Yaz kampı için önce yazılı sonra uygulamalı sınavları geçmemiz gerekiyordu ve ben UA'ye seçildim seçileli, 2 ay falan oldu okul açılalı, yazılı dersleri pek ciddiye aldığım söylenemez. O yüzden sınıfta diğerinin yaptığı gibi zeki birinden bana anlatmasını isteyecektim.Tabii ki delikanlı kankam Kirishima gibi ben de Bakugo'nun ders çalıştırabileceğini duyunca baya şaşırdık ve ben de ondan ders almak istediğimi söyledim. Agresif ama baya dadluş, belki de arkadaştan da fazlası olabiliriz onunla. Lan iç sesim yine delirdin sen offf... Bu arada geçen gün olanları hala unutmadım. Çaktırmadan bu konudaki düşüncesini öğrenmeye çalışıyorum.
Kaori: Peki, sen mi sorarsın ben mi Kirishima-kun? Hangimiz kurban olacak??
Kirishima: Delikanlı adamız yaa ben sorarım.
Kaori: Adamsın bee!
Kirishima: Oi Bakubro! Bugün okul çıkışı Sato-chan ile bana şu yazılılar konusunda yardım eder misin dostum?
Bakugo: Niye benden istiyorsunuz ki?! At kuyruğu(Yaomomo dan bahsediyor) da lanet dersleri yarın çalıştıracak!
Kirishima: Yaa delikanlı adam muhtaç olanı üzer mi?
Kirishima beni göstererek de şansını denedi.
Kirishima: Şu kıza da mı üzülmüyorsun? Yaz kampına gidemez de diğer kızlardan ayrı kalırsa ne kadar üzülür~
O bunları derken ben de yapabildiğim en üzgün ve şirin yüz ifadesini yapmaya çalışarak dudak büzdüm. Çok kısa bir sessizlik oldu.
Bakugo: Tch, peki. AMA EĞER SINAVDA ANLATTIKLARIMI HELE Bİ YAPAMAYIN SİZİ GERBERTİRİM!!
Kaori: Öğretmen sen olursan neden yanlış yapalım canım UwU
*Akşam Okul Çıkışı Kütüphane*
Kütüphanede çalışmak gerçekten kötü bir fikirdi. Bakugo sürekli bağırıp duruyordu ve görevli en sonunda bizi dışarı atacaktı. Neyse ki üçümüz soru çözmeye başlayınca sustu. Resmen herkesin kulağını sikti salak!!
*Yazılı Sınavlardan Sonra*
Yazlılar harika geçti ve tam puan aldım. Bakugo aptal görünüyor ama aslında çok zekiymiş, ondan bunu beklemezdim.
Kalan uygulamalı sınav için sık sık antrenman yapıyorum ve genelde geç saatlere kadar çalışmaya çalışıyorum.
Bir gün okul çıkışı Uraraka-chan ve Mina-chan ile özgünlük kullanmadan dövüş becerilerimizi geliştirmeye çalışıyorduk. Bu tarz antrenmanlara yapmak için pek birilerini bulamıyorum çünkü çoğu kişinin özgünlüğü ona dövüşte güç sağlıyor ama benimki pek değil. O yüzden yakın dövüşte kendimi geliştirmek daha avantajlı oluyor benim için. Yakın dönüşte de kol gücüm diğer kızlardan fazla olduğu için genelde kazanırım (övünmek gibi olmasın) ondan diğerleri erkenden gitti.
Uraraka: Kaori-chan gerçekten güçlüsün, seninle dövüşünce kendimi zayıf hissediyorum.
Mina: Ben de yaaa..!
Kaori: Ama sizin özgünlükleriniz size çok iyi güç veriyor, bu da gerçek hayatta çok işe yarar ama benimki değil T-T
Mina: Eeee, sen geliyor musun biraz daha çalışacak mısın?
Kaori: Ben biraz daha kalacağım. Sonra görüşürüz.
Tam kızlar çıkmak üzereyken çalışma salonunun öbür tarafından Bakugo seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfiction!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...