7. Mantıksız Sebep

659 48 22
                                    

Bakugo: Şurada kaçış odasına benzer bi yer var oraya gidelim.

Kirishima: Korku evi gibi mi?

Kaori: Daha çok bi bulmacayı çözüp mekandan kaçmaya çalışıyorsun.

   Odaya girdik, ilk herkes ipuçlarını aramaya başladı.

Mina: Kokru evinden farksızmış bee, burası yine karanlık.

Kamimari: En azından önümüzü görebiliyoruz.

   Yarım saat kadar ipuçları falan aradık. İlk girdiğimiz oda dışında iki odayı da açabildik. Herkes en son açılan odaya geçip bir şeylerle ilgilenmeye başladı. Bir önceki yerde ben ve Bakugo kalmıştı. Biz de tam geçerken Bakugo beni kolumdan tutup geri çekti ve duvarla arasına aldı.

Kaori: Lan yine noldu?

Bakugo: Sana beni ısırmanın bedelini ödeyeceksin demiştim.

   Bunu deyip bana yaklaşıp öpmeye çalıştı. Ben de kafamı eğip ondan kaçtım. Bunu beklemiyordu galiba. Eğilerek Bakugo ile duvar arasından çıktım. O da bana döndü.

Kaori: Neden böyle davranıyorsun? Niye beni öpüp duruyorsun ki?

Bakugo: Sana daha önce de söylemiştim, *Kaori ye iyice yaklaşır* sen benim ayıcığımsın.

Kaori: Bu geçerli bi cevap değil. Doğru düzgün söyle.

Bakugo: Neden bu kadar umurunda ki sebebim?

Kaori: Çünkü beni istediğin zaman öpebileceğin ya da duvara sıkıştırabileceğin biri olarak görüp görmediğini öğrenmem gerekiyor.

Bakugo: Seni neden öyle biri olarak göreyim ki mal?

Kaori: Eh davranışlarına mantıklı bi cevabın yok da.

Bakugo: Ama-

Mina: Oi çifte kumrular, gelin bulmacayı çözmek için siz de lazımsın.

Kaori: Mina şu ilk iki kelimeyi bi kez daha tekrarlarsan ağzına bi tane çakıcam!

Mina: Ehehehe gel gel şunu çözemedik biz.

   Tüm bulmacayı çözüp çıkışa ulaştık. Çıkınca bi kafeye oturduk. Kahvemizi içerken acaba Mina Bakugo'nun sözünü kesmeseydi ne diyecekti diye düşündüm.

   Eğer bana böyle davranacaksa mantıklı bir nedeni olmalı, "Sen benim ayıcığımsın" noluyor acaba?! Eğer beni sevmediği halde böyle davranırsa onun yüzüne bir daha bakmam. Ondan hoşlansam da... kendimi kullandırtmam asla! Bazen iç sesim çok haklı konuşuyorsun, seviyorum seni •3•

   Bunları düşünürken dalıp gitmişim ve bana seslenen Jiro'yu duymamışım.

Jiro: Kaori-chan, dünyadan Kaori-chan'a... nerelere daldın?

Kaori: He pardon, ne diyodun kulaklığım?

Jiro: Diyoruz ki şimdi başka bi şey yapacak mıyız yoksa dağılalım mı?

Kaori: Fark etmez, benim bi işim yok.

Kaminari: O değil de yaz kampı yaklaşıyor, heyecanlı mısınız?

Kirishima: Aynen ama ondan öncesinde yazılı ve uygulamalı sınavlar var.

Bakugo: Tüm sınavları geçeceğimden eminim ama siz emin olmayın.

Kaori: Uygulamalı sınavlar yine neyse de ben yazılılardan korkuyorum.

Mina: Boşver, geçeriz her türlü.

Kaori: Mina sendeki rahatlıktan istiyorum.

   Kahvelerimizi bitirince bir iki dükkan gezdik. Artık yapacak bir şey kalmadı ve biz de evlerimize dağıldık.

{Bu bölüm baya kısa oldu ama yazacak bi şey bulamadım fakat bi sonrakiler baya uzun olacak, umarım beğenmişsinizdir~~}♡♡

Bakugo'nun Pandası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin