Perspectiva lu Angel
- Mâine vine Andrew. spun ștergând un pahar și băgând ul în dulap
Frica de a nu termina se citea pe fața mea. El nu suportă să stea prea mult într un loc murdar și dacă ar vedea bucătăria sigur ar afla și mama.
Cum nu eram prea atentă în fuga mea spre frigider pentru a băga untul m am trezit întinsă pe podeaua bucătăriei fiind din nou acoperită de încă un strat de făină. Asta a pornit un val de râsete din partea dragii mele prietene începând și eu să râd.
O dată ridicată de jos ne am apucat din nou de treabă.***
După ce am terminat m am uitat la ceas văzând că e ora 23.
- Hai să ne ducem în cameră. O să mai vorbim acolo. propun eu
- Binee. spune începând să urce scările dar se oprește la mijlocul lor și se întoarce spre mine
Am uitat că nu știu care e camera ta.
- A doua ușă pe dreapta. spun nepăsătoareEa se duce țintă spre camera mea eu fiind în spatele ei.
Când am intrat în cameră Maya s a trântit direct în pat.- Maya! spun exasperată
- Ce sa întâmplat? spune uitându-se în ochii mei
- Ridică-te alegeți de la mine din dulap niște pijamale și mergi la duș. o rog euEa se ridică și face cum i am spus.
După ce Maya intră în baie îmi i au o pereche de pijamale și merg la baia din camera alăturată.
După 20 de minute mă decid să părăseasc cabina de duș infasurandu-mi părul și corpul în câte un prosop.
Cu prosopul care îl am în jurul meu îmi șterg atent corpul urmând apoi să îmi i au pijamalele pe mine.
Când am intrat în cameră apa încă se mai auzea așa că m am așezat pe pat așteptându-mi prietena să iasă de la duș.
După ce m am așezat pe pat telefonul a început să îmi sune pe ecran era scris "Nr.Privat" așa că am închis.
Încă cu gândul la numărul privat nu am auzit ușa cum s a deschis și din ea a ieșit Maya cu părul încă umed până când nu mi a pus mâna pe umăr zguduindu-mă ușor.- Ce? o întreb odată ieșită din tranșă
- Stăteai și te uitai în gol. Nici măcar nu clipei. spune încă uitându-se la mine
- Scuze doar mă gândeam la ceva. îi spunDupă încă 2 ore de povestit ne am hotărât să ne punem la somn. Ea a adormit imediat.
Perspectiva AutoareiAngel nu putea dormi și se gândea cine ar suna o cu număr ascuns. Acea persoană o mai sunase de câteva ori și în Mall.
Sara pe de altă parte tot încerca să dea de Angel. O suna cu număr ascuns pentru că draga ei Angel îi blocase numărul. O blocase și pe rețelele de socializare. Era disperată. Renunțase pe acea seară să o mai sune. Plângea, plângea după Angel. Stătea în pat îmbrăcată cu un tricou de al iubtei ei.
Angel era un demon mai precis copilul lui Lucifer făcut dintr-o aventură...
Lucifer aflase că are o fată. O căutase tot iadul și la întrebat și pe tatăl sau pe care cu greu se abține să nu îi sară la gât.
Până și Dumnezeu și-a căutat nepoata prin rai dar degeaba.
Mama lu Angel era căutată peste tot până la urmă a fost găsită într-o casă dintr-un cartier rău famat.
Tatăl lui Angel a torturat o ca să îi spună unde îi este fata dar tot ce i a zis a fost "Pe pământ.." el când a auzit a luat forma de om și a început să o caute și dacă vă întrebați da știe cum arată. În casa Anastasiei (mama lu Angel) au găsit un album de poze pe copertă scria "Unica mea fică:Angel" era plin cu poze. Într-o poză era cu prietena Anastasiei și se gândi să o caute acolo.
El se întreba cum fica lui, un demon, sa aibă nume de înger.
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!