chap ; 1

559 68 31
                                    

Riuh rendah kedengaran gelak tawa pasangan suami isteri yang sedang mengemas rumah baru mereka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Riuh rendah kedengaran gelak tawa pasangan suami isteri yang sedang mengemas rumah baru mereka . Kadangkala berlari kadangkala berpelukan mesra . Satu pasangan romantik yang baru sahaja berkahwin sehari yang lalu .

Majlis perkahwinan gilang gemilang meraikan penyatuan dua hati itu . Pasangan sama cantik sama padan . Mendapat pujian ramai orang dek kerana keduanya orang yang berkerjaya .

Jeon Jungkook , anak kepada seorang ahli perniagaan kapal . Mengambil alih perniagaan ayahnya setahun yang lalu kerana Tuan Jeon mengutarakan dirinya mahu beristirehat panjang .

Si isteri pula , Song Jihyo seorang pengusaha butik pengantin ternama .
Mendapat banyak sambutan bahkan dari para selebriti terkenal .

" Aaaa--- awak basahlah baju saya "
Jihyo merengek geram apabila Jungkook menyembur air kepadanya . Keduanya berada dihalaman membasuh kereta . Jungkook tertawa senang dapat mengusik isterinya itu . " Sayang kan tak mandi lagi " ujar Jungkook dan mahu semburkan air kepada Jihyo lagi .

" Aniyo , jangan--- awak pun sama tak mandi lagi .
Tak naklah--- sejuk " Jihyo menghentak kaki membuatkan Jungkook semakin galak ketawa . " Okay--- okay--- tak sembur dah " paip air dia letak bawah .

Jungkook menghampiri Jihyo dan memeluk isterinya itu dari belakang .
" Sayang--- keluar nak ? " tanya Jungkook seraya mencium pipi gebu isterinya itu .

" Keluar ?
Pergi mana ? "
Jihyo memegang tangan Jungkook dipinggangnya . " Makan , shopping , tengok wayang . Nak ? "

Jihyo sengih .
" Nak .
Awak belanja saya ya "

" Boleh , sayang .
Nak apa pun saya belanja "
Balas Jungkook membuatkan Jihyo senyum lebar kesenangan . Jihyo pusing mengadap suaminya itu . Kedua pipi Jungkook dia pegang . " Awak , thanks tau .
Saya happy sangat sekarang . Thanks hadir dalam hidup saya " ucap Jihyo dibalas ciuman singkat oleh Jungkook dibibirnya .

" Saya yang sepatutnya berterima kasih dengan awak .
Saya bertuah sangat dapat memperisterikan awak " rambut Jihyo diselit tepi telinga .

Jihyo peluk Jungkook .
" Awak janji tau jangan tinggalkan saya .
Saya sayang awak sangat-sangat " tubuh itu dipeluk erat .
Dia terlalu sayangkan Jungkook .

" Ya--- sayang .
Saya janji " pelukan Jihyo dibalas .







+++

+++

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ ✓ ] 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑖𝑑𝑒 | 𝙟𝙟𝙠Where stories live. Discover now