O iau în brațe apoi pleacă grăbită direct spre aeroport.
Intrăm în casă și merg direct în sufragerie unde mă arunc pe canapea. Sara se pune mai pe margine dar eu cum sunt eu o trag să fie lângă mine și închid ochii.-Ție somn?
-Nope. îi spun și deschid ochii
-Cum a fost timpul cu tatăl tău?
-Nu a fost mare lucru păcat că nu ai venit și tu.
-Nu aveam ce căuta cu voi trebuia să vă las singuri măcar o dată.
-Eeee... lungesc vocala și mă incrunt la ea
-La ce se referea dacă ai aflat tot?Stau puțin să mă gândesc cum să îi spun apoi mă ridic și merg la bucătărie apoi mă întorc cu un cuțit.
-Ce zici să îți arăt?
-Sunt criminali și te învață să omori?Încep să râd și dau negativ din cap apoi îmi pun cuțitul puțin mai sus de încheietura și dau repede cu lama apăsat iar ea se uită la mine șocată și speriată.
-Calm! spun și apoi se uită la sângele negru și vede cum taietura dispare
-Ai s-sânge negru? Ș-și cum ai făcut asta? Cum a dispărut taietura? Cum ai colorat sângele?
-Nu l am colorat nu nimic, crede-mă că și eu îs uimită.Ne uităm una la alta și după începe să mă sărute așa că o trag mai aproape de mine,iar când ne despărțim din sărut își lipește fruntea de a mea și îmi zâmbește.
-Dacă mă mai sperii în halul ăsta te bat! spune serioasă iar eu o pup pe nas
Se uită la mine urât dându-mi de înțeles că se va răzbuna deoarece de când i am făcut prima dată asta mi a hotărât să nu o mai fac că urăște când cineva o pupă pe nas.
Zâmbește și își pune capul în scobitura gâtului apoi simt cum îmi prinde pielea gâtului cu dinții. Asta o durut.-Doareee! mă plâng și ea râde
-Ai meritat-o! spune și se ridicăIntră în bucătăriei și aud ușa așa că mă ridic și eu.
-Unde ai fost? îl întreb uitându-mă încruntată la el
-Am avut treabă!
-Abea ai venit din Japonia și deja ai treabă aici? Pe cine crezi că fraieresti?
-Măcar vorbește mai încet că aude mama! spune mai incet
-Mama a plecat deja idiotule!
-Când?
-Acum puțin timp!
-Nu vă mai certați ca niște copiii mici! se bagă și Sara
-Să nu crezi că scapi! îi spun și urc scările spre camere
-Nici nu mă așteptam să scap! spune idiotuNu îl mai bag în seamă și intru în camera mea. Mereu a făcut așa, nu poate să stea dracu liniștit! Se bagă mereu numai în belele și după vine la mine să îl scot! Nu pot avea și eu un frate normal care să nu intre în câcaturi?
Mă pun la marginea patului cu fața în mâini și oftez. Câteodată vreau să fug să nu mă mai găsească niciunul vreodată. Să mă cunosc doar eu și cu persoana mea și să nu îmi mai fac griji pentru altul.
Eram băgată atât de adânc în gânduri încât nu am observat că ușa camerei sa deschis și cineva sa așezat lângă mine.-Dacă îți spun promiți că nu vei face iar scandal?
Îl aprob din cap și el înceapă să spună cum câțiva din prietenii lui au venit aici și ies toți afară și prin cluburi. Normal că nu mi a convenit pentru că îi știu prieteni și câte prostii au făcut până acum.
-Ai grijă ce prostii mai faceți! îi spun iar el îmi zâmbește și mă ia în brațe
El iese și intră imediat Sara.
-Nu l am mai văzut așa fericit, ce ți a spus și a fost de acord?
-I au venit prieteni. spun și mă strâmbÎncepe să râdă știind că eu nu îi suport pe fraieri ăia.
-Dacă mai râzi mult îți dau eu motiv să râzi! îi spun serioasă
Se uită la mine speriată și eu încep să râd de ce față a făcut. Mă apropii încet de ea în timp ce ea pășește înapoi până ajunge lipită de ușa la baie.
Îmi zâmbește și apoi mă sărută.-Tot nu scapi! îi spun și o iau în brațe și o duc în pat
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!