Hatalmas szégyent éreztema tettem miatt, meg persze kellemetlen érzés volt a nedves alsó is.
-Ez isteni volt. - szinte dorombolt ahogy mondta, amire akaratlanul is felkaptam a fejem és még jobban elvörösödtem attól amilyen kékesen végignyalta a száját.
-Úgy látom nem csak én elégültem ki. - a mondta közben a szemével az ágyékomat pásztázta, majd végigsimított rajta, amitől hihetetlen módon megin mocorogni kezdett.
-Neh kérem. - buggyantak ki a könnyek a szememből a szégyen miatt, amire megkönyörúlni látszott rajtam.
-Nincs miért szégyenkezned, ez egy természetes reakció. - lehet hogy neki az volt, de velem még sosem történt még ehhez hasonló sem, mivel a háború miatt még időm sem volt szexre gondolni, nem hogy csinálni.
-Alric visszakisér a szobádba - intett a férfi felé akivel érkeztem- Holnap visszemehetsz a barátaidhoz a két kísérővel ami jelezni fogja, higy Vlad Tepes a szövetségesed. - mondta majd visszasétált a trónhoz és leült rá.
A további megaláztatás elkerülvén inkább sietős léptekkel kimenekültem a teremből, amíg ki nem értem a tarkóm végig bizsergett.
A morcos kísérőm sarkában loholva eleredtek a könnyeim. Az ajtómhoz érve szinte berobbantam a szobábá, majd mit sem törödve bevágtam magam mögött az ajtót.
Gyorsan megtisztálkodtam, majd egy köntöst magamra véve bebújtam az ágyba és a fejemre húztam a takarót, teljesen ki szerettem volna zárni a külvilágot. Biztos voltam benne higy nem fogok tudni aludni, de a kimerültségtől szinte kómába zuhantam.
Arra ébredtem higy fáj a melkasom, mintha egy követ raktak volna rá, amitől azonnal kinyíltak a szemeim és kissé bepánikoltam. A mellkasomkn ugyanis nem más térdelt, mint Bellatrix Lestrange, mögötte meg Voldenort vigyorgott eszelősen.
-A kicsi Pottika csak nem felébredt? - válaszra persze nem méltattam, mivel lélegezni is alig bírtam.
-Bella, kötözd meg és menj vissza a szobádba. - az őrült nőszemély azonnal teljesítette ura parancsát. A kezeimet és a lábaimat külön külön az ágy négy pontjához kötözte, majd meghajolt ura előtt és elhagyta a szobát.
-Harry,Harry mit is tegyek veled? -őszintén nem akartam tudni hogy mit akar velem tenni -Nem szép dolog beleavatkozni mások üzleti ügyeibe, ezért meg kell higy büntesselek. - húzódott gonosz mosolyra a szája, majd ekindult felém közben levarázsolta rólam az alváshoz felvett ruhákat.
-Nem igazán van ínyemre a fonnyadt kis tested, de igazán elszórakoztathatsz mielőtt megöllek. - az ágyhoz érve végigsimított a csupasz testemen, majd erősen rámarkolt a férfiasságomra, amitől egy fájdalmas nyögés szaladt ki a számon.
-Nyugodtan sikíts ha fáj. Bár inkább tartogasd a hangod még egy kicsit, nem akarom hogy idő előtt elmenjen a hangod. - mondta gonoszul, majd az ágy egyik tartópillérének tetejét levágta.
-Tudod, mivel nem akarom hogy a szoros kis segged letépje a farkam, kicsit ki kell tágítani előtte. - mondta, majd egy villámgyors mozdulattal belémdugta a vastag fadarabot. Csak ordítani voltam képes a fájdalomtol amit okozott, persze ez megelégedéssel töltötte el.
-Isteni hangod van, mondták már neked? - kérdezte, majd elkezdte bennem mozgatni. Szinte minde eggyes mozdulatnál éreztem, hogy az ánuszom felszakad, amitől az ordításom csak fokozódott. Pár perc utánn durván kihúzta belőlem, majd megszemlélve a fadarabot elégedettrn bólintott.
-Látod, a sikosítást is megoldottuk. - mutatta felém a véres tárgyat. - Akkor kezdjük is. -kezdte el a a talárját felhajtani, aminek szerencsére nem ért a végére, mert Alec berontott a szobábá. Voldemort egy elmosódott alaknak hála az egyik falon kötött ki, engem pedig elnyelt a sötétség.
YOU ARE READING
Véremet adom BEFEJEZETT
FanfictionHarry Potter szövetségre lép a vámpírok királyával. Fiúxfiú viszony