𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 3 𝒶𝓃𝒾
Ies din curtea facultăți și merg spre casă. În sfârșit am terminat tot și pot să stau acasă sau să îmi caut de lucru, mă mai gândesc.
Intru în casă și simt deja cum cineva îmi sare în spate în timp ce închid ușa. O prind repede ca să nu cadă și ea râde.-Cum a fost?
-Am scăpat repede! spun și ea mă sărutăEram bucuroasă că am terminat dar și supărată că ea încă merge și câteva ore bune nu o să ne vedem.
-Nu te mai pierde atâta în gânduri și dă mi atențieeeeee!
-Copilo!
-Am 19!
-Tot minte de copil ai!Încep să râd în timp ce urc scările cu ea în brațe.
-Să nu îmi spui că îți e somn!
-Chiar deloc!O sărut pe nas în timp ce o pun pe pat, intru repede în cabina de duș și las apa să îmi mângâie corpul.
Ies după jumătate de oră din duș iar Sara vorbește la telefon. Mă apropii de ea și văd că e telefonul meu. Mă pun lângă ea.-Hai că a ieșit, ți-o dau acum!
Îmi întinde telefonul și se pune în pat.
-Da?
"Diseară. Club. Fără Comentarii !"
-De ce?
"Sărbătorim! O dată în viață faci facultatea că nu te mai înscrii la una că deja ești sătulă, așa că la 20 în clubul în care mergem mereu!"
-Bine!Închide fără să mai spună nimic și mă pun lângă Sara. E cu spatele la mine așa că o prind de talie și o trag mai aproape, îmi pun capul sprijinit de umărul ei și mă uit la ea.
-De ce ești supărată?
-Nu sunt!
-Nu mă minți! Te cunosc!Se întoarce cu fața la mine și își așează palma pe fața mea. Ne uităm una la alta și aștept să îmi spună.
-A sunat Kara...
Mă încrunt, nu a mai vorbit cu ea de când a aflat că a mințito.
-Ce a vrut?
-Să vină aici mâine!
-Să vină atunci!O iau strâns în brațe și își lipește fruntea de pieptul meu. Știam că nu vrea să o vadă și că nu mai vrea să audă de ea dar sunt surori, nu îmi convine să fie certate din cauza mea.
-De ce ai acceptat așa ușor?
-Pentru că sunteți surori și pentru că nu vreau să fiți certate pentru totdeauna din vina mea!Oftează și își ridică capul spre mine. Nu îmi place să o văd tristă, ea trebuie să fie fericită nu să simtă tristețea. A prea bună pentru a fi tristă.
-Mă omoară privirea asta a ta! Așa tristă....
Se uită la buzele mele și eu o sărut. O iubesc prea mult ca să o las să fie tristă din orice motiv.
Se dezlipește de buzele mele și își băgă mâna în părul meu.-E așa scuuurttttt!
-Nu exagera!
-E ras pe părți și tăiat scurt!
-L am mai avut așa, acum câțiva ani cred că atunci când am fost în Anglia..
-Știu!Mă trage încet de păr și îl dă în toate părțile.
-Poți să îl împletesc?
-De ce nu?Se pune între perne turcește și eu îmi pun capul în poala ei. Începe să împletească.
-Dacă mai tragi mult nu o să mai ai ce să împletești!
Mai trage încă o dată și oftez. Știu că făcea anumea dar nu îi mai spun nimic.
-Gata! spune veselă și mă ridic
Îți place? întreabă când mă uit în oglindă
-Da! spun și o prind de talie
-Părul!
-Păi da!Se uită lung la mine apoi se desprinde din brațele mele și merge la duș.
-Schimbate că ne așteaptă Roxy! Alege și mie ceva!
Merg la dulap să aleg.
Eu⬇️
Sara⬇️
-La așa alegere nu mă așteptam! spune când le pun pe pat
-Nu sunt bune?
-Ba daaa!Ne schimbăm și ea îmi sare în brațe după ce se termină de aranjat.
-Înainte să plecăm pot să fac ceva?
-Da.Își pune capul pe umărul meu și mă sărută pe gât.
-Gata! spune și pleacă din brațele mele
Mă uit confuză la ea și după mă uit în oglindă.
-Preferam să mă musti! spun analizând urma buzelor ei
-E rujul meu preferat și am decis să ți-l las pe gât, apreciază!Mă ia de mână și mă trage după ea.
-Stai să iau telefonul!
Îl iau repede și ieșim, când a trecut timpul? La 15 am ajuns acasă.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!