Bakugo: Biliyorum, suç bende ama... senden ayrı kalmaya gerçekten dayanamıyorum. Söz veriyorum bundan sonra daha dikkatli davranacağım. Bana ikinci bir şans verir misin...?
Yüzüne baktım da... Bakugo'yu daha önce bu kadar üzgün ve çaresiz görmemiştim. Aslında onu hemen affetmeyi düşünmüyordum. Biraz süründürecektim onu ama gerçekten üzgünken çok soft görünüyor. Ben de dayanamadım. Yakasından tutup onu kendime çektim ve dudaklarından öptüm. Geri çekilince yüzünde şaşkınlık ve mutluluk karışımı bir ifade vardı.
Kaori: Ama eğer affettim diye gevşersen çok pis intikam alırım haberin olsun!
Bakugo: Merak etme, bu şansı boşa çıkarmayacağım!
Kaori: Şimdi izninle film izlemeye devam edicem.
Bakugo: Bekle! Hasta olduğunu duydum, iyi misin?
Kaori: Aslında hasta falan değilmişim, ikinci özgünlüğüm ortaya çıkıyormuş.
Bakugo: Ne? Ama özgünlükler dört yaşında belli olur.
Kaori: Nadir görünen bir olaymış, neyse yarın Aizawa sensei detaylı olarak anlatır sınıfta.
Bakugo: Peki, o zaman iyi akşamlar.
El sallayıp kapıyı kapattım ve telefona bakmaya başladım. Erkenden uydum. Sabah okula gidince Aizawa durumu sınıfa anlatınca herkes beni soru yağmuruna tuttu.
{YN: Bütün soruları fln yazmaya aşırı üşendim o yüzden şöyle bi iki hafta zaman atlicam affedin ^^"}
Geçici lisans sınavları için çok sıkı çalışıyorduk. Bu sınav kurtarma operasyonu şeklinde olacağı için bizi çalışma alanlarından birine götürdü Aizawa sensei.
{Y.N: Bu olay Bnha OVA gibi bi ekstra bölümü var orada geçiyor bu olay}
Gerçekten çökmüş bir AVM nin içinde insan figüranı bir kukla var ve bizim onu bulup kurtarmanızı gerek. Gruplara ayrılıp farklı katları aramaya başladık. Ben, Bakugo, Kirishima ve Kaminari bir grup olup en alt kata indik. Etrafı ararken birden yer sarılmaya başladı.
Kaminari: Deprem mi oluyor!?
Bakugo: Uzak dur benden kahrolası!!
Önce tavan çöktü sonra zemin ve biz aşağı düştük. Neyseki düşerken etrafımda kristal oluşturudum böylece molozların altında ezilmedim. Bakugo üstüne gelen kayaları patlattı. Kirishima da sertleşip kendini ve Kaminari'yi korudu.Sarsıntının ardından da ışıklar söndü.
Kaminari: Aizawa senseinin bu olandan haberi var mıdır acaba? Bence kuklayı boşverip yardım bekleyelim.
Kirishima: Ama ya gerçek bir durumda olsak? O zaman yardım beklemezdik kahramanlar olarak.
Kaminari: Ama şu anda antrenmandayız ve neden saçma bir kukla için hayatımızı riske atalım?
Kaori: Belki kukla için değil ama başka arkadaşlarımız da yaralanmış olabilir.
Bakugo bir tarafa doğru bir şey demeden gitmeye başladı. Biz de bakakaldık.
Kaori: Oi nereye ya?
Bakugo: Siz salaklar tartışmak yerine yürüseniz iyi olur!
Kaminari: Nereye ya?
Bir şey demeyince onun peşinden gittik. Bir moloz yığını patlatarak bir yol açtı.
Kaori: Sert hareket yapma, burası iyice başımıza yıkılacak!
Dinleyen kim ki? Acil durum odasını bulduk ve Kaminari elektriği ile ışıkları yakacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...