Dawn's pov
Jeg er endelig ferdig med skiftet mitt. Så nå ligger jeg i sengen min. Jeg kjeder meg så mye.
Hva skal jeg gjøre?
Hva kan jeg finne på?
Hva med at jeg inviterer Zayn over?
KJa, det kan jeg gjøre. Jeg finner fram telefonen og sender en melding.
Wanna come over?
DawnJeg sender meldingen og etter noen minutter så får jeg svar
Yeah, sure. Coming.
ZaynJeg legger fra telefonen min og går til stua. Jeg slår på tv og venter på Zayn skal komme. Når jeg slår på så kommer programmet Friends på jeg elsker Friends. Det er veldig morsomt å se på. Ser på det i ca ti minuttet trur jeg. Så ringer det på døren. Jeg slår av tv og går bort til døra. Jeg åpner den og der står Zayn.
"Hi, come in." Smiler jeg og Zayn kommer. Han kler av seg jakken og sko og kommer inn. Vi setter oss ned i stua. Det blir en klein stillhet.
"Do you want to see a movie?" Spør jeg
"Yeah sure." Smiler han.
"Can you fix the movie? soo can i fix the snacks. Movies are in that shelf." Spør jeg og peker på en hylle med filmer. Han nikker og går bort til hylla. Jeg går bort til kjøkkenet og finner fram potetgull og godteri. Jeg legger de i noen skåler. I tilegg så finner jeg frem en flaske brus og to glass. Så går jeg tilbake med alle tingene og legger de på stue bordet. Jeg ser at coveret på filmen ligger på bordet.
If i stayStår det på coveret.
Yey, jeg er veldig glad i den filmen. Jeg har sett den mange ganger.
Jeg setter meg ned på sofaen og venter på at filmen skal starte. Zayn setter seg ved siden av meg og filmen starter.
(Senere)
He he. Jeg har sett filmen altfor mange ganger så den et litt kjedelig for meg. Jeg prøver å følge med på filmen. Men jeg klarer det ikke. Øynene mine faller heller på Zayn. Det fine øynene han har. Han er perfekt
.....
Vent litt,
ikke si at jeg faller for ham Jeg kan ikke det. Det vil bare føles feil.
Zayn merker at jeg stirrer på han.
Shit!!!!!!!
Han trekker seg sakte mot meg og jeg det samme. Vi er så nerme hverandre at vi kjenner pusten på hverandre. Zayn kommer nermere og planter sine lepper på mine.
Tusen sommerfugler sprer seg i rundt i magen min.
Har jeg likt han fra første gang vi har møttes?
Og sånn sitter vi i noen sekunder. Så trekker han seg litt. Vi ser på hverandre dypt inn i øynene. Han skal til å trekke seg tilbake men jeg kysser han tilbake. Jeg trekker meg og ser på han. Han ser på meg og et smil kommer frem. Han trekker meg inntil brystet sitt.
Zayn's pov
Var det lurt å kysse henne? For hun har jo slått opp med 'Jack' som ja egenkli er meg men jeg vet ikke hvor høyt Dawn var glad i 'Jack'. Jeg burde fortelle henne. Om at det forholdet med Jack bare...bare.... jeg vet ikke. Det var ikke et falskt forhold. Men Jack er jo ikke ekte. Jack fins ikke. Hva skal jeg i det heletatt si til henne?
"So.....we are a couple now?" Spør jeg.
SHIT!!
Det bare glapp ut av munnen min. Jeg skulle ikke spurt om det. Hvor dum går det ann å bli? Vel jeg er dum nok.
"I dont know. Yes maybye" sier hun usikkert. Jeg kysser henne på pannen for å bekrefte at vi er et par. Hun ser opp på meg og smiler. Jeg smiler tilbake.
*Neste dag*
Dawn's pov
Jeg våkner opp på rommet mitt. Men var det her jeg sovnet?
Jeg kan ikke huske det. Jeg kjenner at det dufter frå kjøkkenet.
Hva kan det være? Jeg står opp og går mot kjøkkenet. Når jeg kommer fram så ser jeg at Zayn steker pannekaker.
"Good morning love." Smiler Zayn.
"Good morning" sier jeg med min trøtte morgen stemme.
To fat lå på kjøkken benken. Jeg gjetter på at den ene fatet er til meg og den andre til Zayn. Zayn legger en pannekake på det ene fatet og gir den til meg. Jeg tar den og setter meg ned på en stol ved bordet. Zayn kommer og setter seg ned med meg.
"So what are you up today?" Spør Zayn.
"Nothing specially" smiler jeg.
"Then now are you busy. Do you want to come on a date with me?' Spør zayn.
YEY han spurte meg. En sånn følelse kommer opp i magen akkurat nå.
"Well yes. That would be nice. " sier jeg med munnen full av pannenkaker.
"I pick you up at 7.00 pm. Be ready." Sier han. Han spiser ferdig maten sin og drar sin vei hjem. Han skal vel ordne seg.
Men så er valget som jeg må ta. Det vanskeligste valget.
Hvilken kjole skal jeg bruke?