Face fața aia a ei adorabilă și îmi dă un sărut așa că mă ridic și merg cu ea.
După două dansuri merg înapoi pe canapea și încep iar să beau dar acum uitându-mă la toate mișcările nebunei.-Bună iubita! aud încet lângă mine
-Ce vrei Mikeila?
-De ce îmi vorbești așa iubito?
-Nu îmi mai spune așa și lasă-mă dracu în pace!
-Hai iubito știu că vorbești așa din cauza alcoolului, nu vrei să mergem noi undeva?
-Lasă-mă! spun și mă ridic mergând spre iubita meaMerg lângă ea și o prind de talie și încep să dansez cu ea.
-Ai venit și nici măcar nu m am rugat de tine sa vii, minune mare! spune și îmi zâmbește
-Am vrut să plec de la masă. Vii afară?
-Hai!Ieșim afară și ne punem pe o bancă.
-Ce greu se aude de muzică! spune și mă ia în brațe
Încep să caut în greacă pachetul de țigări dar nu îl găsesc.
-Cauți ăsta? spune și mi-l întinde
Îl iau nesigură din mâinile ei și îmi scot o țigară din pachet apoi îmi iau bricheta și o aprind.
-Angel, iubito! Ce faci acolo? Tu nu știi că nu e bine să fumezi?
Sara se încruntă și se uită după persoana care a spus asta. Dar imediat observă persoana care se apropie încet de noi.
-Mikeila, am zis să mă lași în pace. spun calm și o trag pe Sara mai aproape
-Încerci să mă faci geloasă iubito?
-Nu mă enerva mai mult decât ai făcut-o deja!
-Mă ameninți cumva?
-Eu doar te avertizez!
-Hai măi iubita, las-o pe aia în pace să se distreze și vino cu mine să ne distrăm noi! îmi spune zâmbindSurâd și mă ridic Sara rămânând șocată. O prind pe Mikeila de mână și o trag ca să îi pot spune încet.
-Dacă nu încetezi.. o ating pe abdomen și vârful pistolului
.. o să pleci de aici găurită și nu acasă! spun și o împingSe uită șocată la mine și merg la Sara luând-o în brațe.
-Mergem acasă? o întreb zâmbind
Mă aprobă din cap și îi pun geaca mea pe umeri pentru că mie nu îmi e frig. Urcăm în mașină și dau mesaj pe grup că am plecat apoi pornesc mașina.
𝒜𝒸𝒶𝓈𝒶̃
Ieșim din mașină și intrăm în casă apoi mergem în cameră.
-Faci duș sau te pui să dormi? mă întreabă înainte să intre în baie
-Fac duș.
-Nu vrei cu mine? întreabă auzinduse apa
-Hm.. Dacă insiști. spun și merg spre baie și încep să mă dezbrac𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒹𝓊𝓈́
Ieșim amândouă din baie și ne punem în pat fără să ne mai îmbrăcăm.
-Tu chiar ai crezut că voi merge cu ea? o întreb lipindu-mi fruntea de a ei
-Recunosc că am avut o mică teamă.... spune și își mută privirea
-Off.. Ce fraieră poți fi câteodată!După ce termin de vorbit o iau în brațe și ne culcăm.
𝒟𝒾𝓂𝒾𝓃ℯ𝒶𝓉̗𝒶
Deschid ochii și văd că suntem în aceiași poziție ca azi-noapte. Mă uit la ea și încep să îi analizez chipul perfect. Nas micuți, buze cărnoase care nu sunt nici prea mici nici prea mari, niște gene lungi, ochii albaștri acoperiți momentan de pleoape, părul blond întins pe pernă. Era așa perfectă.
Nu mă pot abține așa că mă apropii încet de buzele ei și plasez un sărut scurt de ele dar ea mă trage mai aproape ne lăsându-mă să mă îndepărtez.-Dacă te mai uitai mult la mine avem sa te sărut eu!
-Credeam că dormi!
-Dormeam dar m am trezit când ai început să te miști. spune și își lipește nasul de al meuMai lenevesc cu ea în pat în jur de 10 minute iar după încep să îmi caut ceva în care sa ma îmbrac. Îmi iau pantaloni de trening negrii și o bustieră albă.
-Tu te ai înscris la ceva liceu dacă tot nu vrei acasă?
-Eu m am înscris. îi spun și mă pun lângă ea
-Nu îmi arăți și mie unde e ca să mă înscriu că mai sunt 2 săptămâni până începe.
-Nu mai bine spuneai înainte să mă schimb?Mă ridic și mă schimb în :
Se ridică și ea și se îmbracă :
-Ne oprim să mâncăm undeva mai întâi?
-Cum vrei! spune și mă sărutăIeșim din casă și ne urcăm în mașină (media).
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒿𝓊𝓂𝒶̃𝓉𝒶𝓉ℯ 𝒹ℯ ℴ𝓇𝒶̃
Ieșim din școală și oprim la KFC ca să mâncăm.
După ce mâncăm mergem într-un parc și începem să ne plimbăm.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!