Spor festivalinden sonra sırada stajlar vardı ve ben çok heyecanlıyım. En çok teklif tabii ki Todoroki ve Bakugo'ya gelmiş. Hadi listenin sonlarına doğru bana da bir iki teklif gelsin dedim ve gerçekten bana iki teklif geldi. Ben de bunlardan Lida-kun'un abisinin ajansına girdim.
Öncelikle biraz eğitimden geçerek devriye gezmeye başladık. Benimle birlikte Akira da aynı ajansa girmişti fakat devriyelerde ayrı düştük. Fakat pek bir olay olmadı. Sadece bir iki küçük olay işte... Sonuç olarak bizden daha tecrübeli Profesyonel kahraman ve senpailerden ders aldık. Ve bu gerçekten büyük katkı sağladı.
Staj bitince okula dönünce sınıfta herkesin güldüğünü duydum. Bir baktım Kirishima ve Sero sarı saçlı birine gülüyorlar... BEKLE, BU BAKUGO MU YOKSA?!!
Kaori: KACCHAN, BU SEN MİSİN?! HAHAHAHAHAHA OĞLUM BU SAÇ NE LAN AHAHAHAHA!!!
Saçı taranmış ve yana ayrılmıştı ve sinirden titriyordu resmen.
Bakugo: G-gülmesenize... Sizi gebertirim!
Kiri: Böyle kalmayı hiç düşünür müsün Hahah!!
Bakugo: NE DEDİN SEN BE BOK SAÇLI!?!
Bunu deyince bir anda saçı patlamış gibi eski haline döndü HAHAHAHAHA GÜLME KRİZİNE GİRDİK ÜÇÜMÜZ!!
Sero: Ee Sato-chan, senin sitajin nasıldı?
Kaori: Fazlasıyla sıradan... Ama baya eğitim yaptık. UA'den de bazı sempailer vardı.
Sero: Yine iyiymiş.
Bakugo: Kim vardı ki UA'dan?
Kaori: İsimlerini hatırlamıyorum ama sadece 2 çocuk vardı.
Bakugo: Tch!
Mina: Bekle, burnuma kıskanma kokusu geliyooooor. OwO
Kaori: Amaaaan, Bakugo mu? Rüyamda görsem inanmam hehehe!
Mina: Ne dicem, hazır stajlar bitmişken bu cumartesi akşamı pijama partisi verelim mi benim evimde? Ailem de tatile gitti yani rahat rahat tüm evi kullanabiliriz.
Kaminari: Sadece biz altımız mı?
Mina: Hayır tabii ki. Ne kadar kalabalık o kadar eyelenceli olur. Bu cumartesiye kadar olabildiğince çok kişiye sorucam.
Kaori: Bence güzel fikir. Şu stajlar beni de yordu.
Kirishima: Bilemedim. Bi kızın evimde yatıya kalmak pek erekeksi gelmedi.
Sero: Dostum, Mina dedi ya kalabalık olacak.
Mina: Aynen Sero haklı, bunu dert etmeyin.
Kiriahima: Eee Bakugo, sen de gelecek misin?
Bakugo: Ne sandın lan bok saçlı, tabii ki gelicem!!
O gün ful stajda neler yaptığımızdan falan bahsettik. Todoroki, Midoriya ve Lida baya bir olaya karışmış Galiba.
Mina herkese sormuş. Bazıları stajlar yüzünden yorgundu o yüzden gelemeyecekler. Biz altılı dışında Todoroki, Yaomomo, Uararak ve Jiro gelecekmiş. Akira da staj yüzünden yorgun olduğunu söyledi ve gelemeyecekmiş. Neyse onunla daha önce de pijama partisi vermiştik zaten.
{Akşam Okul Çıkışı}
Okuldan çıkıp eve yürürken baktım Bakugo bana sesleniyor.
Bakugo: Oi Tombul Panda! Bekle.
Kaori: Noldu?
Bakugo: Spor festivalinden sonra ölmediğini görmek güzel.
Kaori: Ha? Seninle dövüşürken kim ölsün?
Bakugo: E sahadan çıkarken baya sarsılmıştın.
Kaori: Kendi adına konuş, çocukken harbi öyle bir şey yaşadın mı Hehehe!
Bakugo: BANA BAK! Dövüşteyiz diye bir şey demedim ama sakın bir daha anılarıma fln bakarsan SENİ GEBERTİRİM!!
Kaori: Neden bakmayacakmışım, hele bir de herkes bilse ne komik olur-
Bakugo: BANA BAK GEBERMEK Mİ İSTİYORSUN?!!
Kaori: Neyse bu konuşma birinin mezarında sonuçlanacak galiba hadi iyi akşamlar~
Bunu deyip evimin yoluna gittim. Bakugo da gitti. Cumartesi akşamı için babamdan izin koparabildim.
Nasıl olduğunu anlamadan bütün hafta birden geçivermiş. Cuma akşamı sınıfta tek kalmıştım. Uyuşuk uyuşuk hazırladığım için Akira da benden önce çıkmak zorunda kaldı. Merdivenden inerken Bakugo yu gördüm. Bir selam vereyim dedim.
Kaori: Oi Bakugo, naber?
Bakugo: Nihayet sınıftan çıkabildin.
Kaori: Beni mi bekliyordun? Öyleyse sınıfta söyleseydin.
Bakugo: Kaplumbağa gibi yavaş olduğunu nerden bilebilirdim ki?
Kaori: Herneyse, eee noldu?
Bakugo: Yarın rakun gözlünün (*Mina'dan bahsediyor*) evinde toplanacağız ya...
Kaori: Eeee?
Hiç beklemediğim bir anda beni iki kolunun arasına alıp duvara yapıştırdı.
Bakugo: Diyorum ki... Bi ara benimle de böyle zaman geçir.
Kaori: N-Ne demek istedin?
Bakugo: Fazla mı üstü kapalı konuştum?
Kaori: Kacchan kafanı bir yere falan mı çarptın?? Yani bu pek normal değil...
Bakugo: (Kollarını geri çeker) AMAN BE, SANA DA BİR ŞEY DEMEYE GELMİYOR. UNUT GİTSİN DEDİKLERİMİ!!!
Kaori: Önce çıkma teklifine benzeyen bi şey diyordun sonra da boşver diyorsun. Anlamdım gitti.
Bakugo: BOŞ VER DEDİM YA! Yarın görüşürüz...
Kaori: Görüşürüz.
Bakugo önden gitti. Onunla yanyana yürümemek için durup biraz bekledim. Fark etmeden yüzüm pespembe olmuş. Demin ne dedi o öyle..."Bi ara benimle de böyle zaman geçir..." , Bakugo'dan bunları pek beklemezdim. Yani... bilirsin işte kişiliği falan... Ciddi mi demişti yoksa gerçekten kafasına saksı falan mı düştü? Ama ciddi olmasa neden beni öyle sıkıştırsın ki? Amaaaan neyse ne, şimdi de bunu kafama takmak istemiyorum. Heralde antrenmanda falan kafasını vurmuştur. Di mi lan?
{Eveeeet~~ Bu bölüm de burada bitti~ Bir sonraki bölüm için kafamda iyi planlar var ^^ StarsDragon777 kişisine de ayrı teşekkür ederim. Kitap daha yepyeniyken bir sürü güzel yorum atıp beni motivasyon ettiği için ^°^}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...