Özel Bölümler geliyor hadi gözünüz aydın. Yalnız bu bölümü yazarken bi garip oldum xksmzmsndnnx
.
.Bir kaç ay içinde kız isteme nişan vs. halledilmişti. Babama evleneceiğimizi söyleyince "Daha yaşın kaç başın kaç?" Bakışı attı ama ikna edebildik. Katsuki'nin annesi zaten dünden razıydı. Sanırım kaynanası ile iyi geçinen tek gelin ben olabilirim. :>
He bir de bizim düğüne kısa süre kala bir haber daha geldi. Kiri de Mina'ya evlenme teklifi etmiş. YA BEN DİYORDUM BUNLAR COUPLE OLUR DİYE!! Öhöm her neyse şimdi de benim düğünümdeydik ve misafirler falan tam gelmemişken kızlarla sohbet ediyorduk.
Mina- Üfff hala inanamıyorum EVLENİYOSUNUZ!!
Kaori- Mina anladık evleniyormuşum 100000 kez tekrar etme artık. Hem senin de mürvetini(böyle mi yazılıyor emin değilim) göreceğiz bak~
Mina- Ayy evet Kiri'den beklemezdim ama oldu işte. Ochako darısı senle Midoriya'nın başına.
Ochako- B-Bilmiyorum ki y-yani sevgiliyiz ama iş oraya gider mi b-bilemedim ki >\\\\\<
Ochako gene domatese döndü. Hiç değişmiyordu.
Mina- Kız Kaori, bu gece ne var biliyon mu?
Kaori- Ne var? Bir halt ettin de benim mi haberim yok?
Mina- Gerdek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kaori- L-LAN İNSANLARIN ÖZELİNE KARIŞMA MİNA!!! >\\\~\\\<
Mina- Ne diyeyim bir unuttun gibi geldi de hatırlatayım dedim hehe.
Yav sanki unuttuk Allah Allah... Neyse biz öyle sohbet ederken kapı çaldı. Katsuki kapıdan seslendi.
Katsuki- Oi gıybetçiler! İzninizle karımı almaya geldim.
Kaori- "Müstakbel" karın demek istedin sanırım.
Katsuki- LAN SALAK DÜĞÜN GÜNÜ NE MÜSTAKBELİ?!
Kaori- APTAL DAHA NİKAH MEMURU GELDİ DE Mİ KONUŞUYON?!
Ben gülmeye başladım Katsuki de "wtf" dercesine bana bakıyordu.
Katsuki- Herneyse işte... Gel hadi misafir işleri falan varmış.
Kaori- Tamam geldim.
Misafir karşılama gibi sıkıcı işlerle falan uğraştık biraz sonra nikah memuru geldi.
Memur- ...... Bakugo Katsuki, Sato Kaori'yi eşin olarak kabul ediyor musun?
Katsuki- EVET!!!
Memur- ....... Sato Kaori, Bakugo Katsuki'yi eşin olarak kabul ediyor musun?
Kaori- Evet!
Memur- Tmm karı koca oldunuz işte öpüşün hadi.
Bu nasıl memur amk... Neyse Katsuki beni alnımdan öptü herkes alkışladı pasta kesildi halay çektik vesaire vesaire öyle bitti işte.
Gece bir gibi aileler dışında herkes gitmişti ve düğün bitti. Yaa işte düğünü sen yaparsın misafirler eğlenir gene sıkıcı kısımlar sana kalır. Neyse düğün arabasıyla aileleri evine bıraktık sonra biz de kendi evimize gelince bizimle gelen Mina, Kiri, Denki, Sero, Ochako ve Deku da eve bakmaya geldiler.
Mid- Vayy be burayı sen mi dekore ettin Kaori-san?
Kaori- Tabii ki de ablanızın marifeti bunlar ehe...
Arkadaşları da yolcu ettik sonra ben yatak odasına geçtim Katsuki de iyi bi damat dayağı yedikten sonra yanıma geldi. Halini görünce gülme krizine girdim. Saçı ve kravatı dağılmıştı, bizimkiler iyi dayak attı heralde hehehe...
Katsuki- NEYE GÜLÜYON LAN!!?
Kaori- Hiç aynaya baktın mı da konuşuyon PHAHAHAHAA!!
Şifonyerin üstündeki aynaya eğilip baktı kendine.
Katsuki- Tch... şu lanet Dekular..!
Sonra Katsuki bana döndü.
Kat- Ama hala karizmayım di mi?
Kao- Aynen öyle kirpim~
Bir piç smile atıp yanıma gelip beni öptü. Nefesim kesilince ayrıldık ve beni kucağına alıp yatağa taşıdı. Kendisi de üstüme gelip tekrar öptü.
Kat- Artık 'evlenmeden olmaz' bahnesi yok di mi? *piç smile*
Kao- Mal, kocamsın artık.
[Kalanı aşağıdadır👇 ve Smut vardır🙄⚠️]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Caught y'all in 4K
Hepinizi yakaladım hehe smut mumut yok karşim mdmxmxmsksjs hadi okuduğun için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...