Kóstoló

1.7K 88 1
                                    

Ahogy felállt a trónrór, a nő kigurult az öléből és bennem akkor tudatosult hogy a nő halott.
-Minek köszönhetem ezt a váratlan látogatást?- a hangja olyan volt számomra mintha sejem kúszna végig a gerincemen, beleborzongtam.
-É én  Ha.. Harry Potter vagyok. - dadogtam.
-Az tudom hogy kit tisztelhetrk benned, de azt nem higy miért. - miközben beszélt jött egy szolga és a hajánál fogva vonszolta ki a halott nőt a trónus mellől. Az volt a pont mikor elgondolkoztam higy lehet Ronnak igaza volt mikor azt mondta hogy nem fogom élve megúszni a vámpírokat.
-Azt hallottam Voldemort üzletet akar kötni a vámpírkirállyal. - szerencsére sikerült megtalálnom a hangomat.
-Ó igen, Voldemort még mindig itt van. - lesokkolódtam, egyben meg is rémültem. Egyből elkezdtem menekülési út után kutatni a szemeimmel.
-Nyugalom, itt nem eshet bántódásod. - biztosított.
-Akkor elkéstem?- kérdeztem csüggedten.
-Mivel? - biztos voltam benne, hogy ha tudja ki vagyok, akkor arról is lehetett foglama mit akartam.
-A szövetséggel. - mondta határozottan, amire egy kis mosoly jelent meg a szája sarkában.
-Mit tudsz nekem felajánlani a szövetségemért cserébe? - lehorgasztottam a fejemet, mert tudtam higy semmit sem tudok neki adni.
-Nincs semmim amit adhatnék. - már teljesen elkeseredtem.
-Add nekem a véred. - erre a mondatra felkaptam a fejemet.
-De... - nem tudtam mit mondani, még nem akartam meghalni, viszont visszautasítani sem volt lehetőségem.
-Nem öllek meg. Azt szeretném hogy legyél a személyes véradóm. A varázslóknak nagyon ízletes a vérük, viszont ha nem önként adják a varázserő megmérgez minket. - meglepődtem az őszinteségén, így viszont már nem volt okom elutasítani az ajánlatát.
-Rendben, de először szeretném ha az enyéim biztonságba lennének. Be kell fejeznem a háborút. - nem érdekelt higy velem mi fog történni de a barátaimat biztonságban akartam tudni.
-Elfogadható. Amint befejezted a háborút az enyém leszel életed végéig. - mintha már érezte volna a véremet olyan ábrándosan mondta.
-Holnap visszamehetsz a barátaidhoz, kapsz magad mellé két testőrt aki meg fog védeni. A népem mostantól csak a világos oldal tagjainak fog segíteni. Viszont mielőtt elengednélek, kérnék egy kóstolót. - hatalmasat nyeltem, majd elindultam felé.
Mikor elé értem végigsimított a nyakamon, amibe teljesen beleborzongtam, maj kicsit elfordította a fejem és végignyalt a kulcscsontomtól kezdve a fülemig. Még feleszmélni sem vold időm és már belémnis mélyesztette a fogait.
A számat egy hatalmas nyögés hagyta el, majd megéreztem hogy a farkam elkezdtt mocorogni.
Minél tovább szívta a vérem annál jobban kezdtem felizgulni. Nem tudom mennyi ideig tarthatott, de egyszer csak abbahagyta, majd végignyalt még egyszer a nyakamon én pedig nagy nyögés kíséretében elélveztem.

Véremet adom BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now