Capitolul 46

41 2 1
                                    

Ajungem în fața clubului unde văd toată gașca, a crescut ceva de când am venit acum 3 ani cele două sau împrietenit repede cu restul și am început să ieșim toți.
Intrăm în club și ne ducem la locul nostru iar băieți pleacă după bautură.

𝒪𝓇𝒶 𝒹ℴ𝓊𝒶̃ 𝒹𝒾𝓂𝒾𝓃ℯ𝒶𝓉̗𝒶

-Când o ceri?
-Ce?
-Am întrebat când o ceri! spune Roxy
-Aaa... Nu știu!

Nu mai spune nimic și se uită spre oameni care dansează. Îmi îndrept privirea spre Sara care se rupe pe rigul de dans împreună cu Gina. Își ridică privirea și îmi face semn să vin și eu.

𝒪𝓇𝒶 𝓅𝒶𝓉𝓇𝓊 𝒹𝒾𝓂𝒾𝓃ℯ𝒶𝓉̗𝒶

Intru in casă cu ea în bratele mele și urc sus, o așez pe pat și o dezbrac apoi îi dau un tricou mai lung de al meu. Mă schimb și eu repede apoi mă arunc lângă ea în pat.

"Alerg pe străzile întunecate spre o clădire, una înaltă și fără geamuri sau uși. Intru repede în ea și urc scările până pe acoperiș.

-Angel!
-Mikeila? întreb șocată
-Și eu sunt aici! spune și Chloe

Apar rând pe rând persoanele care și au găsit sfârșitul de mâna mea. Nu erau multe dar mă uram pentru fiecare în parte.
Mă dau în spate până ajung pe marginea clădiri și mă uit la toți. Sunt 7 persoane.
Sar de pe clădire și cad în picioare, plec de acolo și mă plimb, sunt în Anglia din câte se pare.
Ajung la fosta casă și intru încet înăuntru, sper că ăia nu mai urmărit sau ceva. Urc scările jos și o văd pe Sara plângând.

-Iubito, ce ai pățit?

Nu mă bagă în seamă și mă pun pe vine lângă ea. Era plină cu sânge și lacrimile erau tot de sânge. Îmi zâmbește și se ridică.

-Distrugi oameni care te iubesc dar stai calmă roata se va întoarce ea cândva! "

Mă trezesc speriată și mă uit la Sara. Doarme așa liniștită... Îmi iau telefonul de pe noptieră și îl deschid. E abea 8 dimineața.

-Lasă telefonul și dormi...

Mă uit la ea și văd că am trezit o.

-Nu cred că mai pot să dorm, dar dormi tu...

Oftează și se lipește de mine.

-Închide ochii... spune și se uită somnoroasă la mine

O ascult și o țin în brațe.

𝒪𝓇𝒶 𝓅𝒶𝒾𝓈𝓅𝓇ℯ𝓏ℯ𝒸ℯ

Deschid ochi și văd că sunt singură în pat. Mai stau puțin și aud ușa cum se deschide. Sara intră cu micul dejun și foarte veselă. Ce zi e azi? Face micul dejun doar când e ceva!

-De data asta nu e nimic doar am vrut eu să îl fac mai ales că dormeai așa drăguttttttt!

Lasă tava pe noptieră și o prind de talie apoi o trag peste mine.

-Bună dimineața iubito! spun și o sărut
-Bună dimineața și ție iubito! spune și mă ia în brațe

𝒵𝒾𝓊𝒶 𝒹ℯ 𝓃𝒶𝓈́𝓉ℯ𝓇ℯ 𝒶 𝒮𝒶𝓇ℯ𝒾

Mă ridic încet să nu o trezesc, mă schimb repede în⬇️

Lipesc bilețelul de paharul ei cu apă și așez rochia albă pe un umeraș pe care îl pun pe ușa dulapului ca să nu se șifoneze și ies din cameră

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lipesc bilețelul de paharul ei cu apă și așez rochia albă pe un umeraș pe care îl pun pe ușa dulapului ca să nu se șifoneze și ies din cameră.
Îmi iau un măr și ies pe ușă. Acum trebuie să merg la magazinul de bijuterii. Îmi bag căștile în urechi și alerg până acolo.

-Bună dimineața! spun când intru
-Bună dimineața! îmi răspunde o femeie puțin mai scunda decât mine și se ridică în picioare
Cu ce vă pot ajuta?
-Pot să văd inelele astea? întreb arătând spre inelele din aur alb

După ce am cumpărat inelul bag cutiuța în buzunar.

"Neața, unde ai plecat așa dimineața?"

"Bună dimineața iubito, am puțină treabă, vorbim mai încolo"

"Bine iubito!"

Închid telefonul și merg la Roxy care mă aștepta în parc.

-Ai ajuns însfârșit! L-ai luat?
-Da!
-Deci rămâne cum am stabilit! Aproape e gata, stai fără griji!

Telefonul începe să îi sune și îmi arată, Sara. Răspunde și da pe difuzor.

-Neața, sa întâmplat ceva?
-Neața! Nu, nu sa întâmplat nimic dar știi ce plănuiește Angel?
-N am nici cea mai mică idee! spune și îmi face din ochi
De ce?
-Mi a lăsat un bilet în care spunea să mă îmbrac în rochia lăsată de ea și la 18 să fiu la lac!
-Nu știu, ar trebui să o întrebi!
-Ai dreptate!
*-Uite, eu te las că am treabă, mai vorbim!

Închide și se uită la mine.

-O să îi placă surpriza asta! spune veselă
-Sper să accepte...
-Nu fi idioată! Mai e puțin și ajunge și mama ei și să nu accepte Sara? Asta da glumă!

𝒪𝓇𝒶 17:50

-Ai ajuns iubito? întreb când răspunde
-Sunt în fața păduri!
-Vin acum la tine!

Închid și merg încet spre ea, mă pun în spatele ei înainte să mă vadă și o leg la ochi.

-Eu sunt! spun când se sperie
-Pentru ce e asta?
-Am o surpriză! spun și ea zâmbește

O prind de talie și o trag în pădure spre lac.

-LA MULȚI ANI!!!! strigă toți după ce desfac eșarfa

Se uită șocată la toți ne știind cum să reacționeze. Se apropie încet de mine.

-Ce e azi? întreabă încă șocată
-Ziua ta fraiero! spun și încep să râd

Îmi dă un pumn în umăr încet apoi se uită la mine.

-Îți stă bine în costum!

Zâmbesc și începe petrecerea.

𝒪𝓇𝒶 23:58

O iau de mână și o trag în mijlocul tuturor. A sosit timpul. Toți își îndreaptă privirea spre noi.

-Ce vrei să faci?

Nu îi răspund și mă uit la ea, îi iau mainile în a mele și respir adânc.

Sara⬇️

(doar că albă)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(doar că albă)

Angel⬇️

Angel⬇️

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Prințesă sub acoperire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum