Capitolul 40

37 2 1
                                    

Mă ridic și încep să merg spre casă, s a întunecat. Deschid telefonul și văd apeluri de la cei 3. Nu pot să fac nimic fără să mă caute? Și cum mi au găsit numărul? A da l am pus pe frigider când mi am luat cartela.
Deschid ușa casei și intru încet.

A-Unde a dispărut iar?
R-Nu știu, Mark mi a trimis acum mesaj și o spus că telefonul îi e aici!
A-Dar ea nu e aici!
S-Dacă a fugit iar?
A-Nu și-a luat nimic cu ea!
R- Sara, când a plecat?
S-Nu știu, am mers până la baie iar când m am întors nu mai era!

De ce să nu mă joc puțin cu ei? Urc sus la mine în cameră și i au sângele fals primit de la Simona. Las urme de mâini pe ușa camerei mele și vărs puțin pe jos, cobor jos și fac urme și pe ușa de la intrare, iau un cuțit și pun sânge pe el și îl pun lângă ușă. Pun niște lumânări și o lanternă pe măsuța de pe hol apoi cobor în subsol și iau curentul. Apoi urc repede sus.

S-Ce sa întâmplat?
A-Cred că a căzut întrerupătorul, știți unde e?

Pun la o boxă un clip cu o fată care țipă de durere și ei se sperie.

-Ce dracu?

Roxy mai are puțin și își dă seama, arunc cuțitul pe jos și fug pe scări ca să mă audă, torn repede niște sânge în apa din cadă și mai dau pe jos și murdăresc chiuveta. Aud pași în cameră așa că mă ascund în dulap.

-Stați puțin! spune Roxy și face ceva
Sânge fals, Angel ieși afară că nu îți iese!
-Recunoașteți că v am speriat!
-Aaaaaaaa!!!!!! țipă Sara când spun asta lângă urechea ei

Cobor înapoi în subsol și aprind lumina.

-Ești nebună fato!

Se pun toți pe canapea și eu șterg ușa și pun cuțitul în chiuvetă.
Mă duc sus și mă arunc în pat.

-Ai exagerat! spune Roxy și se pune lângă mine
Mai are puțin și plânge!
-Cine? Andrew?
-Sara idioato, nu trebuia să te furișeazi în spatele ei așa mai ales că se sperie repede!

Mă ridic și cobor, era singură pe canapea cu fața în mâini. Plânge. La dracu! Doare să o văd așa!
Mă apropii de ea și o iau în brațe.

-Uite, îmi pare rău, am uitat că te speri ușor!
-Nu i nimic...

Oftez și o mângâi pe spate.

-Știu că nu vrei să stai cu mine așa că poți să pleci de lângă mine...

Vreau să stau.. Mă ridic și pun o pătură pe umeri ei.

-Sara doarme cu tine! spune Roxy și iese din casă
-Hai în cameră!

Se ridică fără să spune nimic și urcă în cameră, merg în urma ei iar ea se pune în pat pe margine.
Mă pun lângă ea și rămânem în tăcere. Se întinde în pat și mă așez și eu întinsă lângă ea.

𝒟𝓊𝓂𝒾𝓃ℯ𝒶𝓉̗𝒶̃

Deschid ochi încet din cauza soarelui care bate prin geam și văd în ce poziție eram cu Sara. Îi eliberez piciorul, îi pun capul încet pe pernă și cobor în bucătărie. Îmi aprind o țigară și deschid geamul. Mă uit în frigider și văd.... Nimic boss e gol. Merg înapoi și mă schimb în liniște apoi merg la magazin și cumpăr chestii de mâncare.
Intru în casă și încep să așez totul la locul lor apoi fac ceva de mâncare. Termin de făcut omleta și o așez pe farfurii. Încep să strâng dezordinea și când termin și mai rămân doar farfuriile intră Sara.

-Neața!
-Neața! mă uit la ea și observă

Îmi mut privirea spre geam.

-Am făcut ceva de mâncare, hai să mâncăm că se răcește.

Se pune jos fără să comenteze și începem să mâncăm.
Terminăm și încep să spăl farfuriile apoi le pun în dulap. Merg sus în cameră și încep să strâng și de acolo. Cobor iar ca să strâng în sufragerie dar deja e curat.

-Am terminat eu aici!

Mă uit puțin la ea și mă așez pe canapea, deschid televizorul și încep să schimb canalele.

-Chiar nu vrei să vorbești cu mine? O să rămâi tot așa rece?

Nu îi răspund, vreau să nu mai fiu rece dar doare, te îndoiești de mine și după vrei împăcare. Nu știu ce să zic.
Oftează când vede că nu răspund și își mută și ea privirea spre TV. Sincer nici nu știu despre ce e filmul că numai la el nu mă gândesc.

Deci efectiv nu știu dacă să le împac sau să le las să își găsească pe altcineva, gen la început am zis că le împac dar acum nu știu ce să fac. Helpppppp

Prințesă sub acoperire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum