După ce mâncăm mergem într-un parc și începem să ne plimbăm.
-M am plictisit! se plânge la mine
-Și ce vrei să facem?
-Nu știu.Primesc un mesaj de la tata în care mă întreabă dacă vreau să merg la el și că pot să o iau și pe Sara.
-Mergem la tata. spun și o duc spre ieșirea din parc
"Când ajungi la tunel gândește-te la iad și poți intra fără probleme"
Citesc următorul mesaj de la tata și pornesc.
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 20 𝒹ℯ 𝓂𝒾𝓃𝓊𝓉ℯ
Ajungem la tunel și măresc viteza și mă gândesc la tot ce era acolo și și... chiar am ajuns. Ce mișto!
Coborâm din mașină și mergem spre tata care era undeva mai pe lângă casa lui vorbind cu oameni lui.-Ce e locul ăsta? întreabă Sara
-Tata spune că e iadul. spun și o prind de mânăCând aproape ajungem la el ne observă.
-Bună fetelor! Haideți! spune și ne face semn să intrăm
Intrăm înauntru și mergem în camera de zi unde era și mama..
-Angel, Sara! Ce mă bucur să vă văd fetelor! spune bucuroasă și ne ia în brațe
-Și noi! spune Sara după ce ne dă drumulNe așezăm pe canapea și începem să vorbim și să aflăm mai multe unii despre alții. Cine ar fi crezut că sunt așa de treabă? Eu nu asta e clar.
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒹ℴ𝓊𝒶̃ ℴ𝓇ℯ
Primesc mesaj de la Roxy în care îmi spune că are nevoie de mine cât mai repede așa că ii spun Sarei că am treabă apoi plecăm acasă.
-Pot să vin cu tine?
-Nu.
-Îmi vei spune vreodată ce treabă tot ai?
-Curând. spun și parchezDă să coboare dar se întoarce spre mine mă sărută apoi mă privește în ochii. Se apropie iar de mine și mă sărută pe gât. Auu! Ma mușcat.
Mă uit urât la ea și ea doar râde și coboară iar eu mă uit după ea până ajunge în casă apoi pornesc mașina spre depozit.ℒ𝒶 𝒹ℯ𝓅ℴ𝓏𝒾𝓉
Intru calmă în depozit și mă uit la agitația de acolo.
-Roxanne, ce sa întâmplă?
-Avem un transport dar străzile vor fi pline de polițiști!
-V-ați gândit să mergeți prin pădure?
-Daa.. dar avem nevoie de ținta ta!Oftez și merg să verific dacă totul e bine iar când mă uit la ceas deja e ora 18 așa că merg să mă pregătesc.
𝒪𝓇𝒶 18
Intru în mașina mafiei cu 3 pistoale de calibre diferite și câteva cartușuri. Pornim toți spre locul întâlnirii și evităm cât putem poliția.
-Haideți mai repede că deja mă dă dispărută!le transmit lu Roxy și lui Louis*
Acceleram iar în jumătate de oră am ajuns.
-Bani! îi spun apăsat uitându-mă la el
-Vreau să le văd mai întâi!Fac semn să se aducă o ladă și o pun în fața lui și o deschide.
Îmi dă bani și ne îndepărtăm apoi plecăm la sediu.𝒪𝓇𝒶 22
Ies din depozit și îmi deschid telefonul în timp ce urc în mașină. O sun pe Sara.
-LA DRACU! TU NU ȘTII SĂ RĂSPUNZI? ȘTII CE MAI SPERIAT?!?!?
-Nu mai țipa! Acum vin stai calmă!
-Grăbește-te puțin...Ajung acasă și alerg spre ușă. Când dracu a început ploaia? Mă descălț și încep să o caut pe Sara.
-Iubitooo! Am ajuns!!!!
-SUNT SUS! țipă ca să o audUrc repede scările și dau să deschid ușa dormitorului dar e încuiată.
-Ai de gând să mă ții lângă ușă?
Nu răspunde dar se aude agitație.
-Iubito?
Se lasă liniște și mă apropii de ușă mai tare.
-Dacă nu deschizi sparg ușa!
Iar liniște. Mă îndepărtez încet de ușă și mă împing de două ori în ea apoi ii mai dau un picior și bum o căzut. Intru nervoasă când văd ce se întâmplă.
-Bună iubito! spune Mikeila și se apropie de mineMă uit nervoasă la ea și duc mâna la spate, la pistol. Speriată îmi prinde mâna.
-Nu trebuie să îl scoți vreau doar să vorbim!
-SĂ VORBIM DESPRE CUM VOIAI SĂ O VIOLEZI???
-Nu o violam pentru că iar fi plăcut!Mă uit la Sara care era legată de pat și plângea.
O iau de mână și o trag în așa fel încât să fie cu spatele la mine și îi pun pistolul la cap. Sara se uita speriată la noi.-Alege, ori pleci și nu îmi mai apari niciodată în pace ori peretele de lângă numai albastru nu o să mai fie!
-Doar nu ai de gând să apeși!
-Ba fix la asta mă gândesc!Încearcă să iasă din mâinile mele dar nu îi iese.
-Mai ai 5 secunde! îi șoptesc încet
-BINE, PLEC! țipă speriată iar eu o trag până afară apoi încui ușaUrc repede sus și o dezleg iar ea îmi sare în brațe.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!