-Voi scăpați după ora asta și eu mai stau două! spun supărată și ei râd
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒹ℴ𝒾 𝒶𝓃𝒾
POV Autoare
Prințesa ridică capul care era sprijinit de genunchi și se uită în jur. Micul bagaj era așezat lângă pat și restul camerei era dezastru. Se ridică cu greu și merge la baie unde se uită în oglindă. Are ochii roși de la atâta plâns. Părul care ia ajuns până la umeri e făcut coc, unul dezordonat. Se spală pe față și merge în bucătărie.
Aude un bătut în ușă și se uită la ea dar nu o deschide. S a mutat de două luni depărte de toți, vrea să uite dar nu poate. În cap îi sună doar cuvintele Sarei."Poate te iubesc ca dracu dar m am săturat, nu mai pot continua! Să nu mă mai cauți și nu încerca să mă oprești"
Se uită atent la ușa care zboară în timp ce își bea cafeaua. În încăpere intră grăbită Roxanne.
-Angel! spune roșcata bucuroasă și o ia în brațe
POV Angel
Mă uit la ușa care zboară din balamale și fata roșcată care mi a fost mereu alături cum intră repede.-Angel! spune bucuroasă și mă ia în brațe
Nu îi spun nimic și mă duc spre ușa întinsă în hol. Deschid telefonul și apelez.
"Da Morningstar!"
-Mă poți ajuta cu încă o ușă?
"În juma de oră sunt acolo!Închid telefonul și îmi întorc atenția spre roșcată.
-Ce cauți aici?
-Cum adică ce caut aici? De două luni te căutam toți!
-Nu trebuie să mă căutați, sunt bine!
-Nu ești bine! Tu vezi în ce hal arăți? Miroși a alcool de parcă ai făcut baie în el și ai niște ochi de zici că ești drogată!
-Nu contează! Vreau să fiu lăsată în pace!
-Unde e Angel acea puternică și plină de viață? Care nu îi pasă dacă e judecată și trece peste orice imediat? era tristă și îi venea să plângă în timp ce pronunța asta
-A plecat odată cu ea! spun nervoasă și mă întorc în camerăVine după mine și se oprește în ușă uitându-se în cameră, îmi iau niște haine și merg la duș.
În 15 minute ies gata îmbrăcată și văd că mare parte din dezordine era strânsă și de jos mirosea a mâncare.
Cobor jos și fix atunci intră Tommy cu ușa.-Neața!
Se apucă de pus ușa și eu intru în bucătărie.
-Pune-te jos și mănâncă! spune autoritară
-Nu vreau, am treabă!Ies și Tom îmi dă o cheie.
-Tu poți să pleci că știu că asta vrei, încui eu!
-Bine da vezi că e o fată în casă.
-Ce o partidă? rânjește pervers
-Ți am spus că nu mă mai interesează să mă culc cu fete!
-Cum zici tu!Ies și merg la barul din apropiere.
-Oooo, clienta noastră preferată! Cum ești? mă întreabă Raluca când mă pun la bar
-Ca de obicei!
-Asta înseamnă că iar ai venit să uiți..Aprob din cap și îmi dă o sticlă ca de obicei.
-Bună gagică, cu ce te servesc?
-O bere!Mă uit la Roxy care se uita la mine și mă întorc la sticlă. Iar ea mi o ia.
-Lasă-mă dracu!
-Nu te las!Raluca se uită la noi în timp ce șterge paharele. Plătesc ce am luat și ies repede de acolo apoi merg în spate. Oare merge dacă mai încerc o dată? Mă gândesc la iad și la tata iar când deschid ochii sunt acolo.
-TATA! țip și încep să merg spre biroul lui
Bat la ușă și intru.
-Bună scumpo!
-Bună tata!
-Cu ce scop pe aici?
-M a găsit Roxanne și nu mă lasă așa că am venit aici.Îmi întinde niște foi și văd pe prima pagină numele și poza Sarei.
-Nu mă interesează!
-Doar uitate.Deschid foile și deasupra lor începe să se vadă ca niște holograme ce se petrecea acolo.
-Ăla e tricoul meu? spun și mă incrunt
De fapt nu mă interesează! închid foile și le arunc pe bitou
-Ești așa încăpățânată!
-Știu, eu plec, paaaaa!
-Paa!Mă concentrez și ajung înapoi acasă. Merg la magazin și îmi iau ceva alcool și mă întorc aruncându-mă în pat.
𝒟𝓊𝓅𝒶̃ 𝒸𝒶̂𝓉ℯ𝓋𝒶 ℴ𝓇ℯAud vorbă de jos și mă ridic încet din pat. Cobor și intru în sufragerie. Ce caută asta aici? Mă uit la cele două fete din fața mea apoi mă întorc și merg înapoi spre camera mea.
-Angel...
-Vorbiți și voi mai încet!Mă întind înapoi în pat și adorm.
"Intră în cameră fiind beată și nervoasă iar eu mă întorc spre ea.
-Iubito ești bine? Unde ai fost? De ce nu ai răspuns la telefon? întreb îngrijorată
Se pune nervoasă în pat și adoarme dar dimineață mă trezesc că începe să țipe la mine. Se mai calmează dar spune
-Poate te iubesc ca dracu dar m am săturat, nu mai pot continua! Să nu mă mai cauți și nu încerca să mă oprești!
Mă uit la ea cum iese din cameră dar abea după puțin timp mă dezmeticesc și îmi dau seama ce a zis. E prea târziu....."
CITEȘTI
Prințesă sub acoperire
Teen FictionO prințesă care a început să își urască viața după ce iubita sa a înșelat-o. Viața ei ia o întorsătură neașteptată odată ajunsă în Anglia. Ce se întâmplă în continuare? Aflați doar citind cartea!