𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐄𝐍

323 33 14
                                    

panika

***

- Diable? Lucyferze? Do cholery, gdzie jesteś?!

- Owen? Co ty kurwa robisz w damskiej toalecie? Mówisz teraz poważnie? - wciąż chowałam się w łazience.

Jak w ogóle udało mu się tu dostać?

- Zostawiłaś mnie samego! Spanikowałem! - brzmiał na zdenerwowanego, ale nadal się nie ruszałam.

- Cóż, ja też to zrobiłam, ale jest też toaleta dla mężczyzn, w której możesz panikować! - krzyknęłam, nerwowo przeczesując włosy.

- Nie możemy tu zostać. W końcu nas znajdą. - powiedział i westchnął.

- Co jeszcze masz na myśli? - otworzyłam drzwi, idąc w jego stronę, skrzyżowałam ramiona.

- Musimy wyjść.

- Zostawić ich? - uniosłam brew.

- Tak, zostawić, już zapłaciłem za nasze jedzenie, teraz chodźmy! - powiedział i poszedł w kierunku drzwi, ale natychmiast go zatrzymałam.

- Jesteś głupi czy po prostu szalony? Złapią nas, zanim zdążymy wyjść na zewnątrz! Nie możemy wyjść, jakby nic się nie stało. - powiedziałam mu, to on teraz skrzyżował ramiona przede mną.

- Co teraz? - zapytał, a ja rozejrzałam się w poszukiwaniu czegoś.

- Wiem! Przejdźmy przez okno! Jest wystarczająco duże, żebyśmy mogli się przez nie zmieścić. Jest trochę wysoko, ale damy radę. - wyjaśniłam i podeszłam do okna.

- Emerson, jesteś geniuszem! - wykrzyknął, wywołując u mnie szeroki uśmiech.

- Powiedz mi coś, czego nie wiem. - uśmiechnęłam się, gdy usłyszałam za sobą parsknięcie. - Po prostu się zamknij i pomóż mi. - podszedł do mnie i otworzył okno.

- W porządku, popchnę cię, jesteś gotowa? - zapytał mnie, a ja przytaknęłam.

- Po prostu zrób to, Madi będzie tu lada chwila! - podkreśliłam. Popchnął mnie, nie było proste przejść przez okno, ale w końcu udało mi się to. Wydałam podekscytowany pisk, skacząc radośnie, kiedy usłyszałam krzyk.

- Przestań tańczyć! Pomóż mi, głupku! - krzyknął Owen, przewróciłam oczami z irytacji.

- Tak, tak, zamknij się, chłopcze. - wyciągnęłam do niego ręce i pociągnęłam go z całej siły.

W jakiś sposób Owen spadł na mnie, kiedy leżałam na ziemi. Nasze oczy spotkały się, a moje serce zabiło szybciej. Pomyślałam sobie, że to dlatego, że ćwiczyłam, zignorowałam fakt, że jego twarz była o kilka centymetrów od mojej.

- Zejdź ze mnie, świnio. - w końcu wypuściłam powietrze, które wstrzymywałam i odepchnęłam go od siebie. Stoczył się ze mnie, a ja wstałam i otrzepałam brud z ubrań. Ciepło na moich policzkach było irytujące.

- Dobra, chodźmy, jeśli tu zostaniemy, złapią nas. - powiedział Owen i rozejrzał się.

- Dokąd idziemy? - zapytałam go zaciekawiona.

Szczerze myślę, że to dziwne. Mam na myśli, że tak naprawdę nie jesteśmy już przyjaciółmi, ale jakoś nadal rozmawiamy tak, jakbyśmy nimi byli.  Tak bardzo mnie to dezorientuje. Poza tym, dlaczego miałabym za nim iść?

- Jedziemy po psa. - powiedział znikąd, powodując, że zatrzymałam się.

- Poważnie? O mój Boże, tak, chodźmy! - zachichotałam, idąc za nim do jego samochodu. - Jakiego psa chcesz? - zapytałem go, gdy odpalał silnik.

- Jeszcze nie wiem, chyba się zaskoczę. - wzruszył ramionami.

- Charlie dał ci pomysł, czy planowałeś to od jakiegoś czasu? - odwróciłam głowę do chłopaka, który ponownie wzruszył ramionami.

- Szczerze mówiąc, zawsze chciałem mieć psa, ale nigdy nie miałem okazji. I uwielbiam spontaniczne decyzje, więc tak. - wyjaśnił, wywołał u mnie śmiech.

Owen zaparkował naprzeciwko schroniska, które było pełne uroczych psów, naprawdę musiałam powstrzymać się od płaczu.

- Jak go nazwiesz? - zapytałam Owena, gdy trzymałam jego nowego szczeniaka, który już topił moje serce

- Big Bindi.

- Wow, nawet o tym nie pomyślałeś. - parsknęłam.

- Chciałem mieć psa o takim imieniu, odkąd byłem dzieckiem. - zaśmiał się i odebrał mi psa, kiedy wychodziliśmy ze schroniska.

- Pasuje do ciebie. - uśmiechnęłam się szeroko na widok przede mną.

- Też tak myślę.

Daliśmy mu trochę jedzenia i zabawek, którymi może się bawić. Owen prowadził, kiedy szczeniak spał na moich kolanach.

- Chcesz coś do picia? - zapytał Owen, a ja skinęłam głową. - Dunkin' Donuts? - powiedział z uśmiechem, gdy zobaczył psa na moich kolanach.

Po odebraniu naszych zamówień, Owen zaparkował samochód, a ja podałam mu jego napój.

- Dzięki.

- Nie ma za co.

Wziął łyk swojego shake'a, ja również to zrobiłam, ale szybko zdałam sobie sprawę, że dałam mi zły kubek. Musiałam je wymienić przez przypadek.

-Och, Owen, myślę... Owen? Owen! Co się dzieje? - spanikowałam, gdy zobaczyłam jego twarz, ledwo oddychał.

- Alergia na orzechy... - wykrztusił.

- O mój Boże, o mój pieprzony Boże, musimy szybko pojechać do szpitala! Nie! Muszę wezwać karetkę. - bełkotałam, obudziłam przy tym psa.

- Epipen w mojej torbie. - zakrztusił się ponownie, a moje oczy rozszerzyły się, gdy szukałam pieprzonego leku.

- Gdzie... Co? - zająknęłam się, nie wiedząc, co robić, Owen wziął epipen i wstrzyknął go sobie w nogę, a ja wypuściłam powietrze.

Naprawdę nie byłam na to przygotowana!

Po kilku minutach chłopak wrócił do swojego normalnego stanu, a szok powoli opuszczał moje ciało. Szczeniak był w ramionach Owena, gdy moje serce wciąż biło szybciej niż normalnie.

- Tak mi przykro. - odwróciłam głowę, byłam bliska łez. - Prawie cię zabiłam.

- W porządku, to był wypadek. Chyba że naprawdę próbowałaś mnie zabić, Lucyferze? - uniósł brew, a ja go popchnęłam, gdy na moich ustach pojawił się mały uśmiech.

- Odwal się, chłopcze.

𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐟𝐥𝐮𝐨𝐮𝐬 [owen patrick joyner] ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz