Del 24

127 7 1
                                    

Dawn's pov.

"Through the doors and pass the guards" Hører jeg noen synge. Og noen synger opera.

"Stop it Niall!!!" Roper Zayn mens han banker i veggen. Så det er Niall som synger opera.

"Just like she already know it" forsetter Niall med operaen sin. Og Zayn banker i veggen en gang til.

"I said can you give it back to me she said never in your wildest dreams!!!" Synger Niall.

"I am going to make him shut up" mumler Zayn og går ut av rommet. Jeg hører at Niall fortetter å synge. Vell rommet vårt eller Zayn sitt romm er i mellom Niall og Liam sitt romm.

"I said shut up!" Roper Zayn. Så hører jeg at noen blir slått. Og går ut igjen. Så kommer han inn igjen.
"What did you do?" Spør jeg.
"Nothing" sier han kort. Han legger seg tilbake til senga inntil meg.
"So what are you up to today?" Spør han.

" I am going to ask Eleanor and Sophia to come with me to shopping. Not much. and you?" Forteller jeg ham.

"Not sure. We are maybe going studio. Don't know yet" sier han.
"Can I borrow your credit card. Mine are in the flat so if you don't want to drive me there.....Can I?" Spør jeg ham. Jeg ser han med valpeøyne mine.
"Of course, Love. Throught you never would ask" svarer ham med et smil. Jeg smiler tilbake. Det er vel på tide å stå opp snart. Så jeg bestemmer meg for å stå opp. Jeg finner fram klærne fra i går. He he har ikke noe annet. Så skifter jeg og går ned til kjøkkenet. Vel Zayn ble opp på soverommet. Jeg tror han sovnet.

Jeg setter meg på en stol. Frokosten står på bordet fra de andre. Det er bare Niall som sitter igjen. Jeg ser at han har en rød flekk eller ikke akkuratt flekk men noe rødt akti på kinnet. Er det Zayn som gjorde det? Det tror jeg.
"Have you seen Eleanor or Sophia?" Spør jeg Niall.
"Eleanor went out with Louis and I think Sophia are out with some friends" svarer Niall. Nei!!!! Begge to er opptatt. Hvem skal jeg ta med da? Den eneste som har peiling på klær av guttene er jo Harry. Skal jeg spørre han? Jeg må vel det. Jeg spiser opp eplet som jeg har tatt. Og tilfeldig vis så kommer Harry inn. Nå har jeg sjansen.

"Harry?"
"Yes" mumler han.
"Do you want go shopping with me?"
"Yeah. I want!!!!!! We need to go right now" Roper han ut. Han tar meg i handa og drar meg ut av kjøkkenet. Jeg får så vidt tak i kortet til Zayn og får på meg sko. Han er så sterk. Jeg setter meg i bilen til Harry og han starter den.

~etter bil turen~

"So what do you need?" Spør han. Vel ja hva trenger jeg. Hvis Zayn ikke vil at jeg skal til leiligheten min så trenger jeg alt.
"Well I need evrything." Mumler jeg.
"Well we can start with clothes. Then some shoes (?) and then we can figure what you need" snakker Harry til seg selv.

-----

Etter en lang dag med shopping så. Har jeg og Harry kjøpt masse klær. Jeg tror alt ble til sammen 20 poser med klær. Håper ikke Zayn blir sint for pengene. Men de var ikke dyre. Det lover jeg. For det var veldig mye salg. Jeg står foran bilen og hjelper Harry med å ta ut alle posene med klær. Men det ender med at han tar alle posene. Jeg går inn med Harry bak meg.
"Is it you Dawn?" Roper noen fra stua.
"Yeah. Me and Harry are coming." Roper jeg tilbake. Jeg kommer inn stua. Og der sitter Niall å spiser mat. Og Sophia og Eleanor.
"Where is the other?" Spør jeg. For det er stilt i huset. Og tro meg det er aldri stilt her.
"They went out. But let us see the clothes." Roper en entusiastisk Eleanor. Hun er litt for glad i klær.

-------------
Hei alle sammen. Dette ble ikke en så bra del for det var bare en jeg skrev på farten. Kanskje litt for mye hopping. Men jeg vil bare si at den som har vunnet konkurransen er 1dwolfdiaries. Grattis!!!!!!

Touch and go   z.mWhere stories live. Discover now