6. Bizim Bomba Aşçı

545 42 54
                                    

[Kaori Anlatır]

   Bana noldu anlamadım bile. Arda sırada uyurgezer gibi davrandığım olur ama o da tutup bu geceyi mi buldu? O değil Bakugo neden tişörtsüz? Lan bunu düşününce iyice kızardım yaaa.

Kaori: O değil de sen neden tişörtsüzsün?

Bakugo: Aptal, keyfimden çıkarmadım, gece hava çok sıcaktı ve hala da sıcak.

Kaori:*Ayağa kalkar* T-tamam ben çıkıyorum.

   Kapıyı açmaya çalıştım ama olmadı. Baya bir zorladım ama yine de açılmıyor.

Bakugo: Bi Kapıyı açmayı bile beceremiyor musun?

Kaori: Kilitli ben napayıp, gel kendin bak!

Bakugo:*Kalkıp kapının kolunu zorlar* Lan harbi kilitli! Napıcaz lan?!

Kaori: MİNAAAAAAAAA ŞU KİLİDİ SEN Mİ YAPTIN LAN ŞEREFSİZ?!

Bakugo: Bağarma lan kulağımı siktin!!

Kaori: Sen bağırırken bize de aynısı oluyor. Azıcık empati duygun gelişir.

   Kapının arkasına ayak sesleri duydum. Galiba biri geldi.

Mina: Sizi gidi çifte kumrular uyandınız mı bakalım~~

Kaori: MİNA AÇ ŞU KAPIYI ÇIKINCA AĞZINA BI TANE PATALTICAM!

Mina: Açıyorum ama beni öldürme sakın.

Kaori: Allah'ım, yine naptın Mina?

   Mina kapıyı açar ve o da Bakugo'yu tişörtsüz gördü ama buna şaşırmamış gibi duruyor. Hayret normalde olsa ortalığı ayağa kaldırır.

Mina: Bak sana ne göstericem~~

Kaori: Korkuyorum...

   Mina telefonunu çıkardı ve benim Bakugo'nun üstünde sarılmış uyurken çektiği fotoğrafları gösterdi.

Mina: İfşalandınız ehee~~

Kaori: M-mina.... seni-

Mina: Aaa bekle daha yorumlarımı duymadın hehe.

Kaori: Ne var Mina? Bak sakın garip bi şey deme.

Mina: Kızım bu ne, tişörtsüz üst üste sarılarak uyumak falan?? Yoksa siiiz... Orda daha bilmediğim şeyler de mi yaşandı  yoksaaa~~~

Bakugo: Tch... *Piç smile yapar*

Kaori: MİNA KAPA ÇENENİ, TABİİ Kİ BÖYLE OLAMDIII!!! *Mina nın kafasına hafif sert bi yumruk atar* AYRICA SİL O FOTOĞRAFLARI, HEMEN!!!

Mina: Tamam tamam sildim ama çok geç bizimkilere gösterdim bile hihi.

Kaori: Mina bi tane çakıcam şimdi. Bende hafif uyurgezerlik var nolduğunu bile hatırlamıyorum. >~<

Mina: Tamam son bi şey dicem... İlerde çocularınıza ben bakarım.

Kaori: MİNA SINIRINI AŞTIN GERÇEKTEN!!!! *Bu kez Mina'nın kafasına tokat atar*

Mina: Peki peki, kabul ediyorum son dediğim biraz abartıydı. Hadi aşağı inelim daha kahvaltı hazırlayacağız.

Kaori: Peki.

Mine: Oi sarılma canavarı sen de gel ama tişörtlü.

Bakugo: CANINA MI SUSADIN LAN RAKUN GÖZLÜ!!

Mina: Heheh...

   Mina ile aşağı indik. Ben inince direk telefonumu aldım ve yine Mina nın yanına geldim.

Bakugo'nun Pandası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin