Terminăm de mâncat și ne mai plimbăm prin Mall.
-Hai să intrăm aici! îi spun știind că iubește magazinul ăsta
Intrăm și o văd cum se uită la haine bucuroasă.
-Ți-ar sta bine cu asta! spun și îi arăt o salopetă de blugi(media)
Se uită șocată la mine.
-Câteodată ești în stare să mă ții în casă îmbrăcată cu trening larg și acum îmi spui că mi ar sta bine în salopetă asta? spune total șocată
Îi zâmbesc și ea mi-o ia din mâini.
Ne mai uităm pe acolo și după mergem la casă. Mai bine nu o puneam să probeze că dura multtt să se schimbe.
Ieșim din mall de mână și mergem spre casă.-Mama o spus că vrea să vorbească și cu tine. spune încet
-O sun mai târziu.
-Știi cum e ea... Nu trebuie să iei în serios ce spune..
-Știu iubito! spun și o prind de talie
-Când vine Maya?
- Peste o oră.
-Deja se întunecă, ce planuri aveți?
-Sincer nici eu nu știu. spun și o sărut pe capAjungem acasă și ea se aruncă pe canapea.
-Îmi place când ești geloasă!
-Adică? întreb și merg spre bucătărie
-Erai să sari la toți băieți care se uitau la mine când mergeam înaintea ta la mall și pe stradă mă țineai cât mai aproape că să ne se uite la mine! spune și râde
-Nu e vina mea că tu la 15 arăți ca la 17!mă apăr euÎncepe să râdă mai tare iar eu mă încrunt la ea și intru în bucătărie. Al dracu pitică! E prea sexy în tot ce face!
Deschid frigiderul și iau apa.-Mersi! spune după ce îmi ia sticla din mână
Când a venit în bucătărie? Nu era pe canapea în sufragerie?
Îmi întinde înapoi sticla iar eu o iau și apoi o prind și pe ea.-Iubita, știi la ce m am gândit?
-La ce te ai gândit tu? întreb ridicând-o ca să o pot ține în brațeÎși strânge picioarele în jurul meu și mâinile le pune în părul meu.
-Știi că mai e puțin și te poți numi pedofilă? întreabă zâmbind
Îmi dau ochii peste cap și o trântesc pe canapea.
-Mai e până atunci.. spun pierdută în ochii ei
- Juma de an.
-Da da...Mă aplec încet spre ea vrând să o sărut, se uită lung la mine și mă trage mai aproape. O sărut încet știind cât urăște să mă joc cu ea și simt cum se strâmbă iar eu zâmbesc.
Îi pun o mână pe picior și o ridic încet în sus ajungând sub fusta ei. Oftează încet ofticată că "îmi bat joc de ea" cum spune de ea. Știu că îi plăcea așa, știam că dacă o sărut în colțul gurii se va înroși apoi se va ascunde să nu îi văd fața, știu că dacă îi ridic puțin tricoul și îi ating pielea cu degetele mele lungi și reci va începe să tremure sub mine, știu că are mereu în minte cum aș putea să îi ofer plăcerea chiar de pare prea inocentă pentru așa gânduri, știu că se agită când nu vreau să îi fac pe plac din cauza oboseli.
O sărut pe gât lăsându-i semn, îi trag tricoul pe umăr ca să am mai mult loc și îi sărut încet pielea fină. Îi fac câteva semne ici colo și mă întorc la buzele ei pe care le sărut cu poftă. O voiam, mă voia. Asta e tot ce știu în momentul ăsta.
Mă uit în ochii ei sticloși și albaștri, un albastru mai senin ca cerul senin de vară. Ridic mână și îi dau părul de pe față. Arăta așa... așa wow... așa perfectă.-Nu te mai juca cu mine... spune greu înghițind în sec
O sărut din nou pe buze și cobor încet pe puls în jos, iubeam să o necăjesc la fel de mult cum îi plăcea ei să mă enerveze și să mă facă geloasă.
Ador când zâmbește, când mă atinge, cum se înroșește când spun ceva mai..., ador când tremură sub atingerile mele, cum oftează de placere, ador... Ador tot ce e legat de ea și nu aș putea niciodată să îi spun în cuvinte tot ce simt pentru că nu aș știi să formulez tot ce simt. O ador în mii de feluri dar nu pot să îi spun, o ador pentru că e ea.
Ea e așa copilăroasă, frumoasă, inteligentă, gingașă, e mai pitică de cât mine dar nu ne deranjează pe nici una, nu e nici grasă nici slabă, e perfectă.
Câteodată tot ce vreau e să o țin în brațe în timpul unui film romantic la care sunt obligată să mai uit de către ea.Continui să o ating și să o sărut din ce în ce mai sălbatic.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!