Det var Zayn... eller Jack. Jeg synes de ligner litt på hverandre.
"Are you okay?" Spør Zayn.
"Yeah, and you?"
"I am fine. What are you up to?"
"I am moving to an apartnament(?) And you?" Spør jeg ham i mens så tar jeg esken og går til leiligheten. Han følger etter.
"I..... was going to my friend, but then i got a message from him that he wasnt home." Svarer Zayn. Jeg går opp til leiligheten min og låser opp døren. Kommer meg inn og legger esken i fra meg.
"Wow many boxes you have. Do you need help. I could get the others" spør han.
"You dont need to but if you want you can" smiler jeg til han. Han fisker opp mobilen opp fra lomma og ringer noen.
"Hey Harry, you and the lads get your ass over here......... I send you the adress...Yeah its okay i think we need her, see you soon" avslutter Zayn samtalen.
"I havent got you name yet. So what is you name?"
"My name is Dawn. Dawn Ward"
Om noen minutter senere så er det noen som ringer på døren. Jeg går for å åpne den. Når jeg akurat skal til a ta håntaket så blir døra sparket inn
"Hi, werent you the girl from today?" Spør Harry som står i døra.
"Yeah its me. Come inside. Zayn are in there" sier jeg og peker inn i leligheten. Jeg går litt unna sånn at resten skal få plass i gangen. Med det samme alle har kommet inn så kommer det ei jente etter Louis. Jeg har sett det ansiktet før men jeg skjenner ikke det igjen. Jeg går inn til resten.
"So guys our friend Dawn are moving to this apartament(?) We need to style it." Smiler Zayn. Jeg har på følelsen at dette går ikke sånn jeg har tenkt.
Jeg setter opp den siste bildet på veggen. Jeg ser førnøyd rundt meg. Alt ser perfekt ut. Guttene hjalp til og hun jenta Eleanor ble jeg mer kjent med.
"Thank you guys for buying me stuff and yes thank you." Vel ja jeg sa vel nei til de 5 ganger til at de trengte ikke å kjøpe tinger til meg. Men så insisterte de. Men det funket heller ikke så Zayn bærte meg på ryggen og gikk ut over gaten og kastet meg i bilen hans og kjørte meg hjem til guttene. Skulle tro dette var en kidnapping med det var det ikke. Zaym kjørte hjem til dem. Og da skjønte jeg at det var ikke noe vits i å si nei.
Når jeg kom tilbake leiligheten min så hadde de kjøpt masse greier og pakket ut veldig masse av eskene mine.
Hyggelig måte for å bli kjent på.
Zayn's pov
Vell dette gikk fint. Siden hun flyttet så syntes jeg litt synd på henne for. Ja jeg har vært Jack. Altså hennes forrige kjærste. Og i det forholdet gikk ikke alt som planlagt. Så jeg må fortelle henne dette men hvordan? Jeg venter til vi har blitt bedre venner. Håper jeg ikke ødelegger vårt vennskap. Vel hvor skal jeg starte? Jeg syntes det var greit å være sammen med ei jente som bare tok meg som den jeg var ikke for at jeg er en kjendis. Det var bare godt å kjenne på den følelsen. Men den kvelden vi skulle på date gikk ikke alt som planlagt. Jeg hadde tenkt den tanken å fortelle henne det. Fortelle den virkelige meg. Så Liam ble med meg for å hjelpe meg men jeg snakket med han for lenge og for ofte så Dawn ble litt lei av venting hele tiden. Så når hun spurte meg om jeg var utro så hadde tenkt å si sannheten. Jeg hadde tenkt å si absolutt alt. Men det gikk ikke som jeg hadde tenkt. Jeg har løyet til henne hele tiden. Jeg føler meg helt dumm akkurat nå. At jeg kunne gjort det mot henne. Den peneste jenta ever. Jeg har satt meg foran henne. Som en egoist jeg er. Det er bare dumt. Jeg sitter på rommet mitt og gynger forsiktig fram og tilbake i sengen. Hvordan skal jeg klare dette.
*Bank Bank*
Jeg gikk sakte mot døren. Da jeg akkurat skulle til a ta på håndtaket så åpnet personen på andre siden døra kjapt opp så jeg fikk døra i fjeset og landet på gulvet bak døra. Jeg reiste meg opp.___________
Hei dere hadde tenkt å legge ut i dag.
Sorry Perrie må ut av denne fortellingen men noen må å gå ut. Det kan hende at Perrie kommer inn i fortellingen senere, har ikke bestemt meg helt enda. Hva synes dere om historien hittil? Skriv det ned 👇 i kommentar boksen 👇. Vil høre hva du synes.
Og en ting til når vil dere helst at jeg skal poste innlegg? Altså når det passer dere.😊