İvet bu şaheseri yazar çizdi ve öküz gibi uğraştım 😌 Umarim beğenirsiniz
.
.Dünya ya hoşgeldin Mizuki bebek <3
Saç rengi: Kül sarısı + mor şeritler
Göz rengi: Mor
Özgünlük: Henüz bilinmiyor
~Hastaneden taburcu olup eve giderler~
Ben ev işleriyle uğraşıyordum Katsuki'ye de bez değiştirme işini kilitledim bugün.
Kat- LAN!
O öyle bağırınca bir şey oldu sanıp koşarak yanına gittim.
Kao- Noldu!! Mizuki iyi mi-
Kat- SURATIMA İŞEDİ! BU NASI Bİ YETENEK?!
Mi: UWAAAAA *Ağlama efekti*
Kao- Ne bağırıyon çocuğun yanına, bebek bu tabii ki olur olmadık yerde işemesi normal!
Katsuki söylediklerinden biraz pişman olmuş gibi görünüyor.
Kat- Ş-Şey ben... Özür dilerim...
Kao- Tamam sen yemeğin başına geç, ben hallederim.
Küçükken kardeşimle ilgilendiğim için bez değiştirme gibi bazı şeyleri biliyorum. O işi halledince bebeği emzirdim, karnı doyunca da hemen uyudu. Onu beşiğine bırakıp bir süre küçük nefeslerini dinledim. Sonra içeri Katsuki'nin yanına gittim ve yemek yedik.
~3 ay sonra~
Markete gitmiştim ve Mizuki'ye de Katsuki bakıyordu. Aslında Katsuki'nin çocuk bakma yeteneğinden kuşkularım vardı ama baya iyi çıktı bu konuda. Eve geri gelince elimdeki poşetleri bırakıp bizimkilere baktım. Yatak odasına gidince Katsuki'yi kucağında Mizuki ile uyurken buldum. KYAAA çok tatlılarrr!
Hemen telefonuma fotoğraflarını çektim. Sonra Mizuki'yi Katsuki'nin kucağından alıp beşiğine koydum. Tatlı olsalar da tehlikeli, Mizuki düşebilirdi.
~10 ay sonra~
Kao- KATSUKİ ÇABUK GEL, MİZUKİ KONUŞMAK ÜZERE!
Katsuki elinde kamera ile koşarak yanıma geldi.
Mi- A... A...
Kao- Anne demek üzere!
[Mi- AMQ DEKUSU!]
{Şaka lan bunu demedi JSBXJDKDHDKDJKEKEKDJDJD ama dese fena komik olurdu)
Mi- A... Anne!
Kao- ANNE DEDİWW!
Kat- NE ZAMAN BABA DİYECEK?
Kao- NERDEN BİLEYİM BEN?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...