Luna

1.2K 80 2
                                    

Mikor magamhoz tértértem, egy kényelmes puha ágyban találtam magam. A sebem miatt elég nehezen tudtam mozogni, de sikerült felülnöm és körülnéznem. A szoba amiben voltam eléggé furcsa volt. Néhol tészta füzérek lógtak a plafonról, vagy éppen zöltségekből készült képek tarkították a falat. Ahogy  letettem a talpam a padlóra, meglapődtem. Az egész padlót fű borította.
-Hát felébredtél. - nyitott ba az ajtón Luna.
-Luna? Mit keresek itt?
-Hát a földön fekve találtam rád.
-Higy találtál rám?
-A narglikat követtem, mikor egyszercsak szó szerint beléd botlottam.
-Köszönöm, hogy nem hagytál ott.
-Nincs mit.
-Kölcsönkérhetnén a baglyod? Egy üzenetet kelk elküldenem.
-Már elküldtem. Ne aggódj, a párod estére itt lesz.
-De honnan? - meghökkentem. Mindig is tudtam hogy Luna egy kicsit furcsa és több mindent lát mint az átlagos emberek, de siha nem tudtam honnan.
-A szellemek súgták. Na de inkább pihenj még egy kicsit. - miután kiment, megfogadtam a tanácsát. Mivel biztonságban éreztem magam, így gyorsan sikerült elaludnom.

Arra keltem, hogy valaki gyengéden simogatta az arcomat. Szinte azonnal feleszméltem, és a szememet kinyitva átkaroltam Vlad nyakát, és elkezdtem zokogni.
-Semmi baj. Itt vagyok. - kezdte el gyengéden simogatni a hátamat.
-Meg akarták ölni a babánkat. - zokogtam, mire a simogató kezei kissé megfeszültek.
-Semmi baj, jól vagytok. Nem fogom hagyni soha többé higy bajotok legyen. - hittem neki, de még így is nehezen csillapodott a zokogásom.
Mikor végre sikerült megnyugodnom, kimentünk a konyhába a többiekhez. Nagy meglepetésünkre Luna pont akkor kászálódott ki Alec karjai közül.
-Szedd össze magad! Induluk! - förmedt rá Vlad. Nem tudtam miért olyan szigorú vele, de abban a pillanatban nem is nagyon érdekelt. Csak végre haza szerettem volna menni.
Alec szenvedve nézett Lunára.
-Én is megyek veletek. - közölte a szőke lány.
-Nem! Embernek ott nincs helye!
-Had jöjjön. Megmentette az éltemet. - nem tudtam hogy mi történt a két barátom között, de nem akartam hogy szenvedjenek Vlad dühe miatt.
Mivel velem nem akart vitatkozni, ezért beleegyezett hogy Luna is velünk tartson.

Véremet adom BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now