-Relație cu o fată!
-Din aia nu am de unde să îți dau!Își dă ochii peste cap și intră în magazinul cu rechizite.
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒸𝓊𝓂𝓅𝒶̃𝓇𝒶̃𝓉𝓊𝓇𝒾
Băgăm tot în porpagaj și ne oprim în fața mașini.-Mâncăm la KFC? întreabă Andrew
-Hai! spun începând să mergComandăm apoi ne punem la masă ca să aștept.
-Salut frate! aud pe cineva
-Salut! răspunde Andrew și mă uit la eiSe uită zâmbind la noi și întinde mâna spre mine.
-Jastin!
-Știam idiotule!
-Oh... Angel! Faină schimbare, nici nu te am recunoscut! Bună Sara!Mă uit la el urât. Îl detest pe tipul ăsta prea mult.
-Bună.. îi răspunde Sara uitându-se în telefon
-Eu plec că avem niște treabă! spune și arată spre Max și Noah
Ne vedem!Pleacă și îmi deschid și eu telefonul. Mesaje de la Maya.
"Încă ești nervoasă?
Albert e prost nu ai ce să îi faci
Sper că nu te ai certat cu Sara din vina lui""Totul e bine, stau calmă"
Închid telefonului și văd că comanda e gata așa că mă ridic împreună cu Andrew. Ne așezăm iar la masă și începem să mâncăm.
Când aproape terminăm îmi sună telefonul. Maya."Neataaaa !"
-Bună!
"Ai planuri pe azi?"
-Da, sorry.
"Pfff... Bine las pe altă dată, hai că te las pup!"Închide și continui să mananc. Când terminăm toți plecăm. Urcăm în mașină și mergem direct acasă.
Intrăm în casă și lăsăm tot în sufragerie.-Aveți planuri pe azi?
-Dap. spun și mă uit la el
-Și eu voiam să vă chem să veniți cu mine diseară.
-La cât?
-La 20.
-Mai vedem, hai Sara!Intrăm în mașină apoi ne uităm una la alta. Pornesc motorul și începem să gonim pe străzi.
-Unde mergem?
-Ne a chemat tata de ieri.
-Și i ai spus că mergem acum?
-Nup.Opresc la semafor și mă întorc spre ea. Mă apropi încet de ea și o sărut.
Îmi dezlipesc repede de buzele ei și accelerez. Începe să râdă și eu nu o bag în seamă, momentan.
Opresc mașina în fața tunelului și o trag la mine în brațe. O sărut apăsat ea lipinuse de mine.-Te iubesc! spune când încep să îi plasez săruturi pe gât
-Și eu te iubesc! spun și îi las un semn apoi îmi lipesc fruntea de a eiZâmbește și își pune capul pe umărul meu. Îi ridic capul și mă uit la ea, e roșie în obraji.
-Ești așa adorabilă când roșești! spun încet și o sărut iar
Își pune mâinile pe pieptul meu și capul pe umărul meu.
-Când stai așa e de parcă nici nu ai fusta aia pe tine!
Normal că nu îmi convenea cum se uită toți la ea și o dezbracă din privire mai ales la cum se îmbracă nebună nu e prea greu. Râde de mine de fiecare dată când o sărut doar ca ăia să nu se mai uite așa la ea. Îi mângâi piciorul și duc mâna din ce în ce mai mult.
-Nu aici, nu acum! spune zâmbind și se pune pe scaunul ei
Mă uit la ea pentru câteva secunde dar pornesc motorul și pornesc în viteză, după ce ieșim din tunel parchez undeva pe margine și ieșim din mașină apoi îl sun pe tata.
-Suntem aici!
-Veniți că e deschis.Închid și ea se lipește de mine apoi începem să mergem. Iar privirea aia pe ea....
Intrăm înăuntru și mergem înainte.-Asta da schimbare!
Ne uităm spre tata iar el vine și ne ia în brațe.
-Ce faceți?
-Păi am venit aici din câte se pare.Zâmbește și își pune telefonul la ureche și ne face semn spre canapea. Ne așezăm și apoi vine și el.
-Tataaaa! auzim un țipăt și ne uităm la ușă
În fața ușii o fată cu părul curcubeu și ochii asemănători cu ai mei fuge în brațele tatei apoi se uită la noi.
-Care din ele e Angel? întreabă veselă
-Am.. Eu..Mă ia strâns în brațe și eu mă uit la Sara.
-Sunt Vanessa, una din surorile tale! spune veselă și îmi dă drumu
Îmi mut privirea spre tata iar el dă aprobator din cap.
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒿𝓊𝓂𝒶 𝒹ℯ ℴ𝓇𝒶̃
Pe ușă mai intră 4 băieți și 2 fete.
-Bună tata!
L-Bună, dar Geanina?
-Aici! strigă o tipă mai pitica și apare lângă restu
V- Mai bine vă prezentați! spune Vanessa veselă
-Adam! spune un băiat roșcat cu ochi verzi
-Jake! un băiat cu părul mov ca mine
-David! un băiat cu părul alb și ochi albaștri
-Sebastian! un băiat cu părul negru și ochi negrii
-Evelline!spune o fată cu parul roz și șuvițe mov
-Izabella!o fată cu părul albastru deschis și ochi diferiți, unul verde și unul albastru
-Geanina!o fată cu părul verde și ochii căpruiEu cu Sara ne uităm când la ei când la tata.
-Angel iar ea Sara! spun și Sara se uită la mine
𝒪𝓇𝒶 19
-Noi trebuie să plecăm! spun și toți ne salută
Urcăm în mașină și trecem prin tunel.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!