Perspectiva lui Angel
Mă trezesc de dimineață bucuroasă ca să mă întâlnesc cu iubita mea pentru a sărbători 5 luni de când suntem împreună.
Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie pentru rutina de dimineață. După un duș de 10 minute ies din baie înfășurată într-un prosop și mă așez în fața dressing-ului pentru a-mi căuta hainele pe care am să le port până la întâlnire.
După 5 minute de holbat îmi aleg hainele astea:Mă încălțat așa:
Părul îl las pe spate și la machiaj folosesc puțin rimel, tuș și un ruj nud maroniu.
Pentru că trebuie să mă văd cu Sara la ora 14 și e abea 11 mi-am zis să ies puțin să mă plimb prin parc.Ajunsă în parc imaginea din fața mea mă face să plâng, pe o bancă la intrare în parc se sărută Sara cu Amanda.
Când se despart din sărut Sara mă vede și încremenește, eu începusem să fug spre castel auzind-o pe Sara că mă striga în încercarea de a mă opri. O ignor și încep să fug mai repede.
Ajunsă în cameră mea îmi pun câteva haine într-un bagaj mai mic și într-o geantă portofelul, încărcătorul, cheile mașini și ce mai aveam nevoie în avion.
Cobor în garaj și îmi aleg o mașină ce să o folosesc până la aeroport. O să mă mut departe de aci.
Când ajung o întreb pe femeia din fața mea cât mai durează până pleacă următorul avion și ea îmi spune că în 30 de minute, plătesc repede biletul și mă duc spre intrarea în avion.
O să fie un zbor luuung...***
După un zbor destul de lung ajung în Anglia. Mă cazez pentru o noapte la un hotel de lux, îmi duc bagajul în cameră și plec ca să îmi caut o casă, nu vreau să stau prea mult la hotel.
***
După 3 ore de căutat casă am găsit una care chiar mi-a plăcut. Ea arată așa:
Casa e deja mobilată așa că am mers la hotel și mi-am luat bagajul ca mai apoi să mă mut în noua mea casă.***
Stau în pat gandindu-mă la ce sa întâmplat astăzi: am fost înșelată, m-am mutat, părinți mei nu știu că am plecat... Va trebui să îi sun!
Tot gandindu-mă la asta îmi aduc aminte că mâine trebuie să mă înscriu la liceu.
Îmi fac rutina de seară și mă bag în pat în timp ce îmi pun alarma să sune mâine dimineață la ora 7 și 30 de minute. După ce îmi setez alarma îmi pun telefonul la încărcat, mă așez mai bine în pat și deja pot simți cum niște lacrimi îmi părăsesc ochi, într-un final adormind plângând....
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!