Kaminari: Hazır...BAŞLA!
Bilek güreşine başlayınca Kiri'nin yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı. Tüm gücümü kullansam da Kirishima'nın eli hiç hareket etmiyordu. Belki biraz kolunu eğebilmiştim ki o da yüklendi ve beni yendi.
Sero: HELAL BE ADAMIM!
Uraraka: Kaori-chan Kirishima-kun'a karşı iyi dayandın.
Kaori: Eh zaten kaybedeceğimi biliyordum.
Jiro: Bence kazanmış kadar oldun.
Kaori: Ehe teşekkürler.
Bakugo: Bok saçlı neredeyse kaybediyordun.
Kirishima: İlk başta Sato-chan kız olduğu için çok yüklenmedim de ondan öyle göründü.
Bakugo: Demek öyle. Oİ PANDA! Bakalım bende ne kadar dayanabileceksin!?
Bakugo da bir sandalyeye oturup dirseğini masaya koydu.
Kaori: Madem ısrar ediyorsun, bakalım sen bana ne kadar dayanabileceksin.
Mina: Vaaaaay Kaori-chan baya iddialısın.
Kaori: Ne sandın?
Bakugo'nun karşısında ben de dirseğimi masaya koydum. Bu kez de Kirishima hakemcilik yaptı.
Kirishima: Hazır...BAŞLA!!
Yine kaybedeceğimi biliyorum ama ne kadar dayanırsam o kadar efsane olurdu. Bakugo'nun bileğini bükmeye çalıştım ama olmadı.
Bakugo: Tek yapabildiğin bu mu ayıcık?!
Kaori: Fark ettiysen... bana direnirken elin titriyor.
Kaminari: Vaaaay Bakugo sen anca bu kadar mı güçlüydün?
Bakugo: KAPA ÇENENİ PİKACHU TABİİ Kİ BU KADAR DEĞİLİM!!!
Bakugo bunu dediği anda elimi masaya vurdu. Ve yine bağırmaya başladı.
Bakugo: ŞİMDİ GÖRDÜN MÜ KİM GÜÇSÜZMÜŞ SALAK PİKACHU!!!
Jiro: Salak pikachu mu... PHAHAHAHAHA!
Jiro'nun kahkaha krizi bittikten sonra hepimiz yine çember oluşturup oyuna devam ettik. Tahmini 1 saat falan oynadık. Şişe oyunundan da sıkıldık artık. Herkes telefonunu karıştırırmaya başladı. Böyle de yarım saat falan geçti. Bir kaç kutu oyunu oynadık zaman geçsin diye. Birbirimize telefonlardaki ifşah fotoğrafları gösterip baya güldük. En sonunda gece 4 buçuğa kadar bir şekilde zaman geçti. O saatte de herkesin gözünden uyku akıyordu.
Urarak: Artık uyusak diyorum, ne dersiniz?
Mina: Wuaaaaah *esner* bence de, yeterince uyanık kaldık.
Kaminari: Eee kim nerede uyuyacak?
Mina: Onu da düşündüm ben. Evde toplam üç kanepe var, her birine iki kişi sığar. Benim ve annemlerin yatağını da sayarsak toplam 10 kişilik yer var.
Herkes çantasından yastık falan çıkarmaya başladı. Mina da kanepeler için çarşaf getirmeye gitti. Ben de yastığımı çıkarırken Todoroki beni kenara çekti.
Todoroki: Sato-san, bir konuda yardımını isteyebilir miyim?
Kaori: Buyur noldu?
Todoroki: Ben... Yaoyorozu ile birlikte uyumak istiyorum ama sormaya utanıyorum.
Kaori: Böyle bi şey istiyorsan ondan hoşlanıyor musun?
Todoroki: Mm...ben...
Kaori: Cesur ol ve itiraf et, onu seviyor musun sevmiyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...