Ertesi gün okuldan sonra alışverişe gittik. Yürüyerek AVM'ye girip abiye dükkanlarını gezmeye başladık. Bakusquad bir de Uraraka geldi. Biz kızlar birçok mağaza gezdik. Ama benim içime hiçbir şey sinmedi. En son Mina bana bir kaç model önerdi ve hepsinin aşırı dekoltesi vardı ve hepsini reddettim.
Mina: Kizim sen baloya kot pantolon ile mi gitmeyi düşünüyorsun?
Kaori: Sevmediğim bi şeyi almak istemedim, tamam hala bakılacak yerler de var.
En sonunda son mağazaya da baktık ve ben elde var 0'dım. En sonunda Mina şu elbiseyi elime tutuşturdu.
Kaori: Mina iyi ki dekolteli ve kısa olmasın dedik.
Mina: Kizim senin boyun kısa göründüğü kadar kısa olmaz sen bi dene.
Elbiseyi denedim ve gerçekten de boyum sayesinde o kadar da kısa gelmedi. Normal okul eteği gibi oldu. Fakat göğsünün açıklığı yine içime sinmedi ama artık erkekler bizi beklerken açlıktan beni yerler diye aldım.
Mina: Ya surat asma harika durdu üstünde hem gözlerinin rengi ile de uyumlu.
Kaori: Mineta'yı uzak tutmak sana düşüyor o zaman.
Mina: O işi ben değil Bakugo yapar zaten ehe...
Mağazadan çıkınca alışverişi saatler önce bitiren erkeklerin yanına gittik.
Kaminari: Ne alışverişmiş ağaç olduk burda.
Mina: Kaori-chan'a hiçbir şey begendiremedik ama olsun.
Kiri: Hadi yemek yiyelim ben çok acıktım.
Yemek katına çıkıp hepimiz hamburger aldık.
Sero: Oi Sato-chan sen hep böyle iştahlı mısın ya?
Kaori: Evet, ne sandın y- neyse yemekteyiz şimdi...
Sero: Nasıl hala zayıf kalabildin şaşırıyorum. Ablam ideal kilo için her gün aç kalıyor resmen.
Kaori: Fark ettiyseniz Mina veya Uraraka kadar zayıf değilim :D
Bakugo: Belli bile olmuyor aptal!
Kaori: Ama öyle... T-T
Yemeklerimizi bitirip yurda döndük. Balo cumartesi günüydü ve o gün hemencecik geldi. Ailemden de izin koparan ben hazırlanmaya başladım. Saçlarımı bukleli yaptım ve hafif bi makyaj yaptım. Bizim kızların fikrini sormak için aynada bir foto çekip kız grubuna gönderdim. Fotoğrafı kız grubuna atıp altına "Kızlar fena ateşliyim di mi xD" yazdım ve ardından random attım. Telefonu bırakıp çantamı hazırlarken bildirim geldi ben de telefonun başına koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugo'nun Pandası
Fanfic!!!Orjinal Hikaye Kohei Horikoshi'ye aittir!!! My Hero academia Mahallede gördüğümüz liselilere benzeyen Kaori Sato, UA lisesine girmeye başaran sayılı kişilerden biridir. Kendine özgü, biz kızda az görülen, tavırları ve tarzı ile etrafındakilere n...