SEBULAN KEMUDIAN .
Jihyo keluar dari kereta .
Datang ke hospital setiap bulan untuk checkup Gun Ho .
Hari berganti hari , Jihyo sudah terbiasa menguruskannya sendiri . Sedangkan sebelum ini pun sejak Gun Ho lahir dia menguruskannya seorang diri ." Okay , dah sampai "
Jihyo mencium pipi gebu Gun Ho .
Tuala dia tarik lindung muka Gun Ho dari sinaran matahari . Pintu belakang dia hampiri . Mahu buka dan ambil botol susu Gun Ho . Dengan keadaan mengendong Gun Ho agak payah Jihyo mahu buka pintu kereta .Tiba-tiba datang seseorang tolong bukakan pintu kereta dan ambil botol susu Gun Ho .
" Lain kali call saya kalau nak bawa Gun Ho checkup " ujar lelaki tersebut kepada Jihyo . " Saya tak mahu menyusahkan awak , Taehyung " botol susu ditangan Taehyung dia ambil ." Saya tak akan pernah merasa susah untuk bakal isteri dan anak saya "
Kata-kata Taehyung membuatkan Jihyo geram . " Stop it , Taehyung .
Awak jangan nak mengarut "
Jihyo melangkah pergi .Taehyung tersenyum .
" Jihyo , mari saya tolong bawa Gun Ho "
Taehyung jalan disebelah Jihyo . " Tak perlu . Saya boleh bawa dia .
Dia anak saya "" Yah--- "
Terkejut Jihyo apabila Taehyung mengambil Gun Ho darinya dengan selamber . " Bilik doktor Brian kan ?
Saya kenal dia sebab dia kawan saya "
Taehyung membawa Taehyung pergi ." Taehyung kita kena pergi kaunter dulu "
" Saya dah kata doktor Brian kawan saya "
Ulang Taehyung . Jihyo mendengus geram .
" Kawan je pun "
Jihyo memutar bebola mata .
Dia mengikuti Taehyung masuk kedalam hospital dengan botol susu Gun Ho ditangan ." Gun Ho tak ada apa-apa .
Keadaan dia baik-baik saja "
Ujar doktor Brian melegakan Jihyo .
Dia tersenyum sambil menepuk perlahan peha Gun Ho diatas ribanya ." Oh ya , Tae kau yang jadi peneman ke datang hospital ?
Atau ada apa-apa yang aku tak tahu ke ni ? "
Tanya doktor Brian dengan nada mengusik membuatkan Taehyung tergelak kecil .
Jihyo dan lain .
Dia pandang Taehyung ." Aniyo , tak ada apa-apa .
Kitorang cuma terserempak dekat luar .
Okaylah , doktor Brian saya minta diri dulu " Jihyo bangun dan terus keluar dari bilik tersebut . Doktor Brian pandang Taehyung dengan raut wajah bingung .Taehyung jongket bahu .
" Aku balik dulu , bro .
Jumpa lain kali "
Keduanya melagakan penumpuk dan Taehyung melangkah keluar ." Ji--- "
" Taehyung ! "
Baru sahaja mahu memanggil Jihyo , seseorang terlebih dahulu memanggilnya .
Taehyung toleh kearah seorang perempuan . Dahi Taehyung berkerut ." Heejin ? "