Intrăm în casă și o lipesc de ușa de la intrare. O sărut apăsat iar ea mă trage mai aproape. Îmi lipesc fruntea de a ea în timp ce ne recăpătăm aerul.
-Mi a fost dor de tine! spun și o iau în brațe
Rămâne surprinsă dar mă îmbrățișează.
-Are sens să mai încerc să ne împacăm? întreabă uitându-se în jos
-Nu suntem deja? întreb și mă lipesc mai tare de eaZâmbește și mă sărută apăsat, o lipesc din ce în ce mai tare de mine.
-Hai să mergem sus că vom răci!
O iau de mână și o trag în cameră.
-Dute și fă un duș, eu merg în baia celălaltă !
Ies din cameră și merg spre baia de pe hol.
𝒟𝒾𝓂𝒾𝓃ℯ𝒶𝓉̗𝒶̃
Deschid ochii și văd că sunt singură în pat. Mă ridic și cobor jos. În bucătărie era doar Roxy.
-Neața! îmi spune veselă
-Neața!Merg la frigider și mă uit în el. Îl închid și îmi iau un măr.
-Unde e Sara?
Dă din umeri și iese din bucătărie. Ciudat. Merg înapoi sus și mă schimb.
Cobor înapoi și ne e nimeni, ies pe ușă și încui după plec să mă plimb până primesc un mesaj."Te aștept să vii la mine, mă găsești în parc"
Îmi bag căștile în urechi și încep să ascult muzică în timp ce mă îndrept spre parc.
În căști se aude melodia mea preferată și încep să cânt distantă. O știam pe de rost cap coadă, în mai multe limbi chiar, așa mult îmi place." In the end, as my soul's laid to rest,
What is left of my body?
Or am I just a shell?
I have fought,
And with flesh and blood, I commanded an army.
Through it all,
I have given my heart for a moment of
glory.In the end, as you fade into the night
(Whoa!)
Who will tell the story of your life?
(Whoa!)
And who will remember your last goodbye?
(Whoa!)
'Cause it's the end and I'm not afraid,
I'm not afraid to die.I'm not afraid!
I'm not afraid to die!Born a saint.
Though, with every sin I still wanna be holy.
I will live, again.
Who we are isn't how we live,
We are more than our bodies.
If I fall, I will rise back up and relive my glory.In the end, as we fade into the night
(Whoa!)
Who will tell the story of your life?
(Whoa!)
And who will remember your last goodbye?
(Whoa!)
'Cause it's the end and I'm not afraid,
I'm not afraid to die.(Guitar Solo)
In the end, as you fade into the night
(Whoa!)
Who will tell the story of your life?
(Whoa!)
And who will remember your last goodbye?
(Whoa!)
'Cause it's the end, and I'm not afraid,
I'm not afraid to die.Who will remember this last goodbye?
(Whoa!)
'Cause it's the end, and I'm not afraid,
I'm not afraid to die.I'm not afraid!
I'm not afraid to die!
Not afraid!
I'm not afraid to die!"După încă două melodii cântată tot de Black Veil Brides ajung în fața parcului și îmi aprind o țigară în timp ce intru.
-Angel! spune Gina și îmi iese în față
-Da,bună!
-Bună, uite!Îmi întinde un bilețel și pleacă. Îmi dau ochii peste cap și îl deschid.
"Știu că urăști chestiile de genu dar vino spre locul în care am fost toți înainte să plecăm"
Îmi bag căștile înapoi în urechi și merg spre terasă. Urăsc să umblu de nebună ne știind ce are de gând să facă,nici măcar nu răspunde la telefon!
Ajung acolo și îl văd pe Andrew.-Uite! spune și zâmbește
Deschid bilețelul și îl citesc în gând.
"Hai în locul pe care l ai vizitat cel mai des de când ai venit aici"
-Ce are de gând?
-Nu mi a zis ca să nu îți spun! spune și își dă ochii peste capOftez și pornesc iar muzica. Spre bar presupun.
Intru înăuntru și nu o văd. Deja devine enervant.-Deja te ai săturat?
-Mai trebuie să mă mai pună să merg la marginea orașului și m am plimbat peste tot, dacă aveam permisul era mai ușor!
-Peste 3 zile o să îl ai iar, puteai să-ți iei motorul dar ai fost proastă, uite... îmi mai întinde un bilet"Păstrează ți calmul că nu mai mori dacă mai mergi puțin, te aștept la sală!"
-Nici tu nu știi ce plănuiește?
-Nup.
-Măcar ultimul loc la care ar trebui să merg?
-Nu.Ies de acolo și merg spre sală unde antrenorul îmi dă alt bilet, cu câți a mai vorbit pentru bilete?
" Mai durează puțin până ne vedem, dute acolo unde ai cunoscut-o pe Gina"
-Pe asta de unde o mai știe?
-Nu mă întreba pe mine.
-Cum de au căzut de acord?
-Nu ai cum să o refuzi!
-Știu la ce te referi!Fața de cățeluș. Merg încet spre strada pe care ne am cunoscut, uram locul ăla și doar pentru că am confundat o pe una care era cu spatele cu ea. Eram prea beată și doar pe ea o vedeam.
Ajung acolo și îl văd pe Vlad.-Poate nu îmi place că a revenit la tine dar să mor eu de nu îmi place cum gândește!
-Deci tu știi ce crea să facă?
-Stai calmă ăsta e ultimul.Îl deschid și încep să citesc.
"Te aștept în pădure în locul unde te a găsit Elena"
-Ele i au zis despre astea?
-Posibil.Merg spre pădure. Am înconjurat orașul doar ca să o găsesc! Oftez merg spre pădure, va dura ceva... Mai începe o melodie pe care o ador și încep să cânt.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!