~~Proloog~~

167 11 2
                                    

Je kent het wel, een koninkrijk met een super goede koning, Iedereen vrolijk. In zo een tijd werd Aurely geboren, dochter van Deline en Maarten. Het was een vrolijk en aardig meisje, iedereen hield van haar. Maar ook goeie tijden houden op, zo ook deze tijd. De koning werd ziek en stierf. Het rijk werd aan zijn zoon gegeven, prins Gregory. Zijn dochter was pas 5 jaar dus nog te jong om koningin te zijn. Koning Gregory was wreed en het volk was verdeeld. Zo kwamen er ook Rebellen met de ouders van Aurely als het hoofd van de rebellen.

~~~~

Deline gaat naar buiten, de Tiran, koning Gregory, heeft de rebellen schuilplaats gevonden. Met haar dochter Aurely in haar handen wilt ze vluchten. Het blauwe jurkje van Aurely was gescheurt door een spijker waarachter het was blijven terwijl ze vluchten voor de brand die de koning heeft laten veroorzaken door oppergeneraal Mhordu.  Deline verstopt Aurely op een veilige plek en loopt nog rap naar binnen om een paar extra kleren te gaan halen. Mhordu was jammer genoeg in de beurt en vond de rebellendochter. De koning herkende het meisje en houd het meisje. Hij geeft haar de naam Egorya, een afleiding van zijn eigen naam. Toen Delina haar dochter niet meer vond was ze overtuigd dat ze dood was of in de gevangenis, dit had ze gewoon niet gewild. De rebellenleider was alles kwijt, haar man was aan de andere kant van het land bij de zuid-rebellen. Zij was leider van de Noord-rebellen. En ze was ook haar dochter kwijt. Ze ondernam vele reddingsacties maar zonder succes. Ze was ervan overtuigd om haar altijd kwijt te zijn. Tot dat de koning op rondreis gaat, samen met zijn dochter die Deline dan ook meteen herkent...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Heeeyyyy,
Een nieuw boekie !!!!
Ik schrijf deze samen met Kirina_fantasy.. iemand die super goed schrijft!!!
Ik schrijf in Aurely haar pov. Een Kirina in Selyne haar pov. (Dochter van  oude koning)
Het staat ook op Kirina_fantasy haar pagina, dus ook bij haar voten xxxxx
Luff u xxxxx

FreeFightersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu