skal spise.

"I can order something what you guys want?" Spør jeg de.

"I want egg and bacon." Sier Liam.

"Me too!" Sier Louis.

"I want pancakes!" Sier Harry.

"I want a sandwich with ham and cheese." Sier Niall. Vi andre ser rart på Niall. At han ikke er mett enda. Jeg gir i fra meg et sukk og tar på meg solbrillene.

"Evrybody want coffe?" Spør jeg. Alle nikker. Så legger jeg kurs mot kassen.

Jeg venter litt så kommer det ei dame. Jeg ser litt på hva de har så jeg kan finne ut hva jeg skal ha.

"I want 2 plates of egg and bacon, one pancake. 2 plates sandwich with ham and chesse. And 5 cups of coffee." Ramser jeg opp alt sammen. Jeg flytter blikket mitt på damen. Men da merker jeg en ting. Er det Dawn?

"Dawn?" Spør jeg usikkert

"Yeah thats me. Do I know you?" Spør hun. Jeg tar av meg solbrillene. Og hun bryter ut av latter.

"New tatto?" sier hun i latteren. Etter litt så roer hun seg ned.

"Yeah well I coming with the food." Sier Hun og smiler. Jeg betaler og går tilbake til de andre.

"What happened there?" Spør Harry.

"Dawn are working here so yeah she saw the cool drawing to Lou and startet to laugh." Sier jeg og setter meg ned. Vi venter på at maten skal komme.

Dawn's pov

Jeg ble veldig overasket da Zayn kom. Jeg trodde at de skulle komme på Lørdag men tydeligvis ikke.

Jeg finner fram alt det de skulle bestille og legger det på to brett. Så får jeg plass til alt. Jeg går mot hjørnet der gutta sitter i. Jeg legger maten på bordet og setter meg ned på en stol.

"I tought you guys didnt i come before Saturday." Sier jeg.

"Yeah but we came today" sier Niall med mat i munnen.

____________________________
He he Sorry. Kjedelig del.
Men jeg må spørre dere om en ting.
Vet dere om noen brae bilderedigerings program?
Har noen tanker om å kanskje å gjøre noe med coveret.
Hvis dere vet om noen kan dere skrive dem i kommentarfeltet.
Eller så kan jeg ta det på melding her på wattpad også.

Touch and go   z.mWhere stories live. Discover now