15. Tatil

485 38 192
                                    

{Medyayı ben çizdim nasıl olmuş :>}
.
.
.

[Kaori Anlatır]

   O gün sınıftaki herkes beni ziyarete geldi. Herkesi yanımda görmek bana gerçekten iyi geldi. Ertesi gün de ayağımda alçı ile taburcu edildim.

   Yurt yerine evime gittim ve bir hafta orada kaldım. Ailem beni UA'den almaya falan çalıştı ciddi ciddi. Ama buna izin veremezdim.

Baba: Kaori, görmüyor musun, o okuda başına neler geldi! Üstelik daha 1. seneni bile bitirmedim. Ya daha kötüleri de olursa?!

Kaori: Baba, ben okuldan ayrılınca bu değişecek mi sanıyorsun? Hala beni tanıyan villianlar var ve eğer son olaydan sonra pes etmemişlerse okulda olmasam bile peşime düşerler. Bu durumda da okul aslında daha güvenli bir yer, bir sürü profesyonel aakahramanın içinde.

Baba: Bunu ben de düşündüm ama...  Seni gözümden ayırınca rahat edemiyorum.

Kaori: Merak etme baba, orada güvende olacağım. Hem okul da güvenlik önlemlerini arttırdı.

   Aizawa senseinin de yardımıyla babamı bir şekilde ikna etmiştik.

   Bir hafta evde kaldıktan sonra yurda döndüm. Bacağımdaki alçı hala çıkmadı ama normal derslere katılabiliyorum. Fakat özgünlük ve kahraman eğitimlerinde anca kenardan seyretmek zorunda kaldım.

   Daha sonra alçı çıktı, ben de özgürlüğüme kavuştum. Sorun şu ki, iki buçuk hafta boyunca antrenman yapamadığım için biraz güçten düşmüşüm. O yüzden boş vakitlerimi hep spor salonunda değerlendiriyorum. Bakugo da sağ olsun bana yardım ediyor.

   Bir gün ben şınav çekmeye çalışırken o da beni izliyordu. Sonra Bakugo kalktı, geldi sırtıma oturdu.

Bakugo: Daha iyisini de yaparsın sen *piç smile*

Kaori: Lan... in üstümden öküz!

Bakugo: Bak sana yardım ediyorum-

   Kollarım dayanmadı ben de çuval gibi yere yapıştım. Bakugo da yere kapaklandı. Oh olsun >:)

~~~~Okul Çıkışı~~~~

   Son ders de bittiğinde, çantamızı toplarken bizimkilerle de sohbet ediyorduk. Kızlar sağ olsun benim hakkımda endişelenmişler. Beni de rahatlatmaya çalışıyorlar. Aslında bu ilgiden rahatsız değilim ama fazla üstüme gelenler de var (mesela Bakugo).

Yaomomo: Bakın ne diyeceğim, bu yaz tatili baya olay yaşadık, özellikle de sen Kaori-san. Havalar da henüz soğumadı, sınıfça tatile gidelim mi? Yapamadığımız yaz tatilini de yapabiliriz.

Uraraka: Çok güzel bir fikir.

Kaminari: Sınıfça derken biz de varız di mi?

Kaori: Pikachu sensiz tatil mi olur hahahha!

Kirishima: Eee nereye gideceğiz ki?

Yaomomo: Siz o işi bana bırakın. Siz ailelerinizden izin almaya bakın.

Kaori: O işte sizin yardımınızı istemem gerek. Beni UA'ye bile zar zor gönderdiler T-T

Asui: Merak etme, biz hallederiz. Vrak!

   Nasıl ikna edecekler merak ediyorum. Umarım babam izin verir.

   Tatile gidecek izni alanlar: Yaomomo, Uraraka, Tsuyu, Mina, Todoroki, Midoriya, Bakugo, Kirishima ve Kaminari. Bu kadro bizim eve geldi ve hep bir ağızdan babamı ikna ettik. Galiba o kadar şirin çocuğu kıramadı o da.

Bakugo'nun Pandası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin