Capitolul 2

204 3 0
                                    

Perspectiva lui Angel

Mă trezesc de dimineață din cauza alarmei care sună în continu de aproximativ 5 minute și mă ridic până la urmă din pat ca să o opresc ca mai apoi să mă îndrept spre baie.
Când am ajung în fața oglinzi observ că am ochii roșii și umflați de la plâns. Cearcănele de sub ochi nu lipsesc. Mă mai uit o dată la mine ca să-mi dau seama că arăt arătam apoi mă îndrept spre duș.
După ce îmi fac rutina zilnică care se pare că a durat mai mult ca de obicei mă îndrept spre dressing să mă îmbrac pentru a mă duce să mă înscriu la liceu ca să prind loc.

După vreo 10 minute îmi aleg hainele astea:

  După vreo 10 minute îmi aleg hainele astea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Părul mi-l fac așa:

   La machiaj folosesc doar puțin fond de ten, un ruj nud maroniu, rimel și cam atât

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La machiaj folosesc doar puțin fond de ten, un ruj nud maroniu, rimel și cam atât.
Îmi iau cheile de la casă și cele de la mașină, telefonul îl pun în buzunar, îmi pun portofel într-un rucsac apoi mă îndrept spre ușa.
Odată ieșită din casă încui ușa și mă îndrept spre mașină o descui și intru în ea mai apoi ieșind din curte îndreptându-mă spre liceu.
După vreo 10 minute găsesc liceul și mă îndrept spre secretariat pentru a depune actele necesare.
După ce îl găsesc bat la ușă și intru înăuntru unde văd după un birou o doamnă de vârsta a doua ce îmi zâmbește, îi întorc zâmbetul.
După 15 minute în care am vorbit cu doamna Samantha(secretara) plec mulțumită că am reușit.
Odată ieșită din liceu o sun pe mama ca să îi spun unde sunt și că aici o să fac liceul ea fiind de acord cu două condiții, de ai lăsa pe ei să îmi trimită bani necesari și că o să mă viziteze, eu fiind de acord cu aceasta.
În drum spre casă mă opresc la un supermarket pentru a cumpăra ce este nevoie momentan prin casă.
După ce umplu un coș cu ciocolată, Nutella, bomboane, cipsuri și multe alte prosti în altul pun ingrediente pentru mâncare și multe fructe.
După 30 de minute de învârtit prin magazin să văd dacă mai e nevoie de ceva merg la casa de marcat unde vânzătoarea face ochi mari când vede cât am luat.
După alte 20 de minute mă îndrept cu pungile pline de cumpărături spre mașină.
Odată ajunsă acasă las cumpărăturile în bucătărie apoi merg la mine în cameră pentru a mă schimba în niște haine mai comode.
După ce mă schimb mă duc în bucătărie și încep să aranjez cumpărăturile.
Imediat ce termin merg direct în baie unde fac un duș rece pentru a mă mai relaxa. După alte câteva minute ies din baie înfășurată într un prosop și mă duc la dressing de unde îmi iau pijamalele.
Îmi pun telefonul la încărcat și apoi mă așez în pat cu fața spre tavan în câteva minute adormind.

A doua zi

De dimineață mă trezesc din cauza telefonului care sună de zori lângă capul meu. Încă pe jumătate adormită răspund și îmi dau imediat seama că cel care ma sunat nu e nimeni altul decât Andrew "minunatul" meu frate.

-Bună surioară, ce faci?
- Dorm. îi spun eu supărată
- O păcat dar am ceva să îți spun ceva sau mai bine zis să te rog ceva..
- Dai drumul. spun eu ridicându mă din pat
- Pot să stau cu tine un timp? spune el
- Normal. spun intrând în bucătărie
- Mersi pitic, s ar putea să ajung mâine după amiază. spune el
- Okey dar nu îmi mai spune pitic! spun supărată
- Bine pitic. spune râzând și închide înainte să mai apuc să îi spun ceva

După ce îmi beau cafeaua mă apuc de făcut niște clătite cu Nutella dar dintr o dată aud soneria la ușă
O deschid iar în fața ușii se află....

Prințesă sub acoperire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum