21. Torun Zamanı BebeQ :3

372 32 15
                                    

Kaori: Ş-Şey Bayan Bakugo, bir şey mi oldu?

Mitsuki: Kızım boynuna noldu? Yoksa siz-

Bakugo: Evet.

Kaori: H-HAYIR!! B-Bayan Bakugo gerçekten-

Mitsuki: Oley torun zamanı bebeğim *Katsuki'nin kafasını okşar*

Kaori: B-Bakugo Teyze gerçekten yanlış anladınız... >~<

Mitsuki: *Katsuki'ye döner* Şaka bir yana oğlum ben babaanne olmak için çok gencim lan!

Bakugo: NE GENCİ BE BUNUN İÇİN YAŞLANDIN BİLE KOCAKARI!!

Mitsuki: HOP, ANAYA BAĞIRMA *Katsuki'nin kafasına vurur*)

Kaori: K-Kacchan, deme öyle yanlış anlaşılıyor gerçekten... T~T

Bakugo: BENİ DEĞİL KIZI SAL BARE KOCAKARI!!

Mitsuki: AHHAHAHAHA Dalga geçiyorum gençler, ama yine de siz önleminizi alın. Kaori-chan sen de kendi evinmiş gibi düşün ve bir şeye ihtiyacın olursa haber ver.

Kaori: T-Teşekkürler Bakugo Teyze...

Lan aşırı utandım. Evimde olsam direk odama kaçardım ama burası evim değil o yüzden banyoya kaçtım. Yüzümü yıkadım ki kırmızı suratım normalleşsin diye. Suratım eski rengine gelince banyodan çıktım.

Salondan Bakugo Teyze ile Katsuki'nin bağırmalı kavgası geliyordu. Kacchan'ın kime çektiğini anladım galiba.

Katsuki: SENİNLE Mİ UĞRAŞICAM LAN!!

En son bunu deyip üst kata çıkacakken merdivenin kenarında beni gördü. Elimden tutup beni üst kata sürükledi ve odasına girip kapıyı sertçe kapattı.

Kaori: İlişkinize karışmak gibi olmasın ama annene bağırmamalısın bence...

Bakugo: KES LAN!!!

Kaori: Ee Peki ben ne günah işledim de beni de sürükledin peşinden?

Bakugo: Buna kurtarmak deniyor aptal! Kocakarının dırdırından anca burada kaçılıyor.

Kaori: Sağ ol ya kahramanım ;>

Geniş odanın bir köşesine oturup telefonumu karıştırdım. Galeride eski fotoğraflara bakınca 12 yaşımda Japonya'ya yeni geldiğimizdeki fotoğrafımı gördüm.

Kaori: Oi Kacchan! Bu kim biliyor musun?

Bakugo: Bir yerden tanıdık geldi ama... kim?

Kaori: Benim:D japonyaya ilk geldiğim zaman.

Bakugo: Dur lan şimdi hatırladım! Sen o marketteki odunsun!

Kaori: Ne odunu la- LAN DUR Bİ DAKKA!?

~~Şöyle Bi Flashback, bizimkiler 12 yaşında~

[3. Kişi Anlatır]

Kaori yeni taşındığı evden çıkıp markete gitmişti ve her zamanki gibi çikolata ve cips alıp kasaya doğru gidiyordu. Köşeyi dönünce hızlıca yürüyen sarışın bi çocuğa çarpıp onu yere düşürdü. Çocuk sinirli sinirli Kaori'ye baktı.

Çocuk: ÖNÜNE BAKSANA ODUN!!!

Kaori: Hızlı yürüyen sen- ne?! Odun mu?!!

Çocuk: TCH...

Çocuk ayağa kalkıp sinirlice soluk alarak orada uzaklaştı.

~~Flashback Bitti~~

[Yina Kaori Anlatır]

Bakugo'nun Pandası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin