Dawn's pov
"Dawn can you come here?" Spør Zayn og hinter på at jeg skal komme med han på kjøkkenet.
"What is it?" Spør jeg.
"We have to breake up."
Sa han å slå opp. Hvorfor? Jeg elsker ham hvorfor må vi plutselig slå opp? Er det meg? For han kan bare si det rett ut hvis det er noe han misliker ved meg.
"B-b-but why? Is it something with me. Because I can change it if yo-"
"No its me. And I do this for us both."
"But I love you."
"Honey, I love you too but this is for us both. One day you are going to thank me. And understand why I do this."
"No Zayn. I dont want to wait and then understand. Why cant you tell me now?"
"Dawn. You have to listen its for the best."
Hva er det han snakker om? Hva er det for det beste og hvorfor er det best at vi slår opp? Jeg vil vite hvorfor?Tårene triller nedover skinnet. Zayn løfter opp haken min.
"Its for the best we do it like that" hvisker han til meg.
Jeg går sint til rommet vårt og smeller døra bak meg.
Jeg begynner å hylskrike. Han kan bare ikke gjøre dette her. Vi har hatt det så bra sammen hvorfor skal dette ende slik?Er det kanskje at han ikke liker meg og at han bare ikke vil innrømme det. Det er vel det. Men jeg vil uannsett ikke være sammen med en som ikke liker meg. Bare å tenke den tanken får meg til å spy. Men da har Zayn latet som hele tiden. Han har aldri elsket meg. Han har løyet hele tiden. Den løgneren. Jeg har bodd med en løgner.
Ja nå vill jeg hvertfall ut herifra.Jeg finner fram en koffert og pakker alt det jeg har. Alt i en sinne tilstand.
I mems når jeg pakker så klarer jeg med et uhell å knuse et bilde av meg og Zayn. Og jeg jeg tar ut bilde av rammen og pakker det med meg.Jeg går ut av rommet. Og borttil Zayn.
"You are such a liar" kjefter jeg på han og klasker han på kinnet. Det fortjener han. Han fortjener mye mer men dette er bare det jeg kan gi ham akkuratt ham.
*Senere*
Jeg har blitt komfortabel med det gamle hjemmet mitt. Og slik skal jeg leve resten av livet mitt. Alene og jeg skal ikke bli lurt av flere gutter.
*1 år senere*
Ingen's pov.Og det endte slik.
Zayn levde med dette i resten av livet sitt. Han ble forlovet med en annen jente fra et jenteband som heter Little Mix. Jenta heter Perrie Edwards.
Men han fikk aldri Dawn bort fra tankene så han begynte å røyke. Og til slutt endte det at han sluttet i bandet One Direction.
Og Dawn. Hun startet i militæret bare for å få Zayn bort fra tankene hennes. Hun tenkte på han hver eneste dag. Og tilslutt ville hun starte i militæret.
Hun fikk aldri vite om hva det Zayn snakket om. Aldri
Og hun kommer sansynlig aldri til å vite det heller.-------
Vell sorry for å si det denne historien er ferdig. Jeg ville ikke si det men det må jeg. Så hvis du liker denne historien så stem på den!!!
Og skriv i kommentarboksen om du vil ha en Touch and Go 2 eller annen historie. Jeg har en annen historie som handler om Louis Tomlinson så skjekk ut den er dere snill. Og hvis dere vill ha en annen historie så blirdet eventuellt at jeg fortsetter på Louis historien.Jeg drar på ferie i nesteuke og kommer tilbake 31.Juli. Og jeg klarer ikke å skrive noen deler mens jeg er borte.
Ha en fin sommer videre!!!